;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی آدم ربای واقعی: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

آزمون شناسایی آدم ربای واقعی: بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پارل تصویری و … از جمله بخش های مفرح و سرگرم کننده هر صفحه و وب سایتی می باشد. شما می توانید هر روز نمونه این بازی های فکری را در فضای مجازی مشاهده کنید. آنها می توانند هم سرگرم کننده باشند و هم اینکه زمینه را برای رشد و توسعه فردی مهیا کنند.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

اوقات فراغت و فراهم نمودن یک تفریح مفرح، می تواند برای هر کسی یک آرزو باشد. شاید مطالب تفریح و سرگرمی بتواند برای شما این زمینه را فراهم کند. این مطالب می توانند علاوه بر گذران وقت، رشد توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی آدم ربای واقعی با وب سایت چشمک همراه باشید. برای انجام این تست تنها 5 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

آزمون شناسایی آدم ربای واقعی

یکی از مشکلات بشر امروز کاهش فعالیت جسمی و روحی است. کاهش این فعالیت ها نقش مستقیمی بر سلامت جسمی و روحی افراد دارد. برای جسم یک ورزش سبک نیم ساعته می تواند تا اندازه ای مفید باشد، اما برای ورزش ذهن ومغز چه باید کرد.

به باور محققان، بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی،  آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون شناسایی آدم ربای واقعی شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه به کمک برخی نشانه ها آدم ربا را شناسایی کنید. در تصویر شما 3 فرد بزرگسال و 1 کودک را مشاهده می کنید.

یکی از افراد تصویر تصمیم دارد که کودک را دزدی کنید. اما کدامیک؟ با کمک نشانه ها شما باید زودتر کسی را که تصمیم آدم ربایی دارد را شناسایی کنید. همواره باید یادتان باشد که برای حل تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و بینایی خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ دست پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خرس مخفی: تیزبین‌ها در یک نگاه خرس مخفی تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی آدم ربای واقعی

.

شاید برایتان جالب باشد: دختر بلافاصله با دیدن عکس نامزدش متوجه خیانت او شد، چگونه؟!

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحب واقعی سگ: آیا می‌توانید صاحب سگ را در یک نگاه تشخیص دهید!؟.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: هر دو زن تصویر قاتل‌اند، اما کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربای واقعی

شاید پاسخ این آزمون را پیدا کرده باشید. اگر به پاسخ دست نیافته اید، می توانید به بالا رفته و بار دیگر تصویر را مرور کنید. 5 ثانیه دیگر وقت دارید.

.

شاید بپسندید: اگر باهوشی در 5 ثانیه، سن برادر را در معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

.

.

.

 

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

 

آیا پاسخ را پیدا کردید؟ پاسخ کاملا در مقابل چشمان شما قرار داشته است. کافی است نگاهی دقیق به افراد تصویر بیندازید.. به نظر نمی رسد دلقک و مردی که عینک دودی به چشم دارد، آدم ربا باشند. چون هیچ نشانه ای نمی توان دید که آنها آدم ربا باشند.

شاید بپسندید: ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید|کدام فرد تصویر مدیر یک شرکت است؟

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود: ایمن ترین فرد در تصویر زیر کیست؟

نگاهی دقیق به پیرزن بیندازید. به نظر میرسد که او یک پیرزن واقعی نیست و تغییر چهره داده است. از روی کلاه گیس و عینک مشخص است. همچنین او واقعا قلاب بافی نمی کند. به چوب ها دقت ها کنید. این چوب های قلاب بافی نیستند. بلکه چوب غذاخوری هستند. در تصویر کاملا مشخص است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی عامل قتل در مدرسه: با مهارت کارآگاهی،قاتل را در این تصویر شناسایی کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل واقعی: با ذهن منطقی خود قاتل کشاورز را پیدا کنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد اسیر: یکی از ربایندگان، همسر مرد است، اما کدامیکی!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد: فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

داریم از آزمون شناسایی آدم ربای واقعی استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن: نوع شخصیت شما بر روی راه رفتن شما تأثیر دارد!؟

یکی از این سه نفر، پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه شد!| کدامیک و چرا؟

آزمون شناسایی فرد در معرض خطر: کدام فرد در معرض خطر مرگ قرار دارد!؟

آزمون شناسایی بچه دزد: کدامیک از زنان، یک بچه دزد است!؟

آزمون شناسایی مرد مخفی: آیا مردی که زنگ‌ها را به صدا در می آورد را می‌بینی!؟

آزمون شناخت سن عقلی: ابتدا در تصویر چه حیوانی را دیدید!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اتفاقا دلقک آدم ربا است چون با موبایل عکس کودک رو داره چک می‌کنه با چهره کودک و این ک با دادن باد کنم قصد داره کودک رو اغوا کنه و با خودش ببره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا