تناسب اندام و تغذیهزندگی

لاغری شکم در خواب با ۸ روش ساده و باورنکردنی!

لاغری شکم، شکم قابلمه، پانچ، شکم آویزان، چربی شکم، هر چه می‌خواهید نامش را بگذارید، اما همه ما موافقیم که صاف کردن آن بسیار دشوار است. آب کردن چربی شکم حتی با ورزش شدید بسیار دشوار است. زیرا اکثر سلول های چربی در ناحیه شکم گیرنده های آلفا دارند که به آسانی باعث چربی سوزی نمی شوند.

با این حال، وقتی می‌خواهید تمام ترفندهای لاغری را امتحان کنید تا کمری کوچک‌تر و شکم صاف داشته باشید، این روش ها را امتحان کنید. با این روش ها می توانید در هنگام خواب چربی های شکم تان را آب کنید.

بیشتر بخوانید: از بین بردن چربی شکم با خوردن این ۱۴ مواد غذایی

۸ روش باورنکردنی برای سوزاندن چربی شکم در خواب

۱.خواب کافی

لاغری شکم، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به اندازه کافی بخوابید. خواب با کیفیت خوب و همچنین برای حداقل ۷ تا ۸ ساعت، می تواند برای کل روند کاهش وزن معجزه کند. شما می توانید به معنای واقعی کلمه در طول روز غذا نخورید و ساعت ها دیوانه وار ورزش کنید، اما بدون یک خواب خوب شبانه، چربی شکم آب نمی شود.

هر چه شب بهتر بخوابید، احتمال سوزاندن چربی احشایی در بدن و صاف کردن سینه بیشتر خواهد بود. همچنین، هنگامی که از خواب بیدار می شوید، متابولیسم قوی و سطوح پایین هورمون گرلین (هورمونی که شما را گرسنه می کند) است. علاوه بر این، ۷ ساعت خواب به کاهش سطح کورتیزول (هورمون استرس) کمک می کند که یکی از دلایل اصلی افزایش چربی شکم است.

لاغری شکم

۲.کمبود کالری

برای سوزاندن چربی کلی، به خصوص چربی شکم، کمبود کالری ضروری است، زیرا اگر کالری اضافی در بدن وجود داشته باشد، دسترسی به ذخایر چربی دشوار خواهد بود.

به خصوص در اطراف ناحیه کمر کالری دریافتی را ۵۰۰ کالری کاهش دهید تا با خیال راحت چربی‌ها را کم کنید، ورزش کنید تا کالری‌های اضافی را بسوزانید. این به شما کمک می‌کند تا چربی‌های شکم را صاف کنید.

۳.محتوای پروتئین و فیبر را افزایش دهید

لاغری شکم، پروتئین یک ماده مغذی مهم است و اگر در تلاش برای کاهش وزن و عضله سازی هستید، بیشتر می شود. خواص ترموژنیک دارد، شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد، متابولیسم را افزایش می‌دهد و کالری بیشتری را در این فرآیند می‌سوزاند. در طول روز یک رژیم غذایی غنی از پروتئین بخورید.

بیشتر بخوانید: علم تایید می کند، ۱۹ موثرترین روش برای از بین بردن چربی شکم

۴.خوابیدن با چراغ های خاموش

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت خواب خوب تاکید کنیم و ملاتونین که هورمون خواب است و متابولیسم را بهبود می بخشد، هنگامی که همه نورها مسدود می شوند (از جمله آبی) افزایش می یابد.

حتی کمی نور می تواند تولید ملاتونین و متابولیسم را کاهش دهد. بنابراین، در تاریکی مطلق بخوابید و تلفن و سایر وسایل را حداقل یک ساعت قبل از خوابیدن دور نگه دارید.

۵.با لباس راحت بخوابید

وقتی با لباس راحت و گشاد بخوابید به خواب بهتر کمک می کند و تا به حال قطعا می دانیم که خواب خوب مساوی است با کاهش وزن سریعتر.

لاغری شکم

۶. وسائل گرمایشی را در دمای پایین‌تر تنظیم کنید

لاغری شکم، تلاش کنید در دمای کمی سرد تر بخوابید، زیرا کمی مقاومت کردن در سرما می تواند به سوزاندن چربی قهوه‌ای بیشتر و کاهش چربی شکم کمک کند.

بیشتر بخوانید: صاف کردن شکم در ۴ روز با دستور باورنکردنی ماست و زردآلو!

۷.مصرف غذاهای چربی سوز در طول روز

غذاهای حاوی چربی های سالم (روغن زیتون، آجیل، دانه ها، آووکادو، قیچی) و غیره، دارای چربی های سالم (اسیدهای چرب تک اشباع) هستند که در واقع به کاهش التهاب و سوزاندن چربی شکم کمک می کنند. بهتر است در طول روز این غذاهای چربی سوز را بیشتر مصرف کنید.

۸.اجتناب از چربی های ترانس

لاغری شکم،  از محتوای چربی ترانس در رژیم غذایی خود کاملا پرهیز کنید (به غذاهای فرآوری شده نه بگویید)، زیرا چربی ترانس نه تنها باعث افزایش سریع وزن می شود، بلکه در واقع چربی را از سایر قسمت های بدن به ناحیه شکم منتقل می کند.

بیشتر بخوانید: لاغری شکم و پهلو مخصوص خانم ها + 8 بهترین روش ساده و علمی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا