;
خانواده و زناشوییزندگی

زن جذاب از نظر مردان: ۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند!

زن جذاب از نظر مردان: شاید همه ما بدانیم که مردان چه چیزهایی را در زنان جذاب نمی دانند یعنی از چه ویژگی های زنان فراری هستند. اما واقعا نمی دانیم که چه چیزهایی آن ها را دیوانه وار به سوی یک زن جذب می کند. در بخش خانواده و زناشویی ما به این سوال جواب می دهیم. همه مردان می خواهند زنی را پیدا کنند که این ۱۷ ویژگی را داشته باشد. ویژگی هایی که مردان در مقابل آن ها مقاومت نمی توانند و دیوانه وار عاشق زنی با این ویژگی ها می شوند.

بیشتر بخوانید: بی محلی کردن زن به شوهر: ۶ عواقب جدی بی محلی کردن به شوهر که نمی دانستید!

۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند

۱.آرامش

زن جذاب از نظر مردان, در بیشتر موارد، ملکه های درام معمولا زن هستند و قرار ملاقات با ملکه درام به معنای رو به رو شدن با بانوی با وقار، متین و پر از آرامش است. مردان زنی را ترجیح می دهند که بتواند آرام باشد و  آرام بماند.

شاید بپسندید: راز ازدواج شاد و عاشقانه: با دانستن این ۷ راز مهم  زندگی مشترک تان پر از شادی و عشق می شود!

۲.پاکیزگی و آراستگی

زیبایی چیزی فراتر از آرایش و مدل موی فانتزی است. مردان زمانی زنان را جذاب تر می بینند که مرتب و تمیز باشند. مردان، زنانی را که بوی خوبی دارند، موهایی تمیز و پوستی مرطوب دارند، جذاب تر از صورت کاملا پوشیده از آرایش می دانند.

حکایت رحمت به دزد سرِ گردنه!

۳.هوش

یکی از کارشناسان خانواده در مورد هوش زنان داستانی را نقل می کند. او می گوید: پسر عمویم یک بار با یک دختر فوق العاده جذاب بیرون رفت. آنها فقط یک بار بیرون رفتند و سپس او کاملاً علاقه خود را از دست داد. از او پرسیدم چه اتفاقی افتاده است و او به من گفت که نمی تواند با کسی که حتی نام معاون رئیس جمهور فعلی کشور را نمی داند قرار بگذارد.

زن جذاب از نظر مردان, ممکن است افراطی به نظر برسد، اما اینطور نیست. یک زن باهوش دارای کمی جاه طلبی و آگاهی برای زنان بسیار جذاب تر است نسبت به یک زن فقط زیبا.

شاید بپسندید: اگر بدونی این سبزی چقدر خاصیت داره، هر روز استفاده اش می کنی!

زن جذاب از نظر مردان

۴.مراقبت

زن جذاب از نظر مردان, به طور غریزی، مردان و زنان جذب افرادی می شوند که اگر قرار است در آینده اتفاقی بیفتد، به طور بالقوه می توانند مراقب آنها باشند. بیشتر زنان از قبل با این غریزه متولد می شوند، اما تعداد کمی آن را نشان می دهند.

شاید بپسندید: اگه قدرت دید و دقت‌ات خوبه، پس 3 تفاوت تصویر سگ سمت راستی و چپی را پیدا کن!

۵.خلاقیت

در این مورد، خلاقیت توانایی یک زن برای ساخت صنایع دستی و بازسازی پروژه های Pinterest نیست. بلکه توانایی او در برخورد با زندگی به شیوه ای جدید و هیجان انگیز از نوع خلاقیتی است که مردان به دنبال آن هستند. یک مرد همسری می خواهد که بتواند به او کمک کند تا راه حل های منحصر به فردی برای مشکلات زندگی پیدا کند.

۶.نظم و انضباط

فرزندپروری در حال حاضر یک شغل دشوار است، اما با فقدان نظم و انضباط این کار حتی دشوارتر شده است. مردان به دنبال زنی هستند که قوانین خانه را رعایت کند و به تقویت رفتارهای خوب فرزندانشان کمک کند.

بیشتر بخوانید: جذاب ترین زنان از نظر مردان: نقطه جذابیت چهره زنان در ذهن مردان چیست؟

۷.وفاداری

زن جذاب از نظر مردان, هیچ انسانی روی زمین نمی خواهد به او خیانت شود. وقتی مردی با زنی ملاقات می کند، به رفتار زن نگاه می کند و به افرادی که دوستشان دارد احترام می گذارد. اگر او درباره دوستانش بد صحبت کند یا به آنها بگوید که بیمار است تا بتواند به جای بیرون رفتن با دوست پسرش وقت بگذراند، ممکن است باور نداشته باشد مرد باور خود را نسبت به او از دست بدهد و او را فردی مناسب برای تشکیل زندگی مشترک نداند.

بیشتر بخوانید: مردان نامناسب برای ازدواج: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

۸.دوستی

زن جذاب از نظر مردان, اگر از مردی بپرسید که چرا همسرش را دوست دارد، ممکن است بگوید، چون همسرش با همه رفتار دوستانه دارد یا چگونه با همه با احترام و مهربانی رفتار می کند. هیچ چیز فریبنده تر از فروتنی و توانایی رفتار با همه با همان سطح احترام نیست.

احتمالاً بپسندید: تست فوق العاده جالب و جذاب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب

۹.اصلیت

در دنیای امروزی، به راحتی می‌توان تصویر زندگی بی‌نقص خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار داد، اما یک مرد واقعی به دنبال زنی است که اصیل باشد. یافتن این کیفیت دشوار است، اما پس از دست یافتن به چنین زنی، او برایش بسیار جذاب است.

شاید بپسندید: مجرد ماندن زنان: چرا بسیاری از زنان موفق و زیبا مجرد بودن را ترجیح می دهند؟

زن جذاب از نظر مردان

۱۰.بلوغ

زن جذاب از نظر مردان, بلوغ ربطی به سن انسان ندارد. بلوغ ذهنی و عاطفی کیفیتی است که همه مردان به دنبال آن هستند. زیرا هیچ کس زمانی برای قرار ملاقات با یک زن کودکانه ندارد.

۱۱.خوش بینی

زن جذاب از نظر مردان, هیچ چیز جذاب تر از کسی نیست که بتواند نیمه پر لیوان را به جای نیمه خالی ببیند.

۱۲.وقت شناسی

هیچ کس دوست ندارد در اطراف منتظر بماند. بیشتر مردها می‌دانند که بیشتر خانم‌ها زمان بیشتری برای آماده شدن می‌گذارند، اما زنی که وقت‌شناس است نشان می‌دهد که به وقت دیگران احترام می‌گذارد.

۱۳.توانایی رها کردن

زن جذاب از نظر مردان، این خوب است که برای آنچه در زندگی می خواهید بجنگید، اما خرد در توانایی ما نهفته است که بدانیم چه زمانی فرا رسیده است که آنچه را که نمی توانیم داشته باشیم، رها کنیم.

۱۴.رمانتیک بودن

منطقی است که هم زن و هم مرد به دنبال شریکی هستند که حداقل کمی رمانتیک باشد. خیلی خوب است که احساس کنید آن جرقه همیشه وجود خواهد داشت زیرا شریک زندگی شما کسی است که دوست دارد گل به خانه بیاورد و برای استراحت های عاشقانه برنامه ریزی می کند.

زن جذاب از نظر مردان

۱۵.احترام

زن جذاب از نظر مردان، احترام به همسر و دیگران خصوصیتی است که همه مردان آن را جذاب می دانند.

رابطه عاشقانه: ۱۵ سوال مهم که باید قبل از شروع رابطه عاشقانه از خودتان بپرسید!

۱۶.دلسوز بودن

عادت کردن به این که همیشه بیشتر بخواهیم آسان است. وقتی روی نیازهای خود تمرکز می کنیم، درک دیگران را فراموش می کنیم. اما زن دلسوز علاوه بر نیازهای خود نیازهای بقیه خانواده و اطرافیان را هم می بیند و به آن رسیدگی می کند. در واقع زن دلسوز کسی است که همه مردان به دنبال آن هستند.

۱۷.دوست داشتن

زن جذاب از نظر مردان، هیچ کس نمی خواهد در رابطه ای باشد که در آن احساس عشق نمی کند.

زنان جذاب

بیشتر بخوانید: عشق دختر به پسر: ۷ نشانه که دختری عاشق شما است + شیوه های ابراز عشق از سوی دختر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا