;
خانواده و زناشوییزندگی

دلیل مجرد ماندن دختران: دخترانی  با این ۷ ویژگی‌ مجرد می‌ماند!

دلیل مجرد ماندن دختران: تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی از دختران این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند، شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟! بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیت شان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند.

شاید بپسندید: عشق اشتباهی: ۹ نشانه که با فرد اشتباهی وارد رابطه عاشقانه شده ایم!

چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان دور کنید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

۱. دخترهای خانم معلم

چنین دخترانی به ما مرتب یادآوری می کند که موقع ظرف شستن بهتر است دستکش بپوشم، موقع رد شدن از خیابان خیلی احتیاط کنم، بزرگترها را نباید به اسم کوچک صدا کنم، کلم بروکلی برای سلامتی مان خیلی خوب است. چت کردن کار بدی است، موقع کار با کامپیوتر باید صاف نشست، و هیچ وقت نباید از چراغ قرمز رد شد! و خدا نکند که من بخواهم دست از پا خطا کنم و این دستورات را نادیده بگیرم، مثلا خدای ناکرده بروم سینما و پفک و چیپس با سس تند بخورم!

احتمالاً بپسندید: مسئولیت شوهر در قبال همسر: هر شوهری باید این ۱۲ کار را برای همسرش انجام دهد!

دلیل مجرد ماندن دختران، هیچ وقت نمی توانیم از بودن با او لذت ببریم. بد نیست بدانید که همه ما آدم ها علاوه بر والد،بالغ و کودک درون، یک «معلم» درون هم داریم که این ها را به ما گوشزد می کند اما فرقش این است که گاهی می توانیم خاموشش کنیم و کمی از شیطنت هایمان لذت ببریم. معلم بازی به شدت دیگران را از شما فراری می دهد.

احتمالاً بپسندید: ویژگی های مردان بی وفا: مردانی با این ۶ ویژگی هرگز با شما ازدواج نمی کنند!

دلیل مجرد ماندن دختران

احتمالاً بپسندید: علت بی حوصله شدن زنان: آقای شوهر زنان به این ۱۲ علت بی حوصله و عصبی می شوند!

۲.دخترهایی که برای خودشان «مرد» شده اند

شمار این جور دخترها در دنیای امروز روبه افزایش است و جالب اینجاست که آنها اصلا از دافعه های خودشان خبر ندارند و به «مردانگی» خودشان کاملا افتخار می کنند. آنها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آنها نگاه شود. دختر با این ویژگی‌ها مجرد می‌ماند.

احتمالاً بپسندید: روان شناسی عشق: چه عواملی سبب می شود که کسی عاشقتان شود!؟

دلیل مجرد ماندن دختران، لباس های مردانه، کارهای مردانه، بازوهای قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه از چیزهای مورد علاقه آنهاست که با آن فخر می فروشند. اگر شما هم ظرافت های زنانه را باعث سرافکندگی خود می دانید، به مقاله «پسرهایی که مجرد» می مانند نگاهی بیندازید.

زنان مردنما همانقدر برای دیگران دافعه دارند که مردان زن نما حال شما را بد می کنند. زن، زن آفریده شده و مرد، مرد، و هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیات خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می تواند کارهایش را راه بیندازد.

دلیل مجرد ماندن دختران، البته این جور دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه هایشان پر کنند اما متاسفانه مجرد می مانند، چون پدر بچه ها دنبال «همسر» خوبی برای خود می گردد!

شاید بپسندید: ۹ مهترین نشانه که فردی شما را دوست دارد، حتی اگر به زبان نیاورد!| شناخت زبان بدن عشق

۳. دخترهای خرافاتی

اگر اولین سوالی که در هنگام آشنایی با افراد می پرسید این است که متولد چه ماهی هستند، اگر پای دکه روزنامه فروشی می ایستید و فال این ماهتان را در تمام مجلات می خوانید، اگر در کتابخانه اتاقتان انواع گوناگون کتاب های تعبیر خواب، فال قهوه، طالع بینی هندی، چینی، رومی، فرانسوی و … است.

دلیل مجرد ماندن دختران،  اگر به خودتان انواع سنگ های ضد چشم زخم، ازدیاد حافظه، مهره مار، سنگ ماه تولد، سنگ سیاره ژوپیتر و از این جور چیزها آویزان کرده اید و اگر پاتوق شما خانه معروف ترین فال قهوه گیر شهر است که برای رسیدن به آرزوها و خواسته های مختلفتان نسخه های عجیب و غریب می پیچد، باید بگوییم که سرگرمی خوبی دارید اما خیالتان را راحت کنم، متاسفانه در طالع شما هیچ ازدواج موفقی دیده نمی شود!

دلیل مجرد ماندن دختران، می دانید چیست، متاسفانه مردها سر از اسرار ماوراءالطبیعه در نمی آورند و اصلا نمی توانند شما را درک کنند. آنها واقع بین هستند و اکثرا همه چیز را از دید عقل و تجربه میبینند، به خاطر همین ذاتا از این جور کارها دل خوشی ندارند. البته که مهم نیست آنها چه فکری در مورد شما می کنند، اما … خواهش می کنم به خاطر خودتان هم که شده کمی منطقی باشید!

بیشتر بخوانید: تغییر رفتار پس از ازدواج: خانم ها و آقایان پس از ازدواج این ۸ عادت تان را ترک کنید

دلیل مجرد ماندن دختران

شاید بپسندید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

۴. دخترهای پول پرست

دلیل مجرد ماندن دختران، نیازی به توضیح نیست که اینها چه جور دخترهایی هستند. این دخترها نشانه هایی دارند که طرف مقابلشان خیلی زود آنها را می شناسد: آنها مدام در مورد مسائل مالی حرف می زنند، اولین سوالاتی که می پرسند در موردمیزان درآمد، مدل ماشین، محل زندگی، وضعی اقتصادی خانواده و این قبیل است و اگر در چشم انداز آینده یک رابطه احتمال بحران مالی یا احیانا اجبار به قناعت را ببینند بلافاصله محو می شوند!

قضیه خیلی ساده است، دختری که دنبال جیب طرف مقابلش است در روزهای سخت به درد نمی خورد. رابطه عاطفی با چنین دخترانی بی نهایت شکننده و نامطمئن است وهمسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد. اگر چنین دختری هستید متاسفانه طرفداری ندارید؛ پسرها هم می خواهند با کسی ازدواج کنند که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، نه جیبشان (آنها هم دل دارند!)، همانطور که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد نه ظاهرتان.

شاید بپسندید: راز آرایش مدلینگ ها: ۹ ترفند آرایش مدلینگی که شما را شبیه به یک مدل جذاب می کند!

دختران مجرد

شاید بپسندید: نشانه های عاشق شدن زنان: وقتی یک زن عاشق شما می شود این ۱۴ نشانه در رفتار او دیده می شود!

۵.دخترهای انحصارطلب

دخترهای انحصارطلب خیلی خوبند، فقط یک ایراد بزرگ دارند: آنها روزگار همسرشان را سیاه می کنند! آنها می خواهند تمام زندگی طرف مقابلشان شوند و این اصلا منطقی نیست. همه خانم ها دوست دارند در مرکز توجه مرد زندگی شان باشند اما این توجه حد و مرزی دارد که دخترهای انحصارطلب از آن بی خبرند.

دلیل مجرد ماندن دختران، آنها تنها زمانی شادند که احساس کنند تمام توجه مرد زندگی شان به آنهاست، و اگر او کوچکترین توجهی به دیگران یا به مسائل و جنبه های دیگر زندگی اش بکند اوقاتشان تلخ می شود. حتی ممکن است تبدیل به افرادی کنترلگر شوند و مدام همسرشان را چک کنند و مثل سایه دنبالش باشند.

البته در ابتدای آشنایی خودبخود طرف مقابل ما تمام زندگی مان می شود اما اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند ما را از کار و زندگی می اندازد. هر فردی در کنار ازدواجش، که البته جنبه بسیار مهمی از زندگی اش است، لازم است به خانواده اش، کارش، تفریحات و دوستانش و علایق دیگرش هم به اندازه خودشان توجه کند؛ همچنین به فردیت خودشبه عنوان یک انسان مستقل. این دخترها جلوی رشد و پیشرفت همسرشان را می گیرند، وهیچ مردی هم این را نمی خواهد.

احتمالاً بپسندید: چرا دختران باهوش مجرد می مانند؟ + ۱۰ دلیل جالب که نمی داستید!

دلیل مجرد ماندن دختران

بیشتر بخوانید: ۱۶ بهترین و موثرین غذاهای افزایش دهنده میل جنسی

۶. دخترهای خودباخته

دخترهای خودباخته را حتما می شناسید: آنها به خاطر رابطه شان از همه چیزشان می گذرند و حاضرند تمام زندگی شان را برای طرف مقابلشان فدا کنند. آنها از خود گذشته هایی هستند که همیشه در دسترسند، هرگز ناراحت و دلخور نمی شوند، همیه دنبال راضی کردن طرف مقابلند، هیچ اولویتی برای خودشان قائل نیستند، از نیازهای خودشان می گذرند تا به نیازهای مرد زندگی شان برسند، به فکر رشد و پیشرفت شخصی نیستند و بالاخره همه زندگی شان در رابطه شان خلاصه می شود.

دلیل مجرد ماندن دختران، این جور دخترها همه این کارها را به خاطر خشنود کردن طرف مقابل انجام می دهند، اما برعکس آنچه خودشان فکر می کنند به جای راضی کردن طرف مقابل او را از خود می رانند. آنها در نهایت به افرادی بی هویت و به شدت وابسته تبدیل می شوند که همه بار زندگی شان روی دوش همسرشان خواهد بود.

گاهی اینطور به نظر می رسد که دخترهای سر به زیر حرف گوش کن بیشتر مورد توجه هستند، اما آنها بعد از مدتی بی نهایت کسل کننده می شوند. در واقع دخترهایی که در حد خودشان استقلال و هویت دارند و به دنبال رشد شخصی خودشان هم هستند برای همه جذابترند.

احتمالاً بپسندید: شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

دلیل مجرد ماندن دختران

شاید بپسندید:عشق دختر به پسر: ۷ نشانه که دختری عاشق شما است + شیوه های ابراز عشق از سوی دختر

۷.دخترهای غرغرو

این آخرین مورد است اما بیشتر از تمام مواردی که تا اینجا خواندید آدم ها را از شما فراری می دهد. واقعا چه کسی دلش می خواهد یک نفر مثل رادیوهای قدیمی مدام زیر گوش وزوز کند، آن هم از نوع غرغر؟!

دلیل مجرد ماندن دختران، از نزدیکترین مردی که دم دستتان است سوال کنید چه چیز بیشتر از همه روی مخش می رود و او به شما خواهد گفت که یک آدم غرغرو. غرغروها انرژی آدم را تحلیل می برند و واقعا روی اعصاب راه می روند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمی شوند که چقدر این کارشان بیهوده است.

وقتی مدام غرغر می کنید دیگر کسی به حرف های شما گوش نمی دهد و محتوای حرف هایتان را نمی فهمد؛ اگر هم تا به حال با غرغر توانسته اید به هدفتان دست پیدا کنید و کسی را مجبور به کاری بکنید فقط برای این بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند، نه هیچ چیز دیگری.

دلیل مجرد ماندن دختران، البته که شما حق دارید خواسته های تان را از دیگران بخواهید یا شکایت های تان را مطرح کنید اما چطور است یک شیوه موثرتر و جذاب تر برای این منظور پیدا کنید؟ شاید هم خواسته های تان نیاز به بازبینی داشته باشد. مطمئنم اصلا دوست ندارید کسی توی دلش به شما بد و بیراه بگوید.

شاید بپسندید: شوهر ایده آل: اگر همسرتان این ۶ ویژگی را دارد، شوهر ایده آلی است

بیشتر بخوانید

مردان نامناسب برای ازدواج: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

ازدواج موفق: ۱۰  قانون طلايي ازدواج موفق که از آن بی خبرید!

جلوگیری از ریختن ریمل: چی کار کنم ریملم روی صورتم نریزه؟ + ۵ ترفند آرایشی طلایی

اگر کسی را ندارید که بغل کنید، مراقب باشید: فواید در آغوش گرفتن خود شگفت انگیز است!

زن جذاب از نظر مردان: ۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند!

نوشته های مشابه

59 دیدگاه

  1. عروس نشن.تاموهاشون مثل دندوناش شه.رنگش منظورمه.خاستن ترشی شون میندازیم. وای ترشیدن

    1. ببند دهنتو . فعلا که هرکی شوهر داره موهاش رنگ دندوناش سفید شده . آره دخترای پول پرست! دخترا اگه همون اول چیزی به عنوان مهریه از شوهرشون نگیرن بدبختن شوهره بالاخره میره با یکی دیگه چه دختر زیبا و خوب و تحصیل کرده باشه چه نباشه . درهرصورت مرده میره دنبال این و اون . اگه دختر یه مالی به عنوان مهریه بگیره ، دیگه مرده زبون درازی نمیکنه و جرات نداره راحت به زنش بگه سختته برو ! اگه قرار باشه زن فقط نیاز جنسی براورده کنه و چیزی عایدش نشه همون بهتر خونه باباش باشه . الان دخترای مجرد همه عشق و حال میکنن خانومای متاهل همه موهاشون ریخته دندوناشون پوسیده .چرا؟ چون تادرخواست پول کنن میشن پول پرست ! ولی زمانی که مرد هرمدل درخواست جنسی بکنه خانوم باید به نیازش توجه کنه وگرنه اونوقت باز هم خانوما مقصرن !! خودتونو خر کنید .این حرفا بدرد عمتون میخوره . خداروشکر دیگه الان مثل قدیم نیس لا اقل نصف دخترامون زرنگ شدن تن به اینجور ازدواجا نمیدن اقای پیر پسر

      1. خودت ببند خانم نسبتا محترم اگر آدم بودی توهم نظرت رو همین پایین میگفتی واقعا که از شعورتون بیشتر انتظار نمیرفت.کسی اینجوری بهش برمیخوره که خودش آینطور آدمی باشه بعد واسه اینکه بگه من نیستم اینطوری میکنه ازقدیم میگن فهش بنداز زمین صاحبش برمیداره خخخخخخخخ

        1. شما حتما یه چشم پزشکی برو اولین نظر به خانوما توهین کرده به جای اینکه جوابشو بدی طرفشو میگیری ؟ ننه خودت چی ؟ دختر نبود ؟ ننت حق نداره به خاطر تحمل کردن بارداری و زایمان و نگه داری از فرزند اونم بچه ای مثل تو ! که ماشالا انقد بلبل زبونی مالی به عنوان مهریه بگیره ؟ دخترت چی اونم حق نداره ؟ کمتر یامفت بگو . گفتی کسی بهش برمیخوره که اینطور آدمی باشه . توچرا بهت برخورد ؟ حتما خودت هستی دیگه

      2. سلام چرا فکر میکنید مهریه خوشبختی میاره90710676 ؟؟ هر مردی وقتی عرصه زندگی براش غیر قابل تحمل بشه زندان رو ترجیح میده بر این فشارها ذات انسانها خوشبختی میاره و نحوه مدیریت کردنشون چه مرد باشه چه زن مردی همکه می‌ره دنبال این و آن یا اصالت ندارد و ذاتش خرابه یا مدیریت غلط زن در زندگی باعث میشه که مرد به خطا بره البته خود مرد هم باید در استحکام روابط زناشویی ‌و زندگی منصفانه و عادلانه رفتار کنه و مدیریت داشته باشه و این تفکر که در مقابل برآورده کردن نیاز طرف باید چیزی عاید طرف مقابل بشه و دید معامله گری وجود داشته باشه اشتباست نیاز دو طرفه هست و آنچه عاید دو طرف می شود را نمیتوان با پول سنجید و قیمت گذاشت آرامش و عواطفی که در اثر رفع نیاز مرد حاصل می شود اثرات مثبت آن بی شک در زندگی زناشویی خودش رو نشون میده و خوشبختی هم جز این نیست زن آفریده نشده که در مقابل برآورده کردن نیاز مرد حساب و کتاب کند همانطوری که مرد هم بدون حساب و کتاب مخارج ریز و درشتی زندگی رو برآورده می‌کند و وظیفه خود میداند زن هایی که از نظر جنابعالی زرنگ تشریف دارن در پله های دادگاه بالا پایین میرن زندگی ندارن چون برق سکه ها کورشون کرده و فکر میکنن اگه سکه رو به قیمت طلاق بدست بیارن خوشبختن !! ولی سخت در اشتباهند اگر زنانگی داشته باشند و زندگی را مدیریت درست کنند نه مرد به خطا می‌ره و نه مشکلی میمونه که باعث سلب آرامش و خوشبختی شوند بشه دهن بینی زنان خاک بر سرشون می‌کنه انسان نباید باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه کنه و نسخه بپیچه همین

        1. آها مدیریت غلط خانوما ؟ دقیقا همینو تو نظرم گفتم چپ میرید راست میرید میندازید گردن خانوما ؟ خانومه به خودش میرسه میگن به خودت رسیدی چرا ؟ به خودش نرسه میگن چون به خودش نمیرسید مهربون باشه خله ؟ سیاست داشته باشه میگین بداخلاقه .مقصر خودتونم باشین میگین خانوما .عیبی نداره مام میگیم شماها مقصرین. درضمن اون قسمتی که گفتی (خانومایی که پله های دادگاهو بالا پایین میکنن واسه مهریه ، زندگی ندارن چون فکر میکنن سکه رو به قیمت طلاق بدست بیارن خوشبختن)
          تموم شد ؟
          خیلی تاثیر گذار بود
          دوست صمیمی من ۸ ماه بنده خدا عقد کرده بود .۵ سال شوهرش زن صیغه ای داشت خبر نداشت .خب از اول من بهش گفتم یه چیزی بگیر یه مالی بگیر ولی قبول نکرد مثل جنابعالی شعار میداد الان افتاده گوشه خونه .کی وقت داشت مدیریت کنه هااا؟ یارو از قبل داشته .بهتره که تو کمتر نسخه بپیچی . مهریه خیلی هم خوشبختی میاره اگه مهریه میگرفتن خانوما بعضی از آقایون دیگه ۴۰ تا صیغه نمیکردن

        2. آقای مثلا مدافع حق نکنه شما هم مخارج ریز و درشت زندگی رو برآورده میکنی ؟ خداقوت پهلوان خسته نباشی دلاور؟ میبینم زبون خداهم هستی !زن آفریده نشده که درمقابل برآورده شدن نیاز مرد حساب کتاب کند! آهاااا اینجا که بنفعت شد این تفکر اشتباست که زن باید درمقابل برآورده کردن نیاز مرد چیزی بگیره .زرنگیاااا همه چیو واسه خودت میخوای دیگه ! ببین یارو حرفات به چپمونم نیس .تو نمیخواد درس زنانگی یاد بدی .تو خودت نه غیرت داری نه مردونگی .همه چیو سپردی به زن زن زنانگی کنه مدیریت کنه پس خودت چه غلطی میخوای بکنی ؟ ها؟ نکنه خرجتم باید بده این آموزشای چرندتو برو به دخترت یاد بده ‌.
          مرده شورتو ببرن که مدافع حق نباشی

    2. فعلا که شما مردا رد دارن ترشی میندازن اگر دخترا ازدواج نکنن که خودت میترشی هیچ کسی نمیاد بگیرتت برو خداروشکر کنه چهار تا دختر با یه خنگی مثله تو میتونن ازدواج کنن و تحملت کنن

  2. دروغ من بدبخت نه پول پرست ونه خرافاتی نه بیحجاب بودم فقط زیبایی نداشتم اما زیبایی دیگری کائنات داده منم هیچ وقت ناشکری نکردم شنیدم میگن اگه کائنات پدر ومادر نده پول نده خونه وزندگی نده شوهر خوبی میده من از همه چی محروم بودم باید باصبر ایوب ساخت

    1. خدا لعنت کنه اون دختریو که دوره نامزدی نقش بازی میکنه و بعد از اینه یه خونه بنامش شد، تغییر رفتار داد.
      دختر باید چشم و دل سیر باشه
      و قدرشناس

      1. وهمچنین خدا لعنت کنه پسریُ که روز خواستگاری هزارتا دروغ میبافه بعد که خر از پل گذشت میگه من ؟ من گفتم ؟ من اصلا همچنین حرفی نزدم ؟ و همچنین خدا لعنت کنه پسریُ که به دختر میگه بابات چیکارس؟ وضع مالیتون چطوره ؟ چقد زمین داره وخدا لعنت کنه مردیُ که زنش میره کار میکنه . اونوقت مرد تو خونه مفت میخوره و میخوابه طلب کارم هست .انگار خودتون خیلی بهترین !

  3. اصلی ترین دلیل رو ننوشتی، خانواده نامناسب و دختری که سعی میکنه جایگاه مناسبی توی جامعه کسب کنه.امان از ابن مورد…،

  4. سطحی تر ازین نبود بنویسی؟ مثلا خواستی تجرد دختران رو بد بدونی ؟ و این تفکر که ازدواج یه سکوی موفقیته که هرکی بهش نرسید حتما ایراد داره تفکر اشتباهیه…

    1. اتفاقا مهمترین دلیل بودن، تشکیل خانواده سالم هست.فکر نکنم با ارزشتر تو دنیا چیزی باشه.متاسفانه این امر جدی نمیگیرن و قدرشو نمیدونن و به رایگان از دستش میدن. زمانی متوجه میشن که دیر شده.

  5. این اطلاعات ناقصه ، چون اهمیت هر کدوم رو ننوشته ، ضمنا زیبایی و شرایط سنی هم دلایل خیلی مهمی هستند که ننوشته.
    برای این مطلب بهتره یک آماری شامل دلایل انتخاب و عدم انتخاب و شرایط افراد ، از زوج های جوان که تازه ازدواج کرده اند گرفته بشه و اطلاعات به روز و واقعی گفته بشه.
    ممکنه دلایل نادرست ولی رایجی هم وجود داشته باشه که در اون صورت ، عیب یابی میشه.

  6. مواردی که گفته شد کاملآ درسته، ولی من دختر خودباخته رو خیلیییییی دوس دارم اصنم برام عادی نمیشه

    1. سلام
      متن حاضر صرفا ویژگی های نرمال و حد وسط را گفته ، برای هر قاعده ای استثنائاتی هم هست که عیبی نداره چون ویژگی ادم ها همیشه حد وسط نیست ، گاهی با شدت کم یا شدت زیاده ، و اگر فرد مناسب ویژگیهاتون رو پیدا کنید مهم سال ها در کنارهم بودن و راضی بودنه ، مثلا ازدواج یک زن با یک جانباز ، قطعا خیلی ویژگی هایی این وسط هست که با متن حاضر منطبق نیست

  7. سلام…
    خدا هیچ زن و مردی رو زشت نیافریده…
    هیچ زنی زشت نیست،فقط باید زیبا بودن را بلد باشی

  8. بابا دنبال چی هستین ..این چیزا چیه میگین..والا الان دیگه کار از این ۷ اصل و پایه گذشته..پسرا دیگه ندارن اقا ندارن..بفهمین ندارن..طرف میکه وقتی ندارم دختره رو کجای دلم بزارم ..تازشم خوده دخترام دیکه تا تزشون میپرسی میکن شوهر کجا بود یا شوهر چیه .معمولا الان یا همه خوشن یا همه درگیر ..پس اصل مصل و ول کن..

  9. والا بخدا تمام این موارد کلیشه ای اخه زن اگر غر نزنه روزگارش نمیگذره و مردا هر غلطی میکنن . بنظرم زنها با همین رفتاراشون ناز و متفاوت هستن من عاشق تمام رفتارهای زنان هستم بنظرم زنها از مردها عقل و درک بهتر و بالاتری دارن و اگر تابع محیط رفتار میکنن نباید اونا و کسل کننده دونست چون همیشه میخان تعادل رو برقرار کنن . زنها فرشته هستن اگر زنها نبودن کره زمین کسل کننده و حال بهم زن بود . باید یکی باشه سر جنس مرد غر بزنه تا ادم شه 😂😂

    1. سلام به شما
      در محدوده آماری ، تنوعات و استثنائات بسیاری هست که افراد را از هم دیگر متفاوت میکنه ، قطعا ویژگی های مورد نظر همیشه در افراد جزر و مد دارند ، و تغییر میکنند ، شرایط محیط هم تاثیر زیادی در نوع اموزش های زندگی دارد ، همان قدر که در میان مردان تنوع هست به همان شباهت در میان زنان هم تنوع هست، و ((تعداد جاذبه ها و دافعه های)) خانم ها هم شبیه آقایان هست، توجه شود که علت جاذبه ها و دافعه های دو طرف یک چیز نیست ولی تعداد آمارهای دو طرف مشابه است، مثلا ((هر غلطی کردن مردها)) همان اندازه هست که برای زن ها هست . چون از نگاه مردها هم این ویژگی ((هر غلطی کردن زنها)) بدجوری فراریشون میده

    1. سلام قطعا ویژگی های اشاره شده ، شامل همه روابط و همه افراد نمیشه ، چون فرهنگ ها و شرایط خانواده ها و جامعه ها بسیار متنوعه

  10. با صبا موافقم ،خانواده نامناسب ، مثلاپدر نامناسب خواستگار فراری میده ، حتی پسر همچین خانواده ای هم نمیتونه ازدواج کنه ،امان از پدر بد

  11. از نظر من این شرایط همش چرته خیلی دخترا با همین شرایط هم ازدواجهای خیلی لاکچری داشتند بعد یکم از دلایل مجرد بودن آقایون هم بگین که خانوم ها چه آقایونی رو میپسندن.چون آقایان مشکلات مجردیشون بیشتره تا خانوم ها.

  12. خیلی از دخترهای با این ویژگیها ازدواجهای خیلی خوب و لاکچری داشتن بهتره یکم از دلایل مجرد بودن آقایون گفته بشه چون آقایون تعداد مجردین بیشتری دارند

  13. خیلیا با همین شرایط دیده شدن و ازدواجای خوب و لاکچری داشتند و به جای کوبوندن دخترا یکم از دلایل مجرد بودن آقایون بگید بهتره چون جمعیتشون بیشتره و بهتره بگم خاک عالم بر سر پسرای مجرد و پدر و مادرشون که کورن و دخترای باقیمانده از دهه ۶۰ و ۷۰ رو نمیبینن.و میگیندحتی این مدلین اون مدلین شما اگه حد خودت رو رعایت کنی با یه احترام خیلی خانوم ها جذبتون میشن.خودم هیچی نداشتم ولی با یه خانوم باوقار ازدواج کردم و سه تا بچه دارم و از زندگیم هم خیلی راضیم و الان صاحب همه چیم خانه لاکچری و شاسی بلند البته با تلاش و کوشش نه یکجا نشینی زن حرمت داره احترامش هم واجب.

    1. سلام به شما
      هر نسل ویژگی های خودشو داره و شکاف نسل ها به خاطر فاصله سنی و فرهنگی فرزندان با پدرها و مادرها هستش

  14. خیلی از دخترها یه همچین شرایطی داشتن ولی ازدواج خوب و لاکچری کردن یکم از دلایل مجرد ماندن پسرار رو بگید چون جمعیت پسرای مجرد بیشتره بعد خیلی از آقایون هنوز بلد نیستن چه طوری حرمت خانوما رو زیر پا نذارن من خودم هیچی نداشتم ولی با یه خانوم باوقار ازدواج کزدم و سه تا بچه دارم و از زندگیم خیلی راضیم و صاحب همه چی هم شدم خانه لاکچری و ماشین لوکس شاسی بلند مهم حرمت نگه داشتن و حد و حدود خود را حفظ کردن است خانومها حرمت میخوان اول از همه بعد شرایط خودشان.

    1. بله آقای آرمان . درسته ان شاءالله که خوشبخت باشید .سایه شما از سر خانواده کم نشه

  15. اون بنده خدا که این حرف رو زد معلومه درد کشیدست تو هم با این اخلاقت معلومه که اگر مشکلی در زندگیتون هست مشکل از خودته و خدا زنی مثل تو رو لعنت کنه

  16. خیلی از دوستان عزیز متاسفانه مسیر رو دارن اشتباهی میرن.تمام این آیتم هایی که ذکر شد رو نمیشه منکر شد البته این بحث ها شامل در طرف میشه هم خانم وآقا.ولی مسئله اصلی که باعث شده دختران وپسرها از ازدواج صرف نظر کن بحت معیشت واقتصاد نابسامان کشور هست.اگه به این مسئله را بانگاه مثبت بررسی کنیم وخانم وآقا رو شاغل ببینیم چقدر باید دریافتی حقوقشون باشه.که بتونن.۱_هزینه اجاره مسکن.۲_بحث خرید وسایل زندگی.۳_هزینه های یک مراسم جشن خیلی عادی.وغیره رو پرداخت کنن.پس اول باید مشکلات اقتصادی رو کسانی که در سطح های کلان وبالا نشستن حل بنمایند.بعد دوستان صحبت از این سلایق انسانها بکنند.با تشکر

  17. گر بمیرد دختری از خاک او روید گلی
    گربمیرند دختران دنیا گلستان میشود
    دختر دختر دختر هه واقعا که هرمشکلی داریم از این جنس هستش، میگن خدا زمین و آفرید بعد کمی استراحت کرد بعد مرد را آفریدبعد کمی استراحت کردبعد زن را آفرید دیگه بعد از اون نه خدا ونه مرد هیچکدام نتونستن استراحت کنن.
    این هم بگم تنها زن زندگی ما مردها و پسرهاکه واقعا پای ما میمونن تا آخرعمرشون وهیچی ازمون نمیخوان مادرهای عزیزمون هستن انشاالله هزارسال عمر کنن همه ی مادرانی که درهرشرایطی پای زندگی و بچه هاشون میمانند.الهی من فدای همه‌ی اون مادرهابشم.عاشقتونم بمیرم براتون ولی شماها یک درد جزئی نداشته باشید.💕💕💕💕💕💕

    1. سلام به شما
      احسنت با این دیدگاهتون به مادران دنیا
      اگر دختران امروزی هم بدانند که خوب بودن لطف نیست و آپشن اضافی نیست ، و خوب بودن یک مورد ضروریه برای زندگی مشترک! اون موقع آمار خودشون رو متعادل میکنند ، دختران امروزی و البته پسران هم تاحدودی ، آماده خور شدند ، دنبال سختی کشیدن و قدردانستن نیستند ، دنبال ساختن آینده نیستند ط چون از بچگی یادشان دادند شاهزاده با اسب سفید و کلی ثروت میاد دنبالشون ، همین میشه آموزش های خرافاتی

    2. آخییی اینم شنیدی که با باقی مونده گِل ها فرشته ها اومدن امثالی مثل تو رو ساختن بعدش خدا گفت ، مگه نگفتم با اضافه مونده گِل مسخره بازی درنیارییین؟😏ایشالا پیش مرگ همه دخترا شی.

    3. آخییی اینم شنیدی که با باقی مونده گِل ها فرشته ها اومدن امثالی مثل تو رو ساختن بعدش خدا گفت، مگه نگفتم با باقی مونده گِل مسخره بازی در نیارین؟😏 ایشالا پیش مرگ همه دخترا شی .

    4. M@hdi اومدی گفتی همه بمیرن جز مادرای عزیزتون ! حتی خواهرت ؟ حتی درآینده اونی که سرش به سنگ بخوره زنت شه و بچتونم دختر شه . یعنی حتی دخترت ؟فرض کن حالا مثلا بابات نسبت به مادرت همچین حسی که خودت به دخترا و خانوما داری داشته باشه ! هههههه مثلا اونم راضی به زنده موندن زنش نباشه که قطعا همین طوره . تو هم پی بابات رفتی دیگه ! کاریش نمیشه کرد 🙃

  18. واقعا عالی بود‌.دلایل درست و منطقی.این خصوصیات درون هر دختری باشه زندگی مشترک را نابود و مرد را روانی میکنه.بلاخره هر کسی یه ذاتی داره.هدفم توهین به خانمها نیست.اما اگر قرار هست محبوب باشید و وجود مردی را تسخیر کنید این موارد را درون خودتون اصلاح کنید.هدف هر مردی هم تامین بهیترین ها برای خانواده اش هست

  19. به نظرم در هردو طرف چه دختر و چه پسر آدمهای خوب و بد پیدا میشه و گاهی یکی در حق دیگری ظلم می‌کنه جدای از تقاضا و خواسته های عجیب دختران و پسران امروز شرایط بد اقتصادی جوری شده که مردم بجای اخلاق و معنویت بیشتر به پول و مادیات توجه میکنند متاسفانه امروزه ارزش مرد به دارایی و ارزش زن به زیبای اون شده و کسی طرف مقابل را از روی عشق و علاقه و به خاطر خود طرف نمیخواهد و اکثر دخترها و پسرهای امروزی دنبال سو استفاده از جنس مقابل هستند…

  20. به نظرم در هردو طرف چه دختر و چه پسر آدمهای خوب و بد پیدا میشه و گاهی یکی در حق دیگری ظلم می‌کنه جدای از تقاضا و خواسته های عجیب دختران و پسران امروز شرایط بد اقتصادی جوری شده که مردم بجای اخلاق و معنویت بیشتر به پول و مادیات توجه میکنند متاسفانه امروزه ارزش مرد به دارایی و ارزش زن به زیبای اون شده و کسی طرف مقابل را از روی عشق و علاقه و به خاطر خود طرف نمیخواهد و اکثر دخترها و پسرهای امروزی دنبال سو استفاده از جنس مقابل هستند…

  21. بین علما اختلاف افتاد مثل اینکه:)
    من بشخصه طی ۲۷ سال زندگیم تا حالا با یک دختر با خصوصیات رفتاری خودم مواجه نشدم برای ازدواج(درک و بینش بالا با شخصیت و ادب صادق وصبور واقع گرا )متاسفانه فاصله نسل ها؛جنسیت پرستی؛ خود بینی و غرور کاذب؛فضای مجازی مشکلات روانی و فرهنگ مریض اجتماعی …باعث شده معنی خانواده عشق و آینده نابود بشه…!

  22. با مطلبتون تا حدودی مخالفم
    اولا ک هر دو طرف واسه زندگی باید انقد مال و ثروت دیده باشن و با ادمای مختلف گشته باشن ک سیر باشن وگرنه یا دنبال پولن یا یکی بهتر ببینن میرن سمت اون،پس این مورد صرفا واس خانوما و دخترا نیس
    مورد دوم انحصارطلبیه ک فقط مخصوص جنس مونث نیس و خیلی از اقایونو دیدم ک این مشکلو دارن و این واسه شریکشون واقعا خسته کنندس
    و مورد اخر مسائله زیباییه و دخترایی ک مث پسرا رفتار میکنن.
    مبحث زیبایی رو،ک نود درصد دخترا با همجنس خودشون تو رقابتن و بر این باورن ک من باید از دختر سکینه خانوم بهتر و خوشتیپ تر باشم و این رقابت ها تا قیامت ادامه دارن و هدف جذب جنس مخالف نیس
    دختراییم ک مث پسرا رفتار میکنن،خودم یکی از اونا بودم،و خیلی دیدم و باهاشون در ارتباط بودم.خیلی تحت تاثیر جامعه و مشکلات و تبعیضهای جنسیتیه.و خب وقتی مردم ی دختر تامبوی میبینن واقعا عکس العمل خوبی نشون نمیدن.مردم بر این باورن ک دختر باید خانوم باشه،لباسای قرمز و صورتی بپوشه،نباید موهاشو کوتاه کنه،باید آرایش کنه و…خیلی چیزای دیگ ک نابودت میکنه!وقتی داریم تو جامعه زندگی میکنیم باید ب همه احترام گذاشته بشه.و این قسمت از مطلبتون کاملا داشت شخصیت افراد با این خصوصیت رو تخریب میکرد و میگف این یه ویژگی بده ک باید اصلاح بشه تا ازدواج سالمی داشته باشید‌.درحالی ک افراد با این شخصیت چه ازدواج کنن چه نکنن مهم نیس،و شاید از اعماق وجودشون دلشون نخواد با جنس مخالف وارد زندگی مشترک بشن!

  23. سلام ،خدمت تمام بانوان و دوشیزگان عزیز و آقایان محترم
    بحث تجرد و ازدواج نکردن کاملاً شخصی و ربطی به جنس خاصی نداره ، و هرکسی حق دارد برای ادامه زندگی خودش برنامه ریزی کنه ،
    با شرایط اقتصادی کشور الان اون های هم که شرایطش را دارند زیر بار نمی روند ، و خودشان را را با رابطه های سطحی مشغول می کنند ، و همه چیز به هم ریخته ، جوانان ازدواج نمی کنند ، میانسال ها دنبال دومی و هستند لطفاً شرایط را برای خودتون و ما سخت نکنید ، و ….‌‌

  24. گر بمیرد دختری از خاک او روید گلی
    این حرف را حاضری بعدها در مورد دختر خودت هم بگی؟!!!

  25. یه سری آقایون اومدن علیه خانوما کامنت گذاشتن! آره نمیدونم مهریه بده و ترشیده هستین و …. دیگه الان باید خودتون بدونین . حرف زدن فایده نداره . چیزی هم که جای تعجب داره سایتها هستن که این اراجیفا رو میزارن مردم نظر بدن . الان که آقایون ماشالا قبل ازدواج باشه بعد ازدواج باشه فرقی نداره هرچقد دوس دارن صیغه میکنن میگن مرد میتونه با هرکی باشه عیب نداره سنت اجرا میکنیم اونوقت نمیگن که خانومام دوست دارن سنت اجرا کنن .حضرت علی به حضرت فاطمه همون روز ازدواج مهریشو داد .
    الان یسری میان میگن اون حضرت فاطمه بود تو که حضرت فاطمه نیستی !
    پس توقع نداشته باشید که الان خانوما مهریه نگیرن چون اون حضرت علی بود که حضرت فاطمه باهاش راه میومد .باهم میساختن چون یکیش امام علی بود یکیش حضرت فاطمه . شما آقایون که حضرت علی نیستین که خانوما مهرشونو ببخشن یا چیزی نخوان ! درضمن پیامبر هم همسر اول و آخرش بانو خدیجه بود، با اینکه خدیجه بانو هم از پیامبر بزرگتر بود و هم خودش پیشنهاد ازدواج به پیامبر داد ، پیامبر عاشقش بود واگه ازدواجی بود بعد فوت بانو بود و اگر هم صیغه ای درکار بود پیامبر فقط با بانو خدیجه بود ‌ ‌.و(به بقیه کمک مالی میکرد )
    لطفا نگید که مگه اونجا بودی دیدی ؟
    من اونجا نبودم ولی دارم به تویی که میگی زن باید مثل حضرت فاطمه باشه میگم . چون اگه روایت حضرت فاطمه رو قبول داری باید روایت امام علی و بانو خدیجه و پیامبر هم قبول داشته باشی .
    حالا یه عده اگه با خانومی ازدواج کنید که ازتون بزرگتر باشه و پیشنهاد ازدواج بده بهتون همه جا جار میزنید و رو سرش منت میذارید .اگه خانومه پولدار هم باشه بخاطر پولش میگید گرفتینش
    اینارو گفتم به اونایی که اومدن کامنت دادن گفتن فقط مادرامون زنده باشن ! همه این مادرا با بد و خوب پدرتون ساختن . همشون همون دخترایی بودن که میگی بمیرن ! واونایی که توهین کردن که خانوما ترشیده هستن یا مدیریت غلط دارن و آقایی که به خانومی گفته خدا لعنتت کنه هرمشکلی که هست به خاطر اخلاقته ! (طرف خودش مشکل داره باید رو اخلاق خودش کار کنه اونوقت به مردم میگه ! )

  26. دختران دنبال پسر کامل میگردندوپسرها دنبال دختر کامل اما قافل ازاینکه یک دختر وپسر یاخانم وآقا درکنارهم کامل میشوند اگر برای هم باشند وگرنه هیچوقت کامل نخواهند شد.

  27. به نظرم هر جوری که دوست دارین زندگی کنین ازدواج هم نکردید نکردید، اصلا مهم نیست مگه خونه شوهر چی داره بجز غذا پختن و جارو و هزار تا کار دیگه، مرد نما باشید پول پرست باشید باشگاه برید ،مجرد بمونین خودتون کار کنید و خرج خودتون رو در بیارید ، و اینکه به کسی که ازدواج نمیکنه نمیگن ترشیده میگن مستقل😎😎 زندگی فقط یه باره و عمر شما محدوده شاد باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا