;
آشپزی

طرز تهیه توپ شکلاتی به شیوه اسان و کاربردی

خیلی وقت ها هنگاه صرف چای دلمان یک شیرینی خوشمزه می خواهد. شاید فرصتی نباشد که از بیرون آن را تهیه کرد. این جاست که مهارت های آشپزی ما به کمک ما می آید. تهیه یک دسر شکلاتی می تواند بسیار لذت بخش باشد. این دسر شکلاتی می تواند خیلی سریع تهیه شود و لحظات شادی را برای ما و خانواده به ارمغان آورد. با طرز تهیه توپ شکلاتی به شیوه آسان و کاربردی در خدمت شما هستیم. تا پایان آموزش با بخش آشپزی چشمک همراه باشید.

این خوراکی‌ خوشمزه که با چای و قهوه‌تان جور می‌شود، با عسل شیرین می‌شوند. به غیر از این، ترجیح ما برای شکلات، نوع تلخ آن با محتوای 70 درصد کاکائو بود. با این حال، در صورت تمایل، می توانید از مواردی که 85٪، 99٪ هستند استفاده کنید. ما از قبل به دستان شما سلام می کنیم و به دستور پخت خود که با تمام ترفندها آماده کرده ایم، خوش آمد می گوئیم.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه دسر کادایف به شیوه اسان برای دوستداران دسرهای ترکی!

مواد لازم برای طرز تهیه توپ شکلاتی

یک لیوان پودر نارگیل

3 قاشق سوپخوری بادام پودر شده

4 قاشق سوپخوری ماست چکیده

3 قاشق سوپخوری عسل

برای تزئین موارد فوق:

200 گرم شکلات تلخ (حاوی حداقل 70 درصد کاکائو)

نکته دستور

در صورت تمایل می توانید کره آب شده را اضافه کنید و ماست را حذف کنید. این کار با دوغاب را بسیار آسان تر می کند. شما همچنین می توانید دستور ما را بدون استفاده از پودر بادام امتحان کنید. یخ زدن بر روی توری سیمی تضمین می کند که توپ های شما در شکل کامل هستند. دقت کنید که با کمک چنگال آن را با دقت داخل شکلات فرو کنید.

طرز تهیه توپ شکلاتی

نارگیل، پودر بادام، عسل و ماست را در ظرفی بریزید. آن را خوب مخلوط کنید.

شروع به ورز دادن کنید. تا همه مواد با یکدیگر یکپارچه شدند، وقتی آن را با دست فشار دهید و رها کنید، به حالت ریکاوری می رسد، مخلوط شما آماده است.

از مخلوط  نارگیلی که آماده کردید گلوله هایی به اندازه گردو درست کنید و گرد کنید. آن را در یک بشقاب قرار دهید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در فریزر بگذارید.

شکلات را ذوب کنید. توپ های نارگیل یخ زده خود را در شکلات آغشته کنید. با کمک چنگال آن را برگردانید تا سرتاسر آن با شکلات آغشته شود.

بلافاصله پس از آن، آن را روی یک بشقاب یا در صورت امکان روی یک توری سیمی قرار دهید. سپس آن را در فریزر قرار دهید و بگذارید روی شکلات بماند تا یخ بزند. پس از یخ زدن کاکائو می توانید توپ های شکلاتی خود را سرو کنید. نوش جان!

شما همواره می توانید دستور تهیه انواع غذاها، دسرها، سوپ ها و … را در بخش آشپزی وب سایت چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمند به امتحان غذاهای کشورهای دیگر هستند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

طرز تهیه دسر مافین با سس میوه که هر کسی آن را می پسندد!

هدیه ای از سواحل دریای اژه: طرز تهیه دسر ماست آیوالیک!

طرز تهیه مربای زردآلو برای علاقمندان به مربای میوه تابستانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا