;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: کدومیکی نامزد اصلی مرد تصویره!؟

آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد: مجله خبری چشمک با یک چالش تصویری جالب دیگر همراه شما است. در آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد شما توانائی ها و مهارت های حل تعارض خود را در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای مورد آزمایش قرار می دهد. آیا شما برای حل آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد آماده هستید؟ فکر می کنید کدامیک از این سه زن تصویر، نامزد مرد تصویر است؟ شما با رمزگشایی این معمای تصویری ثابت می کنید که یک نابغه هستید.

سوالات و معماهای تصویری به عنوان بخشی کوچک از بازی های فکری، از پر جستجوترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند. این سوالات هم برای سپری نمودن اوقات فراغت مفیدند و هم اینکه می توانند با افزایش فعالیت مغزی، مهارت های شناختی ما را افزایش دهند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد همراه باشید و خود و توانائیهایتان را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید:چیستان: کدام سبزی است که به صورت منجمد، کنسرو شده، فرآوری شده، پخته شده و … به جز تازه فروخته نمی شود!؟

آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد

در صورتی که برای اثبات نکته سنجی و نیز نشان دادن تیزبینی و دقت خود آماده اید، با مجله خبری چشمک همراه شوید. برای یافتن پاسخ باید هر یک از توانایی های خود به درستی استفاده کنید. شما باید از دقت، تمرکز و قدرت دید خود به نحو احسن استفاده کرده و نامزد مرد را شناسایی کنید. باید بدانید که در صفجه فیس بوک سازنده این معمای تصویری، از هر 12 نفر فقط 5 نفر موفق به حل آن شدند.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد، شما با سه زن روبرو هستید. یکی از مردان تصویر نامزد زن تصویر است. تنها یک نشانه کوچک می تواند به شما برای شناسایی نامزد کمک کند. این نشانه در زن و مرد مشترک است. در آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد و آزمون های مشابه، شما براساس نشانه ها می توانید یک معما را حل کنید.

اگر آماده هستید به تصویر آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می تواند در یک نگاه پاسخ را بیابد. بیایئید تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: مقدار عددی لیونل مسی و توپ و کفش ورزشی را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چهره های مخفی رهبران سیاسی جهان را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست ریاضی: وقتی همه اعداد روی صفحه تلفن را ضرب می کنید چه عددی به دست می آید!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد

آیا آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد را در 3 ثانیه رمزگشایی توانستید؟ آیا به زمان بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید، در اینجا ما به شما فرصتی دوباره می دهیم تا بتوانید آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد را حل کنید، اما برای اینکه از سختی آن کاسته نشود فقط 3 ثانیه دیگر فرصت خواهید داشت.

شاید بپسندید: با پیدا کردن 3 چهره مخفی در گلفروشی اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: غذا خوردن تلخ خرچنگ حین پخت داخل قابلمه جوشان (فیلم)

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد: اولین زن از سمت چپ مشخص است که یک زن نیست. او مردی است که فقط لباس زنانه پوشیده است. زن وسطی نیز خواهر مرد تصویر است. رنگ چشمان او به مانند مرد آبی است. اما زن اول از سمت راست، همسر اوست. او ناراحت است که خواهر شوهرش گوشی را گرفته و به او اجازه نمی دهد تا او با نامزدش بیشتر صحبت کند.

احتمالاً بپسندید: آیا همونطور که رئیس میگه دختر خانمه دیر اومده سر کار!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نامزد مرد

امیدوارم از آزمون ریاضی مسی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حاصل عبارت 8÷2(2+2)=؟ چند می شود | خیلی ها فکر کردن ساده است!

یه چیز تو تصویر بابانوئل درست نیست، اون چیه!؟

اعتماد به نفس داری یا نه | یکی از اُرکیده ها را انتخاب کنم تا بهت بگم!

با دلیل بگو کدوم پدر یا مادر بی فکر و بی مسئولیت هست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا