;
خانواده و زناشوییزندگی

بی محلی کردن زن به شوهر: ۶ عواقب جدی بی محلی کردن به شوهر که نمی دانستید!

بی محلی کردن زن به شوهر: یکی از ترفندهایی که زنان برای جلب مرد مورد علاقه شان انجام می دهند بی محلی کردن است ولی بعد از ازدواج بی محلی کردن به مردان می تواند آسیب جدی به رابطه عاشقانه تان وارد کند. رابطه بین زن و شوهر در ازدواج بسیار پیچیده است و کوچکترین بی سیاستی و بی دقتی می تواند منجر به آسیب های جدی در  رابطه بین زن و شوهر شود.

یکی از مشکلاتی که ممکن است ناخواسته در رابطه بین زن و مرد پیش آید کم محلی کردن به یکدیگر است که ما در این مطلب بخش خانواده و زناشویی می خواهیم. در واقع عوارض کم محلی کردن به مردان در ازدواج و تاثیرمخربی که میتواند بر رابطه شما داشته باشد را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: روان شناسی عشق: چه عواملی سبب می شود که کسی عاشقتان شود!؟

۶عواقب خطرناک کم محلی کردن به شوهر

نتیجه کم محلی به مردان

بی محلی کردن زن به شوهر، ابراز توجه در یک رابطه احساسی و ازدواج به یک مرد باعث می شود او حس کند وجودش در زندگی شما مهم است و اگر خلاف این احساس را به او القا کنید اتفاقات بدی برای رابطه تان پیش خواهد آمد.  مردی که وارد یک رابطه عاطفی و متعهدانه با یک زن می شود توقع دارد جنبه های مثبتش را ببینید و به او توجه و محبت داشته باشید.  بی توجهی و کم محلی کردن به مردان میتواند منجر به عواقب ناخوشایندی شود از جمله :

بیشتر بخوانید: جلوگیری از ریختن ریمل: چی کار کنم ریملم روی صورتم نریزه؟ + ۵ ترفند آرایشی طلایی

بی محلی کردن زن به شوهر

احتمالاً بپسندید: اگر کسی را ندارید که بغل کنید، مراقب باشید: فواید در آغوش گرفتن خود شگفت انگیز است!

۱.کاهش اعتماد به نفس مرد

زمانی که شما با یک مرد همراه میشوید ، او برای خوشحال کردن شما تمام تلاشش را به خرج میدهد تا به موفقیت بیشتری برسد. ولی بی محلی کردن به مردان از جانب زنی که دوستش دارند میتواند منجر به کاهش اعتماد به نفس او شده و رسیدن به خواسته های دو نفرتان کار سختی میشود. رسیدن به موفقیت در مردان ارتباط مستقیمی با میزان اعتماد به نفس آن ها دارد.

شاید بپسندید: شوهر ایده آل: اگر همسرتان این ۶ ویژگی را دارد، شوهر ایده آلی است

۲.از بین رفتن اعتماد

بی محلی کردن زن به شوهر، خودتان را جای او بگذارید و فرض کنید از طرف کسی که به او علاقمند هستید دچار بی محلی و کم توجهی شده اید. یک مرد در چنین حالتی اعتمادش را نسبت به شما از دست میدهد. بنابراین اولین ضربه بی محلی کردن به مردانی که در رابطه احساسی با آن ها هستید به خودتان بازمیگردد.

بی محلی کردن زن به شوهر، نتیجه کم توجهی به مردی که با او زندگی می کنید به مرور زمان، سرد شدن رابطه و کم رنگ شدن توجه و محبت او خواهد شد. اعتمادی که در نتیجه کم محلی و بی توجهی ایجاد شده است به سختی قابل بازگشت است.

شاید بپسندید:عشق دختر به پسر: ۷ نشانه که دختری عاشق شما است + شیوه های ابراز عشق از سوی دختر

بی محلی کردن زن به شوهر

حکایت رحمت به دزد سرِ گردنه!

۳.زیاد شدن فاصله

مردان بر خلاف چیزی که نشان م یدهند تشنه محبت، توجه و دیده شدن هستند. مردی که وارد رابطه با شما شده است می خواهد مورد احترام و تحسین قرار بگیرد و از صمیم قلب به او افتخار کنید. در صورتی که از جانب شما با بی محلی و کم توجهی در بلند مدت روبرو شود احتمال این که به سمت فردی دیگر که به او توجه دلخواهش را نشان می دهد و همواره در حال تحسین اوست، کشیده شود، زیاد است. این  فرد می تواند مادر، دوست قدیمی یا حتی رقیب عشقی شما باشد.

بیشتر بخوانید: نشانه های عاشق شدن زنان: وقتی یک زن عاشق شما می شود این ۱۴ نشانه در رفتار او دیده می شود!

۴.تغییر رفتار

مردی که تشنه توجه از سمت یک زن نیست و تحسین و توجه شما اعتماد به نفس و وابستگی اش را نسبت به شما افزایش داده، با مردی که دچار کم محلی شده است، رفتار بسیار متفاوتی دارد.

بی محلی کردن زن به شوهر، مردی که دچار کم محلی شده باشد بعد از مدتی رفتارش تغییر می کند و دیگر انگیزه ای برای داشتن رابطه خوب و خوشحال نگه داشتن شما ندارد.

مردان نامناسب برای ازدواج: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

بی محلی کردن زن به شوهر

شاید بپسندید: راز ازدواج شاد و عاشقانه: با دانستن این ۷ راز مهم  زندگی مشترک تان پر از شادی و عشق می شود!

۵.بی ارزش شدن خود شما

بی محلی کردن زن به شوهر، کم محلی کردن به یک نفر، پیام مستقیم کم ارزش شدن به او می دهد، بنابراین طبیعی است که بعد از مدتی شما هم جایگاه خود را در مقابل او از دست بدهید.

به مرور ارزش شما در مقابل مرد زندگی تان کاهش پیدا کرده و دیگر حرفتان خریدار ندارد و او هم به شما کم محلی میکند. این رفتار میتواند به صورت عمدی و تلافی جویانه باشد یا کاملا ناخودآگاه ایجاد شود.

بی محلی کردن زن به شوهر، شما کم کم تبدیل به زنی میشود که دیگر خصوصیاتتان و حتی ظاهرتان مورد علاقه او نیست و بعد از مدتی متوجه می شوید که ایراد گرفتن های او نسبت به ظاهر و رفتارتان روز به روز بیشتر میشود.

شاید بپسندید: اگر بدونی این سبزی چقدر خاصیت داره، هر روز استفاده اش می کنی!

۶.به دنبال جایگزین می رود

اگر بی توجهی به شوهرتان را ادامه دهید نتیجه آن از بین رفتن علاقه بین شما میشود و در نهایت او برای جبران کمبودی که دارد به دنبال یک رابطه جایگزین میرود.

بی محلی کردن زن به شوهر، یکی از مخرب ترین نتایج کم محلی کردن به مردان در بلند مدت این است که او به دنبال جایگزینی براش شما میگردد.. جایگزین شما شاید هیچگاه با شوهرتان ازدواج نکند ولی کمبودهای احساسی او را برایش جبران میکند.

بیشتر بخوانید:

مسئولیت شوهر در قبال همسر: هر شوهری باید این ۱۲ کار را برای همسرش انجام دهد!

زن جذاب از نظر مردان: ۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند!

رابطه عاشقانه: ۱۵ سوال مهم که باید قبل از شروع رابطه عاشقانه از خودتان بپرسید!

تست فوق العاده جالب و جذاب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا