;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت دید: آیا چشمات آنقدر قوی هست که قورباغه استتار شده میان برگ‌ها را ببیند؟

تست قدرت دید با شناسایی قورباغه: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

این عکس در گوا، هند گرفته شده است و در نگاه اول، چیزی بیش از یک درخت سبز به نظر نمی رسد. اما آیا می توانید قورباغه ای را که در میان برگ ها پنهان شده است را تشخیص دهید؟ در تست قدرت دید با شناسایی قورباغه، شما باید بتوانید قورباغه را در میان درختان تشخیص دهید. با بخش سرگرمی چشمک و تست قدرت دید با شناسایی قورباغه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: استعداد بالقوه که باعث میشه آدم موفقی بشی چیه؟ | فقط یک پرنده را انتخاب کن تا بفهمی!

تست قدرت دید با شناسایی قورباغه

باید بدانید که تصاویری نظیر تصویر تست قدرت دید با شناسایی قورباغه برای تمرین مغز مفیدند. کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

همان طور که اشاره شد، در نگاه اول شما فقط برگ درختان سبز را می بینید، اما در میان درختان یک قورباغه با چشمان درشت خودش دارد شما را تماشا می کند. وقتی دقیق تر نگاه می کنید، مشخص می شود که قورباغه ای استتار شده در برگ ها وجود دارد. تشخیص این قورباغه بسیار سخت است و فرد افرادی که داری قدرت بینایی بالا هستند، را ببینند.

اما این قورباغه، نتوانست از دید عکاس آماتور یاوراج گورجار، پنهان شود. حیوان استتار شده یک قورباغه پرنده ملابار است. با دقت به تصویر تست قدرت دید با شناسایی قورباغه نگاه کنید و قورباغه را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید: داستان مرد ماهیگیر و ماهی جادویی | حکایتی جالب از زیاده طلبی آدمها که تمام نشدنی است!

تست قدرت دید با شناسایی قورباغه

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی قورباغه

امیدواریم که توانسته باشید قورباغه را در تصویر شناسایی کنید. اگر هم نتوانستید، اشکالی ندارد. می توانید به بالا برگردید و با دقت بیشتر به عکس نگاه کنید. در غیر این صورت به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

آنها مانند بسیاری از قورباغه‌های خزه، لانه‌های فومی را بر فراز حوضچه‌های کوچک آب می‌سازند که قورباغه‌ها پس از تخم ریزی در آب فرو می روند.

شاید بپسندید: خطای تصویر را پیدا کنید | فقط افراد نابغه در نگاه اول متوجه می شوند!

تست قدرت دید با شناسایی قورباغه

این هم تصویر اصلی قورباغه:

تست قدرت دید با شناسایی قورباغه

عکاس این تصویر درباره این عکس گفت: قورباغه برای مدت طولانی در حال استراحت و خواب بود که به من این فرصت را داد تا عکس های خوبی از او  بگیرم.

 

امیدوارم از تست قدرت دید با شناسایی قورباغه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

گرگی که در کمین گوسفندان، خودش را در مزرعه پنهان کرده است را پیدا کنید!؟

میراث پیرمرد برای پسرانش | میراث بی ارزشی که سبب پولدار شدن بچه هاش شد!

 با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد رستوران، موجود فضایی است!؟

اگه ریاضی ات خوبه، سریع بگو جواب عبارت فوق چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پنج =

دکمه بازگشت به بالا