;
تفریح و سرگرمی

چند چوب کبریت در تصویر وجود دارد | خیلی ها اشتباه کردند!

تست هوش با تعداد چوب کبریت: با کمک تست هوش تصویری امروز شما قادر هستید تا مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را آزمایش کنید. لذا از تمام بهره هوشی خود استفاده کرده و بگوئید در تصویر چند چوب کبریت وجود داره!؟ تعداد بسیاری کمی از اشتراک کنندگان در این پازل تصویری موفق شده و توانسته اند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای تعداد درست چوب کبریت ها را تشخیص دهند!

آیا فکر می کنید مهارت حل این معمای تصویری یا تست هوش با تعداد چوب کبریت را دارید؟ همانطور که اشاره شد در چالش زیر باید تعداد دقیق چوب کبریت هایی که در تصویر ظاهر می شوند را پیدا کنید. اما باید در عرض 10 ثانیه این کار را انجام دهید. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ پس دیگر زمان را تلف نکنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش با تعداد چوب کبریت همراه شوید.

شاید بپسندید: اگر دقیق و تیزی دو زن حاضر در تصویر را شناسایی کن!

تست هوش با تعداد چوب کبریت

در تصویر تست هوش با تعداد چوب کبریت، یک فندک استیلی براق و چند چوب کبریت را می بینید که در اطراف فندک و در کنار هم قرار دارند. تنها کاری که باید در این چالش انجام دهید این است که تعداد دقیق چوب کبریت های این تصویر را رمزگشایی کنید. بنابراین ما شما را با تصویر چالش زیر تنها می گذاریم.

اگر پس از چندین بار تلاش و اتلاف ثانیه ها، هنوز نتوانستید تعداد چوب کبریت های تصویر را به طور دقیق تشخیص دهید، نگران نباشید، به زودی تصویر راه حل را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. فقط یادتان باشد که این آزمون نیز محدودیت زمانی دارد. این محدودیت سبب می شود تا شما بیشتر دقت و تمرکز کنید. این دقت و تمرکز می تواند به ورزش بیشتر مغزتان و حفظ سلامت آن کمک زیادی کند.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو چه کسی در ساخت لانه سگ نقش نداشته است!؟

تست هوش با تعداد چوب کبریت

شاید بپسندید: با پیدا کردن 3 چهره مخفی در گلفروشی اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: اگر دقت‌ات خوب باشه در یک نگاه عدد 1 را بین حروف I پیدا می کنی!

.

.

.

 

 

 

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور است که سه حرف اولش اسم یکی از سبزیجات است!؟

پاسخ تست هوش با تعداد چوب کبریت

آن گونه که اشاره شد، این یک سرگرمی یا بازی است که شامل یافتن تعداد واقعی چوب کبریت های تصویر بود. وقت 10 ثانیه ای شما به پایان رسید. آیا هنوز به دنبال یافتن پاسخ هستید؟ پس تلاش کنید در فرصت دوم، این کار را انجام دهید.

شاید بپسندید: بخش پایانی قصه شاه عباس و سه دختر زیبا| فالگوشی شاه سبب شد تا حمال یک دختر شود!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: مجموع ارزش عددی ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کن!

پاسخ تست هوش با تعداد چوب کبریت: مانند همه بازی ها، یک معما باید پایه ریاضی یا منطقی داشته باشد. با این حال، معماهایی که پس از حل شدن، پاسخ کم و بیش طنزآمیز را آشکار می کنند، بسیار رایج هستند. اما این معما یا آزمون این گونه نیست و کاملا براساس منطق طراحی شده است. در زیر پاسخ را می بینیم. 8 چوب کبریت در تصویر وجود دارد.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چند تفاوت میان دو تصویر دخترک می بینید!؟

پاسخ تست هوش با تعداد چوب کبریت

امیدوارم از تست هوش با تعداد چوب کبریتگ نقش نداشته است استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آزمون دقت ذهن: کدام قلب ها با بقیه فرق داره !؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: کدام شهر ایران است، خوردن نیمه اولش کشنده اما نیمه دومش را می خورند!؟

معما: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم. من کی هستم!؟

تست هوش: بین 1996 به گونه ای از ضرب و جمع استفاده کنید تا پاسخ عبارت 63 شود!

آیا آدم ریاکار هستی | اگر جرأت داری بگو در نگاه اول چی دیدی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا