;
تفریح و سرگرمی

کدام زندانی در صدد فرار از زندان است!؟

سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک: یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله خبری چشمک با انتشار سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند.

پس از انتشار سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک در فیس بوک، بلافاصله این تصویر بارها همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک همراه باشید. شما باید بتوانید در 4 ثانیه زندانی مشکوکی که قصد فرار از زندان دارد را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: حکایت آهو در طویله خرها: همنشینی با نادان از بودن در جهنم بدتر است!

سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک

اگر می خواهید خود و توانائیهای شناختی تان را بهتر بشناسید، نیازمند آن هستید که خود را با ابزارها و بازی های متعددی ازمایش کنید. برای شناخت میزان نکته سنجی، تیزبینی و حتی توانائیهای شناختی خود نیاز دارید با کمک بازی های فکری خود را بسنجید. درجه سختی سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک، به دلیل زمان محدود 4 ثانیه ای دو چندان شده است. تلاش کنید که پاسخ مورد نظر خود را با ارامش و بدون هیجان ارائه دهید.

پاسخ شما و تحلیل و منطق شما می تواند برای این ازمون جالب باشد. پاسخ ها می تواند متفاوت باشد.. چرا که شما برای ارائه پاسخ فکر کردید و مغز خود را وادار به فعالیت کرده اید. این فعالیت در حکم ورزشی مناسبی برای مغز می باشد.

در تصویر سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک، شما با تصویری از یک زندان و سه زندانی و یک پلیس روبرو هستید. یکی از زندانیان در حال مطالعه است و دیگری در حال گفتگو با زندانبان است. زندانی دیگر هم با جالتی خاص از طریق پنجره سلول که با میله محصور شده است به بیرون نگاه می کند.سوال اینجاست: کدامیک از زندانیان تصویر مشکوک است و قصد فرار از زندان را دارد؟ شما 4 ثانیه فرصت دارید تا او را در سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: آیا مرد به همسرش خیانت کرده است یا زن توهم زده است!؟

سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: عدد 6 را میان حروف P پیدا کنید!

.

.

.

 

.

.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن ثروتمندتر است!؟

پاسخ سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک

زمان 4 ثانیه ای شما به پایان رسید. اگر هنوز پاسخ را نمی دانید، ولی هنوز از جستجو خسته نشده اید، ما زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم. 5 ثانیه دیگر فرصت اضافه از همین حالا شروع شد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که روز را شروع می‌کند و کار را تمام!؟

.

.

.

.

 

.

شاید بپسندید:کدومیکی پلیس نیست و فقط داره پلیس بازی می کنه!

پاسخ سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک: به تصویر دقیق تر نگاه کنید. هیچی نکته ای که نشان دهد کدام زندانی در حال فرار از زندان است دیده نمی شود. اما اگر منطقی نگاه کنید متوجه خواهید شد که زندانی اول از سمت راست با اعتماد به نفس در حال گفتگو با زندانبان است. احتمالا او تصمیم دارد از طریق تطمیع، کلیدهای زندان را به دست آورده و از زندان فرار کند. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدومیک از 3 زن تصویر، نی نی کوچولو داره!؟

جواب سوال شناخت زندانی مشکوک

امیدوارم از سوال تصویری شناخت زندانی مشکوک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: معمای هوش: کدام مخزن برای برداشتن شمش طلا ایمن است!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان دوستی الاغ و شتر | داستان هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!

معما: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم، من کی هستم!؟

آزمون بینایی: آیا می توانید پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت پاسخ عبارت 5555=؟ چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا