;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: چهره های مخفی رهبران سیاسی جهان را پیدا کنید!

آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران: این تست یا چالش تصویری نیازمند قدرت دید و تمرکز بسیار بالاست. آمارها نشان می دهد که تنها کسانی که از تمرکز بالایی برخوردار بوده اند، موفق به یافتن چهره های مخفی رهبران بر روی تصویر درخت  می شوند. بر همین اساس مجله خبری چشمک آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران را برای شما آماده کرده است تا شما نیز میزان دقت و تمرکز خود را محک زده و آزمایش کنید. به عبارت دیگر شما می توانید با کمک این آزمون و آزمون های مشابه توانائیهای شناختی خود را در تلاش برای یافتن چهره مخفی رهبران که در تصویر حضور دارند را امتحان کنید.

با دقت به تصویر نگاه کنید و سعی کنید تمام چهره های مخفی رهبران را در تصویر پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. کاربران معتقدند که آزمون فوق، علاوه بر دقت و تمرکز، نیازمند هوش بالایی است تا همه چهره های رهبران در تصویر شناسایی شوند! پس با آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران پنهان همراه شده و توانائیهای شناختی خودتان را ارزیابی کنید.

شاید بپسندید:چیستان: این فرد پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران

برای این نوع چالش، نکته کلیدی این است که به تصویری که در زیر به شما نشان خواهیم داد با دقت نگاه کنید. به هر قسمت از تصویر آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران با دقت نگاه کنید و جزئیات را بررسی کنید. جزئی ترین چیزها می تواند شما را برای حل این چالش کمک کند.

برای افزودن سختی بیشتر به این معمای تصویری، فقط 8 ثانیه فرصت خواهید داشت تا تمام چهره ها که در تصویر آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران، حضور دارند را شناسایی کنید. اما مطمئن باشید که یافتن تمام چهره ها در این زمان کم، برای چشمان عادی ممکن نیست. مجله خبری چشمک تصویر زیر را برای شما به اشتراک گذاشته است. با دقت به تصویر آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران زیر نگاه کنید!

شاید بپسندید: آزمون هوش: چه کسی مجرم و احتمالاً در صدد آدم ربایی است!؟

آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران

شاید بپسندید: آزمون شناسایی احمق: کدومیکی در حماقت دست اون یکی رو از پشت بسته!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی: اسب دریایی کوچک را بین دایناسورها پیدا کنید!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از سه حیوان را انتخاب کن و سپس نتیجه انتخاب تان را مطالعه کنید!

پاسخ آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران

اگر پاسخ آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران را پیدا نکردید، می توانید راه حل زیر را مشاهده کنید. به واقع اگر به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که شما نتوانسته اید مکان رهبران را پیدا کنید. نگران نباشید، همانطور که اشاره کردیم، حل این معمای تصویری برای همه ممکن نیست. لذا اگر می خواهید مکان هر رهبر را بدانید، در ادامه به شما پاسخ خواهیم داد.

شاید بپسندید: اگه تو نگاه اول اشتباه منظره طبیعت و خانه را پیدا کنی، نابغه ای!

.

.

.

.

 

.

.

شاید بپسندید: تست هوش تصویری: کدومیکی قرار عاشقانه داره!؟

پاسخ آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران: چهره ها در تصویر زیر علامتگذاری شده اند. شما چند رهبر  را پیدا کردید؟به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش: اگر 1+4=5، 5+2=12 و 3+6=21 باشد 8+11=؟ چند می شود!؟

پاسخ آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران

امیدوارم از آزمون شناسایی چهره مخفی رهبران استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آنچه ابتدا می بینید، نقاط قوت شما را آشکار می کند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون دقت ذهن: کدام گاو با بقیه فرق دارد!؟

حاصل عبارت 50÷5(5-3)+5÷5/1=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

چیستان: آن چیست که دو نفر را به هم متصل می کند اما فقط یک نفر را لمس می کند!؟

تست شخصیت: یکی از پنگوئن ها را انتخاب کنید تا خودتان را بهتر بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا