;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی بچه دزد: کدامیک از زنان، یک بچه دزد است!؟

آزمون شناسایی بچه دزد: سوال تصویری معمایی امروز هم از جمله معماهای تصویری که ذهن شما را حسابی درگبر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردا باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. احتمالا در ابتدا معتقد باشید که آزمون شناسایی بچه دزد فاقد یک پاسخ است. اما اگر بیشتر دقت کنید با یک نشانه می توانید این معمای تصویری را حل کنید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد. زمان محدود ارائه پاسخ نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی آزمون شناسایی بچه دزد است. زمان محدود 6 ثانیه ای قطعا می تواند بیشتر شما را دچار چالش کند. با مجله خبری چشمک و یک آزمون جالب دیگر همراه باشید. از شما می خواهیم این ازمون و آزمون های مشابه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد مخفی: آیا مردی که زنگ‌ها را به صدا در می آورد را می‌بینی!؟

 آزمون شناسایی بچه دزد

در سوال معمایی امروز که تنها عده کمی تاکنون توانسته اند به آن پاسخ دهند، شما با بتوانید پرستاری یا شبه مادری که تلاش می کند کودکی را بدزد را شناسایی کنید. همان طور که اشاره شد برای پاسخگویی به آزمون شناسایی بچه دزد تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز کردن و دقت تمام به جزئیات تصویر است. شما 6 ثانیه فرصت دارید. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ چه فکر می کنید؟

در تصور آزمون شناسایی بچه دزد سه پرستار با سه کالسکه کودک دیده می شود. یکی از این پرستارها تلاش دارد کودکی را که همراه دارد بدزد. سازنده این آزمون معتقد است که هدف او تنها بالا بردن سطح توانایی های شناختی افراد است و وی تلاش می کند با ایجاد چنین آزمون هایی سطح دقت و تمرکز مخاطبان را افزایش دهد. به باور کارشناسان انجام منظم چنین آزمون هایی سطح توانائیهای شناختی ما را افزایش مبی دهند. بدون آنکه خود متوجه باشیم.اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: آزمون شناخت سن عقلی: ابتدا در تصویر چه حیوانی را دیدید!؟

آزمون شناسایی بچه دزد

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد کیف: کدامیک از افراد تصویر راست می گویند! کیف دختر را کی دزدیده!؟

 

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

.

.

 

 

 

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی بچه دزد

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی بچه دزد رسیده اید، به احتمال زیاد راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس است، نگران نباشید، زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل را پیدا کردند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که کدام یک از زنان یک بچه دزد است. 6 ثانیه دیگه فرصت دارید.

.

.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی: به نظر شما این آثار متعلق به کدامیک از این هنرمندان است؟

.

.

 

 

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

.

اگرپاسخ را پیدا نکردید، در ادامه به شما نشان خواهیم داد که کدام یک از این سه زن یک بچه دزد است.به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید.

 

شاید بپسندید: ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید|کدام فرد تصویر مدیر یک شرکت است؟

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید: معمای تصویری جنگل: با توجه به آنچه در تصویر می بینید، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!؟

 

شاید طرز نگاه اولین زن از سمت راست باعث شود که شما بلافاصله او را بچه دزد بدانید. به خصوص آنکه کودک ناراحت به نظر می رسد. اما واقعا این گونه نیست. او با نگرانی به زنی که بچه را دزدیده است، نگاه می کند. او متوجه آدم ربایی شده است. زن وسطی نیز آنقدر بی خیال است که فکر نمی کنیم متوجه اطرافش باشد. او می خواهد زودتر مکانی را پیدا کند تا به ورزش تناسب اندام خودش مشغول شود.

اما زن اول از سمت چپ بااعتماد به نفس در حال حرکت است. او واقعا کسی است که کودک را دزدیده است. حتی برای اینکه کودک فرار نکند دستان او را به کالسکه دستبند زده است.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی نجات یافته: کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: به نظر شما کدام زن تصویر می‌خواهد چیزی را پنهان کند!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بودد: چالش تصویری 15 ثانیه ای: در 15 ثانیه چند عدد 7 می توانید در این تصویر پیدا کنید!؟

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: معمای قتل یا خودکشی؟ سناریوی واقعی چیست؟!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

شاید بپسندید: معمای اعداد با حیوانات: مجموع عددی تصاویر حیوانات را پیدا کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیداریم از آزمون شناسایی بچه دزد استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

  1. شاید برای بازی،و سرگرمی دستنبند زده باشه وگرنه بچه دزد هیچوقت اینجور کاری نمیکنه، هم ممکنه بچه دادبزنه ، هم اینکه این کارش به چشم اطرافیان میاد، نفر اول از راست قرص خواب آور به بچه داده تا صداش درنیاد و اونو دزدیده ، قوطی قرص توی دستشه، نفر وسط هم بچه را کشته و زیر پارچه پنهان کرده، به پارچه خونی روی کالسکه دقت کنید ، اصلا جوابتون منطقی نبود😌

  2. نوشته بالای تصویر اشتباه است گویا نویسنده جمله تازه در حال فراگیری پارسی است.

  3. خیلی جالب و دقیق گفتی. من هم همین را می خواستم بگم. چندین وب سایت سرگرمی رو دنبال می کنم و جالب اینجاست که الان خیلی راحت می تونم حدس بزنم جواب درست چیه!؟
    یه وب سایت دیگه که فقط سرگرمی و … میذاره یک مطلبی گذاشته بود درباره اینجور سوالات تصویری. نوشته بود که بیشتر این سوالات تصویری میخان حواس را به سمت جزئیات جلب کنند. چون معمولا چشمای ما عادت کرده که چیزای کلی رو ببینه و کم کم فراموش کرده که به جزئیات توجه کنه. این جور تصاویر و تمرین با اونها باعث میشه که کم کم چشما عادت کنه غیر از کلیات، جزئیات رو هم ببینه.

    1. سلام دختر خانم امیدوارم من با شما ازدواج کنم چون خیلی باهوش هستید اما زن وسطی یک بچه دزد است چون داخل کالسکه بچه ای نیست

  4. اما به نظر من وسطی بچه دزده. اصلا بردن یه کالسکه بدون بچه ی در دیدرَس با یه پارچه خونی روش چه معنی میده؟ و اینکه منطقی نیس زن سمت چپی دزد باشه کدوم دزد بچه ای دست بچه رو میبنده بعدم در ملا عام با خیال راحت و خونسرد رد میشه تا همه دست دستبند خورده ی بچه رو ببینن؟ اون بچه هم هیچ واکنش و مقاومتی نشون نمیده و باهاش خیلی راحت همراهی میکنه!؟

  5. منم با جواب یگانه موافقم ، به نظرم دزدی که یه بچه رو بدزده و دستش رو با دستبند به کالسکه ببنده و تو خیابون راه بره باید اسمش به عنوان احمق ترین دزد تاریخ تو گینس ثبت بشه ! تعجب میکنم کسی که این پاسخ رو به عنوان گزینه صحیح در نظر گرفته ، موضوعی به این واضحی رو متوجه نشده !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا