;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: کدومیکی از این دو نفر برای مرخصی یه روزه از زندان بیرون اومده!

تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی: شما با رمزگشایی و حل این مطلب از سری مطالب سوالات هوش بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک می توانید هوش و نبوغ خود را به رخ همگان بکشید. سوال معمایی امروز با عنوان تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی از جمله معماهای تصویری است که کمتر کسی می تواند در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را حل کند. کدام مرد تصویر برای مرخصی یک روزه از زندان بیرون آمده است!؟ این معما واقعا شما را گیج خواهد کرد. اگر می خواهید با یک چالش واقعی روبرو شوید، این آزمون را از دست ندهید.

طراح این سوال هوش، پس از انتشار آن در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit.com) با واکنش های جالبی از سوی مخاطبان خود مواجه شد. بسیاری معتقد بودند که اساسا این سوال هوش یا تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی فاقد یک پاسخ واقعی و درست است. برخی دیگر از طرح سوال خواسته بودند که خود زودتر پاسخ را ارائه دهد. همه این واکنش ها نشان داد، که تنها یک فرد تیزبین و باهوش می تواند در زمان 3 ثانیه ای تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی را تحلیل و پاسخ دهد. با تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: حکایت حمالی که توسط همسرش حسودش رمال شد+قسمت پایانی

تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی

آیا به دنبال سخت ترین ترین و جذاب ترین بازی های فکری، معماها ، تست ها و … در اینترنت هستید؟ بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک به روزترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. شما با کمک این آزمون ها و سوالات هوش می توانید به بهترین شکل ممکن مغز خود را ورزش و تمرین دهید.

افزایش فعالیت مغز که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، می تواند به افزایش هوش و مهارت های شناختی شما کمک زیادی بکند. پس تلاش کنید به صورت روزانه و مرتب انجام بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید. در تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی شما باید بتوانید مرد زندانی که برای مرخصی یک روزه از زندان بیرون آمده است را شناسایی کنید! در تمرین ذهنی امروز، دو مرد را مشاهده می کنید.

در نگاه اول گویا یک عکس عادی از دو نفر در یک محیط های متفاوت است. اما بنا به گفته طراح این آزمون، یکی از این دو مرد به تازگی از زندان آزاد شده است و 24 ساعت بعد باید دوباره خود را به زندان معرفی کند. به نظر شما کدامیکی است؟ زمان 3 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شده است و تصویر تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی را با شما مرور می کنیم.

شاید بپسندید: اگر موش رو میان قارچ ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی

شاید بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدومیکی نامزد اصلی مرد تصویره!؟

 

.

.

.

احتمالا بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو یه نگاه ساعت مشکل دار را پیدا می کنی!

پاسخ تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی

آیا پاسخ را بدست نیاوردید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است هنوز مهارت های یک کارآگاه را نداشته باشید، بنابراین ما پرونده حل شده را به شما ارائه می دهیم. پاسخ شما را شگفت زده خواهد کرد. شما فقط 3 ثانیه فرصت داشتید تا مرد زندانی را در تصویر شناسایی کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید؟ از هر گونه حواس پرتی اجتناب کنید و جزئیات را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر نیز به شما فرصت می دهیم.

احتمالا بپسندید: تست هوش: با دلیل افسر پلیس را در کلاس شناسایی کنید!

.

.

.

 

.

 

شاید بپسندید: اگر گل متفاوت را بین گل ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

پاسخ تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی: مرد سمت راست کسی است که از زندان مرخصی گرفته است. او به جایی رفته تا مشروبات الکلی بخورد. چرا که ورود مشروبات الکلی به زندان ممنوع است، این مرد ناراحت است که فردا باید باز به زندان بازگردد. ناگفته نماند که آوردن انواع و اقسام خوراکی ها توسط ملاقات کننده های زندان ممنوعیتی وجود ندارد.

شاید بپسندید: ویژگی اصل شخصیتی‌ات رو با انتخاب یکی از حیوانات شناسایی کن!

پاسخ تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی

امیدوارم از تست هوش تصویری شناسایی مرد زندانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: نام برادر شهردار شهر مایکل است، ولی مایکل می‌گوید، هیچ برادری ندارد؛ چه طور ممکن است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: اگر 8=56، 7=42، 6=30، 5=20، 3=؟ چند می شود!؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت حمالی که زنش به حمام زنانه رفت و بعد او را مجبور کرد که رمال شود + قسمت اول

تست هوش: با دلیل بگو کدوم زن عاشق شده!؟

تست قدرت دید: اگه 3 تا تفاوت دو تصویر روباه را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

داستان بهلول و فروختن خانه در بهشت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا