;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن 3 چهره مخفی در گلفروشی اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید: برای رمزگشایی پازل تصویری امروز باید صبر و کمی خلاقیت را با هم ترکیب کنید. به این ترتیب  قادر خواهید بود که معمای تمرین مغز امروز تحت عنوان تست قدرت دید با سه چهره مخفی را حل کنید! آیا آماده هستید تا مهارت های مشاهده خود را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنید؟ با انجام تست قدرت دید با سه چهره مخفی می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید 3 چهره مخفی همراه باشید.

این تست نیاز به دقت بینایی استثنایی و همچنین تفکر سریع دارد. فقط جسورترین افراد موفق می شوند. در این تصویر دختری زیبا در گلفروشی حضور دارد. در نگاه اول هیچ فردی غیر از این دختر در گلفروشی نست. اما اگر دقبق تر نگاه کنید متوجه خواهید شد که چهره های مخفی متعددی در این تصویر وجود دارد. در نگاه اول، این چهره ها قابل مشاهده نیستند. شما برای شناسایی این چهره ها در تست قدرت دید فقط 10 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: چند چوب کبریت در تصویر وجود دارد | خیلی ها اشتباه کردند!

تست قدرت دید

به این ترتیب در سطور بالا چالش مطرح شد: آیا می‌توانید آنها را پیدا کنید؟ این جست‌وجوی تصویری ما را دعوت می‌کند تا هر گوشه از عکس را موشکافی کنیم، تا حس مشاهده خود را اصلاح کنیم تا چهره های مخفی را آشکار کنیم و راز مدفون در این تصویر را کشف کنیم.

برای بررسی تمام جزئیات تصویر وقت بگذارید. گاهی اوقات عناصر پنهان ظریف هستند و بلافاصله آشکار نمی شوند. اگر فوراً آن را پیدا نکردید ناامید نشوید. همچنین گاهی اوقات تشخیص جزئیات پنهان زمان می برد. اگر گیر کرده اید، از شخص دیگری بخواهید که نگاهی بیندازد. دیدگاه متفاوت اغلب می تواند کمک کند.

علاوه بر این، نگاه کردن به تصویر از زاویه ای متفاوت می تواند عناصر پنهان را آشکار کند. در صورت امکان بزرگنمایی، عقب نشینی یا تغییر روشنایی را امتحان کنید.

شاید بپسندید: اگر دقیق و تیزی دو زن حاضر در تصویر را شناسایی کن!

تست قدرت دید

شاید بپسندید: حکایت بی عقل و با عقل | حکایت نادانی که در عین کم عقلی می گفت من چیزی می دانم که شما نمی دانید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر دقت‌ات خوب باشه در یک نگاه عدد 1 را بین حروف I پیدا می کنی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور است که سه حرف اولش اسم یکی از سبزیجات است!؟

پاسخ تست قدرت دید

آیا موفق به شناسایی سه چهره پنهان شده در این تصویر شده اید؟ اگر چنین است، تبریک می گویم! شما واقعاً قدرت بینایی استثنایی دارید. اگر نه، نگران نباشید، مشکلی نیست. پاسخ در تصویر پایانی مطلب آمده است.

شاید بپسندید: مجموع ارزش عددی ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: بخش پایانی قصه شاه عباس و سه دختر زیبا| فالگوشی شاه سبب شد تا حمال یک دختر شود!

پاسخ تست قدرت دید : 3 چهره مخفی در این تصویر مشخص شده اند. چه سه چهره پنهان را کشف کرده باشید یا نه، تعهد شما به جستجوی موارد غیرمنتظره در یک تصویر، کنجکاوی و بینش چشمگیری را نشان می دهد. حل پازل های بصری علاوه بر اینکه یک بازی سرگرم کننده است، یک تمرین محرک برای ذهن شما نیز می باشد. این توانایی شما را برای مشاهده جزئیات، تفکر خلاق و دیدن جهان از دیدگاه های مختلف تقویت می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو چه کسی در ساخت لانه سگ نقش نداشته است!؟

پاسخ تست قدرت دید

امیدوارم از تست قدرت دید با سه چهره مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.شاید برایتان جالب باشد

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حاصل عبارت 21÷7+3×(7-3)=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آزمون دقت ذهن: کدام قلب ها با بقیه فرق داره !؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: چند تفاوت میان دو تصویر دخترک می بینید!؟

چیستان: کدام شهر ایران است، خوردن نیمه اولش کشنده اما نیمه دومش را می خورند!؟

معما: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم. من کی هستم!؟

تست هوش: بین 1996 به گونه ای از ضرب و جمع استفاده کنید تا پاسخ عبارت 63 شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا