;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با دلیل بگو کدوم زن عاشق شده!؟

آزمون تصویری شناخت زن عاشق: دیوید استفنز، از جمله محققانی است که در حوزه زبان بدن می باشد. این حوزه از جمله حوزه هایی است که بسیار مورد توجه محققان و روان شناسان قرار دارد. ما بدون آنکه خود متوجه باشیم دارای ارتباطات غیر کلامی فراوان هستیم. به واقع زبان بدن روشی است که هر فرد تلاش می کند با طرف مقابل خود به صورت غیرکلامی ارتباط برقرار کند. براساس یک پژوهش، زنان بیشتر از مردان علاقمند به ارتباطات غیرکلامی هستند.

زنان از طریق حالات چهره، ژست های مختلف، حرکات آرام بخش و ویژگی های صوتی مانند زیر و بم صدا می خواهند، چیزی بگویند. خواندن نشانه های زبان بدن به شما کمک می کند تا متوجه حالت های فرد شوید. مثلا بفهمید که آیا فردی راحت، ناراحت، عصبی، یا حتی مجذوب شما شده است. البته افراد از هر جنسیت به طور کلی رفتارهای مشابهی دارند. اما برخی تفاوت های ظریف در مورد زبان بدن زنان وجود دارد. با آزمون تصویری شناخت زن عاشق و مجله خبری چشمک همراه باشید و تشخیص دهید براساس زبان بدن، کدام زن عاشق جنس مخالف خود شده است؟

شاید بپسندید: تست قدرت دید: اگه 3 تا تفاوت دو تصویر روباه را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

آزمون تصویری شناخت زن عاشق

در آزمون تصویری شناخت زن عاشق شما با یک تست کوتاه برای سنجش توانایی خود در خواندن زبان بدن زنان آشنا خواهید شد. به نظر شما کدامیک از زنان زیر در یک رابطه عاطفی قرار دارند؟ از طریق این آزمون که ارتباط مستقیم با  زبان بدن دارد، شما باید بفهمید که کدام زن ممکن است عاشق باشد. البته برای ارائه پاسخ 7 ثانیه وقت دارد.

نگاهی دقیق تر به تصویر داشته باشیم. در تصویر آزمون تصویری شناخت زن عاشق، شما با سه عکس از زنانی که هدف این آزمون هستند، روبرو هستید. شما باید با تجزیه و تحلیل زبان بدن آنها، متوجه شوید که کدام زن عاشق جنس مخالف خود شده است؟ اگر آماده هستید به تصویر آزمون تصویری شناخت زن عاشق نگاه کنید و سعی کنید بفهمید کدام یک عاشق است!

شاید بپسندید: داستان بهلول و فروختن خانه در بهشت!

آزمون تصویری شناخت زن عاشق

شاید بپسندید: حکایت حمالی که زنش به حمام زنانه رفت و بعد او را مجبور کرد که رمال شود + قسمت اول

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدوم عروس عصبانی، همسر آقای داماده!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت زن عاشق

برای دیدن پاسخ شما می توانیدبه توضیحات زیر مراجعه کنید.

احتمالا بپسندید: تست هوش: با دلیل افسر پلیس را در کلاس شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: خرس قهوه ای را در میان گوزن های شمالی پیدا کن!

آزمون تصویری شناخت زن عاشق

زن شماره 1

اگر خانمی در حین صحبت با مردی شروع به حالت دادن به موهایش می کند، دست به آنها می زند و به عبارت دیگر با موهایش بازی می کند، مطمئن باشید که او این کار را برای جلب توجه مرد انجام می دهد!

این یکی از حرکات کلاسیکی است که زنان برای جلب توجه مردان، از آن استفاده می کنند. در واقع، این نوع زبان بدن، برای جذب مردان استفاده می شود. به خصوص هنگامی که زن عاشق مرد شده است و می خواهد او را به دست آورد.

شاید بپسندید: اگر گل متفاوت را بین گل ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

زن شماره 2

نگاه اجمالی یک سلاح قدرتمند در هنر اغوا کردن زنان است. این یک سیگنال بسیار واضح است که با نام مستعار زبان بدن، از طرف یک زن به یک مرد می رسد. در این حالت نیز زن، عاشق طرف مقابل خود شده است و از او نیز توجه متقابل می خواهد.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدومیکی نامزد اصلی مرد تصویره!؟

زن شماره 3

به تصویر این زن دقت کنید. دهان این زن کمی باز است و او در حال لیسیدن گوشه لب هایش است. وی نیز یک سیگنال قوی به مرد مقابل خود می فرستد. سیگنالی که تشان می دهد این زن عاشق آن مرد شده است.

بنابراین، پاسخ درست این است که هر سه زن در یک رابطه عاطفی هستند! این سه زن نتوانسته اند زبان بدن خود را پنهان کنند، زبان بدنی که نشان دهنده عاشق شدن آنها نسبت به طرف مقابل است.

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت زن عاشق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدام قورباغه خطرناک است | پاسخ تان نشان می دهد چه جور شخصیتی داری!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست هوش: کدام محصول تصویر از چوب درختان تهیه نشده است؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه پروانه را تو تصویر پیدا کردی میشه گفت چشمات مثل شاهین تیزه!

 داستان حیله زن مکار و شوهرش: داستان زنی که شوهرش را لب آب تشنه برد و آورد + قسمت دوم

 تست شخصیت: آنچه که ابتدا می بنید نشان می دهد که خسیس هستی یا سخاوتمند!؟

تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر برکه زیبا را پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا