;
خانواده و زناشوییزندگی

مسئولیت شوهر در قبال همسر: هر شوهری باید این ۱۲ کار را برای همسرش انجام دهد!

مسئولیت شوهر در قبال همسر: ما در مطلب امروز بخش خانواده و زناشویی ۱۲ چیز را فهرست کرده ایم که یک شوهر خوب و ایده آل باید برای همسرش انجام دهد. بنابراین این فهرست را برای همسرتان بخوانید، زیرا این می تواند گفتگوهای خوبی را در زندگی زناشویی شما آغاز کند و منجر به تغییرات مثبتی شود که می تواند به شما به عنوان یک زوج کمک کند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های شوهر خوب: ۲۰ ویژگی یک شوهر جنتلمن و ایده آل

هر شوهری باید این ۱۲ کار را برای همسرش انجام دهد

 

احتمالاً بپسندید: اگر کسی را ندارید که بغل کنید، مراقب باشید: فواید در آغوش گرفتن خود شگفت انگیز است!

۱.اغلب از او برای تمام کارهایی که انجام می دهد تشکر کنید

مسئولیت شوهر در قبال همسر، مهم است که به طور منظم عشق خود را به او نشان دهید، به علاوه باید از او قدردانی کنید. وقتی او بداند که مورد قدردانی شماست، همزمان احساس می کند که شما بیشتر دوستش دارید. این را بدیهی فرض نکنید که او می داند چقدر از او سپاسگزار هستید و برای تمام کارهایی که انجام می دهد، همیشه از او تشکر کنید.

احتمالاً بپسندید: روان شناسی عشق: چه عواملی سبب می شود که کسی عاشقتان شود!؟

۲.به او بگویید زیباست

تحقیقات نشان داده است که خوشبخت ترین زوج ها دارای همسری هستند که احساس می کند توسط همسرش مورد تحسین قرار می گیرد و شوهری که اغلب تحسین خود را نسبت به او و علاقه خود به او ابراز می کند. با گذشت زمان و پیر شدن بدن، ناامنی ها می توانند ایجاد شوند.

مسئولیت شوهر در قبال همسر، در طول هر فصل ازدواج، او باید بداند که وقتی او را می بینید، عشق واقعی زیبای خود را می بینید. اغلب به او بگویید. کلمات شما او را مطمئن تر می کند و هیچ چیز زیباتر از اعتماد به نفس وجود ندارد.

احتمالاً بپسندید: روان شناسی عشق: چه عواملی سبب می شود که کسی عاشقتان شود!؟

۳.از او قرار ملاقات بخواهید

فقط به این دلیل که متاهل هستید، قرار را متوقف نکنید! به معاشرت بیشتر با یکدیگر ادامه دهید. وقت با هم بودن را در اولویت قرار دهید و در واقع از او درخواست کنید. به او بگویید که بودن با او همیشه اولویت شما است.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از ریختن ریمل: چی کار کنم ریملم روی صورتم نریزه؟ + ۵ ترفند آرایشی طلایی

مسئولیت شوهر در قبال همسر

شاید بپسندید: اگر بدونی این سبزی چقدر خاصیت داره، هر روز استفاده اش می کنی!

۴.رویاهای او را تشویق و حمایت کنید

مسئولیت شوهر در قبال همسر، همه چیز را در مورد رویاهای خود نسازید. روی رویاهای او نیز تمرکز کنید. پیروزی های او را جشن بگیرید از علایق او حمایت کنید. او را تشویق کنید تا چیزهای جدید را امتحان کند و در زمینه هایی که همیشه می خواست دنبالش کند. اگر می‌خواهید در ازدواج تان موفق باشید، این را مأموریت خود قرار دهید که به همسرتان کمک کنید تا در اهدافش پیروز شود.

شاید بپسندید: نشانه های عاشق شدن زنان: وقتی یک زن عاشق شما می شود این ۱۴ نشانه در رفتار او دیده می شود!

۵.با او مثبت صحبت کنید و در مورد او با دیگران مثبت صحبت کنید

وقتی با همسرتان مثبت صحبت می کنید، باعث می شوید که او احساس دوست داشتن و احترام بیشتری کند. وقتی در مورد همسرتان مثبت صحبت می کنید، به دنیای اطراف تان اجازه می دهید تا بفهمد که چقدر همسرتان را دوست دارید و به او احترام می گذارید که اولین خط دفاعی در برابر زنان و تأثیرات منفی در ازدواج شما است. لحن کلمات شما می تواند دوام ازدواج شما را تضمین کند.

شاید بپسندید: عشق اشتباهی: ۹ نشانه که با فرد اشتباهی وارد رابطه عاشقانه شده ایم!

۶.بدون این که به طور خودکار انتظار رابطه جنسی داشته باشید، محبت جسمی کنید

اکثر پسرها تمام محبت های فیزیکی را با پیش بازی که منجر به صمیمیت می شود برابر می دانند. در حالی که رابطه جنسی بسیار مهم است و باید یک اولویت بزرگ در ازدواج شما باشد، او می خواهد و به محبت شما در خارج از اتاق خواب نیز نیاز دارد.

مسئولیت شوهر در قبال همسر، وقتی دست های خود را بگیرید، بازوهای خود را دور او قرار دهید، پشت او را ماساژ دهید یا یک نوازش ملایم بدون این که به طور خودکار انتظار رابطه جنسی داشته باشید، هر دوی شما را به هم نزدیکتر می کند. از قضا، احتمالاً زندگی جنسی شما را نیز تقویت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: وظایف شوهر نسبت به همسر: 12 مهمترین ویژگی های یک شوهر خوب و ایده آل!

۷.با او دعا کنید و برایش دعا کنید

خیلی ها به قدرت دعا اعتقاد دارند. دعا کردن با همسرتان یکی از صمیمی ترین اعمالی است که می توانید به عنوان یک زوج متاهل با هم انجام دهید. همچنین در طول روز برای او دعا کنید.

شما ممکن است تنها کسی در زندگی او باشید که به طور مداوم برای او دعا می کند. خدا از دعا برای تغییر شرایط ما استفاده می کند، اما او همچنین از دعا برای تغییر دیدگاه ما استفاده می کند و ما را به کسانی که برایشان دعا می کنیم نزدیکتر می کند. دعا می تواند به ازدواج شما کمک کند. آن را امتحان کنید.

شاید بپسندید: شوهر ایده آل: اگر همسرتان این ۶ ویژگی را دارد، شوهر ایده آلی است

۸.ترجیحات او را بر ترجیحات خود ترجیح دهید

خوشبخت ترین شوهرانی که من می شناسم مردانی هستند که یاد گرفته اند با اجازه دادن به ترجیحات همسرشان در بیشتر مواقع به او خدمت کنند. بر سر رنگ رنگ در اتاق نشیمن با او بحث نکنید.

مسئولیت شوهر در قبال همسر، همیشه کسی نباشید که کنترل از راه دور را در دست دارد. همیشه رستوران را انتخاب نکنید. اجازه دهید ترجیحات او در اکثر مواقع انتخاب پیش فرض باشد و هر دو شادتر خواهید بود.

شاید بپسندید:عشق دختر به پسر: ۷ نشانه که دختری عاشق شما است + شیوه های ابراز عشق از سوی دختر

مسئولیت شوهر در قبال همسر

شاید بپسندید: راز ازدواج شاد و عاشقانه: با دانستن این ۷ راز مهم  زندگی مشترک تان پر از شادی و عشق می شود!

۹.در مورد همه چیز با او ارتباط برقرار کنید

بیشتر زنان نیازی به ارتباط دارند که به اندازه نیاز مردان معمولی به رابطه جنسی قوی است. برایش باز کن زمانی که شما تلاش می کنید تا با او ارتباط برقرار کنید، او بیشترین ارتباط را با شما خواهد داشت. وقتی از شما درباره روزتان می پرسد، خاموش نشوید.

مسئولیت شوهر در قبال همسر، جزئیات را به او بگویید، او می خواهد به هر قسمت از دنیای شما متصل باشد. ارتباط با او عشق شما را نشان می دهد و باعث می شود که او در رابطه احساس ارتباط و امنیت کند.

احتمالاً بپسندید: شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

۱۰.برای او ارزش بیشتری نسبت به شغل، پول یا سرگرمی های خود قائل باشید

چیزهای دیگر نمی توانند شما را دوست داشته باشند. به او نشان دهبد که او اولویت اصلی شماست. واضح است که من نمی گویم که شما نباید شغل داشته باشید. یا نباید سرگرمی داشته باشید، اما من به شما هشدار می دهم که اکثر ما بچه ها برای حفظ تعادل این چیزها تلاش می کنیم.

مردان نامناسب برای ازدواج: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

۱۱.پس از دعوا از او معذرت بخواهید

مسئولیت شوهر در قبال همسر، مسئولیت بپذیرید و عذرخواهی کنید. اجازه ندهید غرورتان مانع شود و اوضاع را بدتر کند. تو انسان هستی، پس گاهی اوقات به هم می خوری. چیزهایی را می گویید که نباید می گفتید و کارهایی را انجام می دهید که نباید انجام می دادید. وقتی این اتفاق افتاد، بهانه نیاورید. تقصیر را به گردن بگیرید. به او بگویید که اشتباه کردید و می خواهید برای بازسازی اعتمادی که شکسته اید تلاش کنید.

۱۲.به او متعهد باشید

مسئولیت شوهر در قبال همسر، قدرت تعهد شما تعیین کننده قدرت ازدواج شما خواهد بود. هر روز تعهد خود را به او یادآوری کنید. آن را با گفتار و اعمال خود نشان دهید. حتی در زمان‌های سختی به پیش بروید و در هر فصل از زندگی قوی‌تر و نزدیک‌تر خواهید شد.

بیشتر بخوانید: چگونه شوهر خوبی باشیم؟ + ۱۰ نکته کلیدی

زن جذاب از نظر مردان: ۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =

دکمه بازگشت به بالا