;
آرایش و زیباییدنیای مد

جلوگیری از ریختن ریمل: چی کار کنم ریملم روی صورتم نریزه؟ + ۵ ترفند آرایشی طلایی

جلوگیری از ریختن ریمل: ریختن ریمل روی صورت یکی از مشکلاتی است که می تواند برای شما نیز ایجاد شود. این مشکل، آرایش صورت را به هم ریخته و زشت نشان می دهد. به علاوه خانم ها هم همیشه به خاطر این مساله کلافه و عصبی می شوند.

با این حال جای نگرانی نیست چون یک سری از ترفند های آرایشی هستند که می توانند از بروز چنین مشکلاتی در آرایش پیشگیری کند. بنابراین در مطلب امروز دنیای مد این تکنیک ها ساده آرایشی بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: آرایش چشم برای خانم های عینکی: با ۴ ترفند آرایشی با عینک جذاب ترین چشم ها را داشته باشید

چگونه از ریختن ریمل در آرایش جلوگیری کنیم؟

جلوگیری از ریختن ریمل، ریختن ریمل بر زیر چشم ها یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. در واقع این مشکل می تواند به دلایل متفاوتی برای شما ایجاد شود. از این رو بهتر لاست اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید و بتوانید با استفاده از یک سری ترفند هایی این مشکلات را کاهش دهید و میکاپ خود را برای مدتی طولانی تر سالم و تازه نگه دارید.

شاید بپسندید: ترفندهای آرایشی جوان کننده: با این ۱۲ ترفند خانم های سن بالا ۲۰ سال از سن تان کم کنید!

جلوگیری از ریختن ریمل

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

۱.کاهش چربی روی پلک ها

جلوگیری از ریختن ریمل، یکی از کار هایی که قبل از ریمل زدن باید انجام دهید این است که با استفاده از یک دستمال میزان چربی روی پلک های خود را کاهش دهید. این کار به ماندگار تر شدن ریمل شما کمک فراوانی می کند. استفاده از این روش می تواند به چشم های شما حالت مات و زیبایی بدهد.

احتمالاً بپسندید: ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست: درخشش بیشتر لب ها با ست کردن رنگ رژ لب و رنگ پوست

۲.استفاده از پرایمر

جلوگیری از ریختن ریمل، استفاده از پرایمر ها بر روی چشم ها می تواند باعث شود که آرایش شما پایدار تر بماند. اگر نمی خواهید به کل صورت خود پرایمر بزنید می تواند تنها برای بخشی از چشم های خود از این مواد استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: چشم های حساس: ۷ نکته مهم برای آرایش چشم های حساس

جلوگیری از ریختن ریمل

۳.استفاده از ریمل های با کیفیت

در فصل های گرم سال به دلیل بالا بودن تعرق بدن بهتر است برای خود از یک ریمل ضد آب و با کیفیت استفاده کنید. در واقع این کار شما منجر به این می شود که دیگر نیازی به تمدید آرایش خود نداشته باشید.

جلوگیری از ریختن ریمل، اگر می خواهید در هوای آزاد گردش داشته باشید بهتر است از ریمل استفاده نکنید و یا حداقل از ریمل های ضد آب استفاده کنید تا آرایش شما در حین گردش بهم نریخته و آرایش تان پایدار بماند. در واقع این ریمل ها فرمولاسیون خاصی دارند و تنها با پاک کننده های روغنی پاک می شوند.

۴.استفاده از ریمل تنها برای نوک مژه ها

جلوگیری از ریختن ریمل، یک تکنیک دیگر برای جلوگیری از ریختن ریمل این است که تنها نوک مژه های خود را ریمل بزنید. در واقع این کار کمک می کند تا مژه های شما بلند تر دیده شده و مژه های تان به خوبی برجسته می شوند و چهره شما زیبا تر دیده می شود.

احتمالاً بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

جلوگیری از ریختن ریمل

۵.استفاده درست و کم از ریمل

برای این که بتوانید ریمل خوب بزنید و مشکلی برای تان ایجاد نشود بهتر است سعی کنید مقدار بسیار کمی از این محصولات آرایشی استفاده کنید. در واقع هرچه میزان زیادی از مژه ها را با ریمل آرایش نمایید امکان ریختن آن ها وجود دارد و ممکن است مشکلاتی برای تان ایجاد شود. بهترین و درست ترین روش برای این که بتوانید مژه های خود را آرایش کنید این است که بعد از ریمل زدن مژه های خود را با استفاده از برس مژه شانه کنید تا بتوانید میزان اضافی ریمل را از روی مژه های تان حذف کنید.

بیشتر بخوانید: وازلین: بهترین پاک کننده آرایش چشم +جلوگیری از چین و چروک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا