;
زندگی

آزمون شناسایی فرد در معرض خطر: کدام فرد در معرض خطر مرگ قرار دارد!؟

آزمون شناسایی فرد در معرض خطر: مجله خبری چشمک با یک سوال معمایی تصویری جذاب با شماست. شما باید بتوانید در زمانی مشخص معمای تصویری امروز را حل کنید. آیا برای حل این چالش آماده هستید؟ به نظر شما کدامیک از افراد تصویر در معرض خطر مرگ است؟ شما باید بتوانید این معمای تصویری را در کمتر از 7 ثانیه حل کنید.

شما برای حل این معمای تصویری لازم است که ذهن منطقی خود به نحو احسن استفاده کنید. معماهای تصویری از محبوب ترین بخش های شبکه های مجازی هستند. این معماها هم وسیله خوبی برای پر کردن اوقات فراغت هستند و هم اینکه می توانند زمینه را برای رشد و توسعه مهارتهای شناختی شما فراهم کنند. آزمون شناسایی فرد در معرض خطر از جمله جدیدترین و در عین حال چالش برانگیزترین معماهای تصویری است که مجله خبری چشمک آن را با شما به اشتراک می گذارد. شما می توانید هوش منطقی خود را با این معما محک بزنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت سن عقلی: ابتدا در تصویر چه حیوانی را دیدید!؟

آزمون شناسایی فرد در معرض خطر

برای نشان دادن تیزبینی و دقت خود آماده اید؟ برای غلبه بر آزمون شناسایی فرد در معرض خطر باید بتوانید از هر یک از توانایی های خود به درستی استفاده کنید. این آزمون پس از انتشار در صفجه فیس بوک سازنده معمای تصویری، با اقبال بالایی روبرو شد. تعداد کمی توانستند به درستی به آزمون پاسخ دهند و همین مسئله سبب شد تا در کمتر از 24 ساعت بیش از 3000 مرتبه همرسانی شود.

در تصویر آزمون شناسایی فرد در معرض خطر شما با سه صحنه متفاوت روبرو هستید. سه فرد که به نظر می رسد توسط یک قاتل زنجیره ای در شرایط متفاوت قرار گرفته اند. این زنان چشم باز کردن و متوجه شدند که در حالی که در جایی بسته شدند، سر آنها در یک محفظه شیشه ای غیر قابل نفوذ قرار گرفته است. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر به نسبت دیگر افراد احتمال زنده ماندن دارند!؟ آیا می توانید این معما را در عرض 5 ثانیه تحلیل منطقی و درست کرده و پاسخ صحیح ارائه دهید. تصویر و جزئیات آن را بررسی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد مخفی: آیا مردی که زنگ‌ها را به صدا در می آورد را می‌بینی!؟

آزمون شناسایی فرد در معرض خطر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد در معرض خطر

برای حل این معمای تصویری زمان بیشتری نیاز دارید؟ اگر این گونه است، اشکالی ندارد، 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود که درباره این معمای تصویری فکر کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ مشخص است. ممکن است بسیاری این پاسخ را ارائه دهند که زنی که به همراه زنبورها تنها گذاشته شده است، جانش کمتر در معرض خطر قرار دارد. اما باید گفت که همه این زنان در نهایت بدلیل کمبود اکسیژن، جان خود را از دست خواهند داد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی بچه دزد: کدامیک از زنان، یک بچه دزد است!؟

پاسخ آزمون

امیداریم از آزمون شناسایی فرد در معرض خطر استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی خرس مخفی: تیزبین‌ها در یک نگاه خرس مخفی تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

قابل توجه باهوشا: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید|کدام فرد تصویر مدیر یک شرکت است؟

آزمون شناسایی آدم دروغگو: چه کسی خود را مریض جا زده تا از زیر کار در بره!؟

یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

آزمون شناسایی قاتل در خانه: با ذهن کارآگاهی خود، قاتل را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − شش =

دکمه بازگشت به بالا