;
خانواده و زناشوییزندگی

مجرد ماندن زنان: چرا بسیاری از زنان موفق و زیبا مجرد بودن را ترجیح می دهند؟

مجرد ماندن زنان: بسیاری از زنان باهوش، جذاب و موفق، دوستان و خانواده عالی و زندگی پرباری دارند. اما در میان همه آنها یک عنصر مشترک وجود دارد، مجرد بودن! امروز می خواهیم در مورد این که چرا این زنان با وجود این ویژگی ها هنوز تمایل به مجرد ماندن دارند بیشتر بدانیم. بنابراین با این مطلب جالب بخش خانواده و زناشویی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چرا دختران باهوش مجرد می مانند؟ + ۱۰ دلیل جالب که نمی داستید!

۱.منتظر معجزه هستند

همان طور که این زنان می گویند، “زندگی ادامه دارد”، آنها بر این باورند که ازدواج نیز اتفاق می افتد چه توجه داشته باشید یا نداشته باشید. بسیاری از این زنان معتقدند که عشق هنوز برای آنها اتفاق نیفتاده است، گویی این چیزی است که به شکل معجزه آسایی اتفاق خواهد افتاد.

مجرد ماندن زنان، مانند تولد، در حالی که در حقیقت عشق چیزی است که نیاز به مشارکت فعال دارد. اولویت های شما همان مواردی است که وقت و انرژی خود را به آن اختصاص می دهید. باید بدانید عشق به طور جادویی اتفاق نمی افتد اگر فقط منتظر آن باشید و هیچ تلاشی برای آن نکنید.

شاید بپسندید: راز ازدواج شاد و عاشقانه: با دانستن این ۷ راز مهم  زندگی مشترک تان پر از شادی و عشق می شود!

مجرد ماندن زنان

برایتان جالب خواهد بود: تنفر مردان از زنان قوی: چرا برخی از مردان از زنان قوی متنفرند + ۵ دلیل عجیبی که نمی دانستید!

۲.خاطره خوب از روابط گذشته خود ندارند

خیلی خوب است که امیدوار و خوش بین باشید، اما در قرار ملاقات و روابط نیز باید واقع بینانه عمل کنید. همیشه شادی و سلامتی خود را اولویت اول خود قرار دهید. (اگر شما این کار را انجام ندهید، هیچ کس دیگری این کار را برای شما نخواهد کرد). پس به خودتان این لطف را کنید و از مردانی که فقط بخاطر مادیات و شهرت می خواهند کنار شما باشند دوری کنید.

مجرد ماندن زنان، اگر متوجه شدید که رابطه تان به شکل مبهمی پیش می رود، فوراً روابط خود را قطع کنید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید بهتر است. هر چه زمان بیشتر می گذرد، خداحافظی سخت تر می شود. اگر در حال حاضر در رابطه ای ناکارآمد هستید، از حمایت حرفه ای کمک بگیرید و با یک مشاور یا درمانگر زوجین صحبت کنید.مطمئنا شما نمی خواهید زمان گرانبهای خود را برای رابطه ای که از قبل می دانید درست نیست تلف کنید.

مجرد ماندن زنان، اگر همه چیز از ابتدای رابطه پیچیده و دشوار به نظر می رسد، پس نشانه پرچم قرمز است. اگر در یافتن عشق جدی هستید، پس به قضاوت خود اعتماد کنید. ضمنا به این جمله توجه داشته باشید همه چیزهایی که شکسته اند قابل اصلاح و ترمیم نیستند.

بیشتر بخوانید: دلیل مجرد ماندن دختران: دخترانی  با این ۷ ویژگی‌ مجرد می‌ماند!

مجرد ماندن زنان

۳.به مردان فرصت کافی نمی دهند

تفاوت بزرگی بین اتلاف وقت گرانبها برای انجام یک رابطه در زمانی که رابطه مناسبی ندارید و فرصت ندادن به یک رابطه بالقوه خوب وجود دارد. هنگامی که اهداف رابطه روشن شد، به راحتی با رابطه می توانید کنار بیایید. به این موضوع توجه داشته باشید که یک قرار ملاقات وقت کافی برای شناختن یک فرد نیست. اگر بدانید چند زوج خوشبخت به شریک زندگی خود فرصتی دوباره نداده اند، شوکه خواهید شد.

احتمالاً بپسندید: میل جنسی زنان: میل جنسی زنان چگونه است و در چه سنی به اوج خود می رسد؟

۴.با باورهای محدودکننده خود، راه خود را مسدود کرده اند

باورهای محدودکننده یکی از دلایل اصلی مجرد ماندن زنان است. زیرا این زنان قبل از شروع رابطه به آن پایان فکر می کنند. من بیش از حد مستقل، موفق، پیر یا چاق هستم. من جوان، جذاب، جالب، یا به اندازه کافی لاغر نیستم. مردان علاقه ای به زنان باهوش، قوی و موفق ندارند. مردان متعهد نیستند.

احتمالاً بپسندید: تست فوق العاده جالب و جذاب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب

مجرد ماندن زنان

تا به حال با هیچ مرد رو راستی مواجه نشده ام…این نوع باورهای محدود کننده می تواند مانند تردیدهای کوچکی به نظر برسند که هر کسی ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کند، اما می توانند به موانع بزرگی در روند دوستیابی و ازدواج تبدیل شوند. بهترین راه برای این که اجازه ندهید این حالت ها شما را از یافتن عشق بازدارد این است که یاد بگیرید باورهای محدود کننده زندگی خود را شناسایی کرده و آنها را از بین ببرید.

۵.حمایت مناسبی دریافت نمی کنند

مجرد ماندن زنان، در بسیاری از مواقع، این مورد می تواند یک نکته مثبت برای شروع باشد، اما توصیه های خوب از سوی افرادی که حرفه ای باتجربه نیستند می تواند شما را گیج و گمراه کند. این حرف یادتان باشد، اگر مردی سعی نکرد بعد از سه قرار ملاقات با شما رابطه داشته باشد، پس از نظر جنسی مجذوب شما نشده است. داشتن حامی مناسب برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم است و توانایی شناسایی موانع فوق نیز دشوار می باشد. وقتی می‌ خواهیم کاری برای خودمان یا کسانی که دوست شان داریم انجام دهیم، باید از هر دیدگاهی فرد را بررسی کنیم.

مجرد ماندن زنان

۶.داشتن رویکردی جامع برای یافتن عشق

مجرد ماندن زنان، آنچه شما نیاز دارید یک رویکرد جامع تر است که نیازها و موقعیت خاص شما را در نظر می گیرد. این موضوع بر دو پایه استوار است: شریک مناسب بودن و انتخاب شریک مناسب. در دنیای دوستیابی و ازدواج که همیشه در حال تغییر است، داشتن یک استراتژی با شروع معاشرت خیلی مهم می باشد.

بیشتر بخوانید: زن جذاب از نظر مردان: ۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند!

زنان مجرد

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. زنان ذاتا دنبال ازدواج نیستند….
    مردان ذاتا دنبال ازدواح هستند….
    این دو جمله مهم، کلی تحقیق و اثبات و توضیح لازم دارد…

  2. هم دخترها هم پسرها کمال گرا شده اند و حاظر نیستن فقط بخاطر رفع تکلیف ازدواج کنن یا کسی رو که دوست دارن پیدا میکنن و باهاش ازدواج میکنن یا اگر همچین ادمی رو پیدا نکردن ترجیح میدن مجرد بمونن و با یه ادم اشتباهی زندگیشون رو تباه نکنن

  3. شما برید یک سر به سایت‌های ازدواج بزنید می‌فهمید که ملاتونین برا زندگی فقط پوله و خوشتیپی مرد ولاغیر.

  4. کار خوبی میکنند ازدواج یک تعهد مادام العمره و مسئولیت پذیری و سختی کشیدن میخواهد چرا آدم عاقل خودش را به دردسر بندازه و یک فضول دائمی در زندگیش داشته باشه که مدام ازش توقع داشته باشه و بدتر از اون بچه دار شدنه که یک عمر آدم باید نوکر خانواده باشه، آزاد و راحت زندگی کنید

  5. سلام
    تشکر از مطالب ارزنده شما
    واقعا برام جالب بود مبنی بر اینکه اگر مردی سعی نکرد با سه قرار ملاقات جنسی با شما رابطه برقرار کند یعنی از نظر جنسی مجذوب شما نشده است…
    البته نمیدونم واقعا از نظر علمی این حرف صحیح هست یا خیر…؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا