تست هوش: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام مشتری رستوران فقیر است!؟
سوال تصویری با شناسایی مشتری فقیر: معما را تجزیه و تحلیل و پاسخ دهید، 99 درصد شکست خورده اند: کدامیک از این دو مشتری رستوران فقیر است؟ آیا جرأت دارید یکی از پیچیده ترین تمرینات ذهنی را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی حل کنید. آیا آمادگی کامل دارید؟
بهتر است روز خود را با مرور یکی از پیچیده ترین معماهای تصویری شروع کنید و ذهن و مغز خود را ورزش دهید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناسایی مشتری فقیر آماده باشید.
سعی کنید مشتری فقیر را در آزمون و در مدت زمان 4 ثانیه کشف کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید؟ باید از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات را رعایت کنید تا در اولین تلاش آن را شناسایی کنید. محدودیت زمانی سبب می شود که این آزمون که با عنوان سوال تصویری با شناسایی مشتری فقیر در مجله خبری چشمک منتشر شده است، سخت تر شود.
سوال تصویری با شناسایی مشتری فقیر
برای بهبود ظرفیت بینایی خود آماده اید؟ در این تصویر جدید شما قادر خواهید بود دو مشتری را در رستوران مشاهده کنید که از ناهار خود لذت می برند، اما یکی از آنها در وضعیت فقر قرار دارد. ما برای شما آرزوی موفقیت داریم! اگر آماده هستید تصویر سوال تصویری با شناسایی مشتری فقیر را با هم مرور می کنیم. کدامیک از این دو مشتری، فقیر است؟
.
.
.
.
.
.
پاسخ سوال تصویری با شناسایی مشتری فقیر
رسیدن به این قسمت از متن به معنای ناکامی شما در رمزگشایی آزمون است. آیا نتوانستید آزمون را رمزگشایی کنید؟ در اینجا ما پرونده حل شده را به اشتراک می گذاریم تا بتوانید کشف کنید که چقدر به دستیابی به آن نزدیک شده اید و تشویق می شوید که معماهای بیشتری را مرور کنید تا توانایی خود را برای حل تعارضات در زمان مشخص شده، بهبود بخشید. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است، شانس دوم خود را امتحان کنید.
.
.
مشاهده پاسخ سوال تصویری با شناسایی مشتری فقیر: مشتری فقیر در سمت چپ تصویر قرار دارد. اگر نگاه کنید او لباس مکانیکی به تن دارد و همچنین پول ناچیزی دارد که برای ناهار خود بیشتر هزینه کند. پیتزای او بسیار معمولی است و حتی نوشیدنی که استفاده می کند آب است. شما چه فکر ممی کنید؟
امیدوارم از آزمون شناسایی خون آشام فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.