;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: چه کسی مجرم و احتمالاً در صدد آدم ربایی است!؟

تست هوش شناسایی آدم ربا: سوال تصویری معمایی امروز هم از جمله معماهای تصویری که ذهن شما را حسابی درگبر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردا باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. احتمالا در ابتدا معتقد باشید که تست هوش شناسایی آدم ربا فاقد یک پاسخ است. اما اگر بیشتر دقت کنید با یک نشانه می توانید این معمای تصویری را حل کنید.

در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد. زمان محدود ارائه پاسخ نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی تست هوش شناسایی آدم ربا است. زمان محدود 6 ثانیه ای قطعا می تواند بیشتر شما را دچار چالش کند. با مجله خبری چشمک و یک آزمون جالب دیگر همراه باشید. از شما می خواهیم این ازمون و آزمون های مشابه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: سوال هوش: اگر 1+4=5، 5+2=12 و 3+6=21 باشد 8+11=؟ چند می شود!؟

تست هوش شناسایی آدم ربا

در سوال معمایی امروز که تنها عده کمی تاکنون توانسته اند به آن پاسخ دهند، شما باید بتوانید پرستاری یا شبه مادری که تلاش می کند کودکی را بدزد را شناسایی کنید. همان طور که اشاره شد برای پاسخگویی به تست هوش شناسایی آدم ربا تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز کردن و دقت تمام به جزئیات تصویر است. شما 6 ثانیه فرصت دارید. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ چه فکر می کنید؟

در تصور تست هوش شناسایی آدم ربا، سه فرد را در واگن مترو مشاهده می کنید. در نگاه اول نکته خاصی در تصویر دیده نمی شود. اما پلیس با بررسی دوربین های مدار بسته واگن مترو متوجه یک آدم ربا شد. پلیس توانست این فرد را که قصد آدم ربایی در مترو را داشت دستگیر کند. به نظر شما آدم ربا و مجرم چه کسی است؟

سازنده این آزمون معتقد است که هدف او تنها بالا بردن سطح توانایی های شناختی افراد است و وی تلاش می کند با ایجاد چنین آزمون هایی سطح دقت و تمرکز مخاطبان را افزایش دهد. به باور کارشناسان انجام منظم چنین آزمون هایی سطح توانائیهای شناختی ما را افزایش مبی دهند. بدون آنکه خود متوجه باشیم.اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام گاو با بقیه فرق دارد!؟

تست هوش شناسایی آدم ربا

شاید بپسندید:چیستان: این فرد پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از سه حیوان را انتخاب کن و سپس نتیجه انتخاب تان را مطالعه کنید!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می رود وقتی خالی است می ایستد!؟

پاسخ تست هوش شناسایی کودک ربا

اگر به این قسمت از متن تست هوش شناسایی کودک ربا رسیده اید، به احتمال زیاد راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس است، نگران نباشید، زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل را پیدا کردند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که کدام یک از زنان یک بچه دزد است. 6 ثانیه دیگه فرصت دارید.

شاید بپسندید: چیستان: نام پایتخت یک کشور است که با حذف حرف اول آن واحد پول یک کشور بدست می آید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که میان رادیو و دریا مشترک است!؟

اگرپاسخ را پیدا نکردید، در ادامه به شما نشان خواهیم داد که کدام یک از این سه فرد یک آدم رباست. برخی بلافاصله مردی که در سمت چپ تصویر قرار دارد را آدم ربا معرفی کرده اند. او سبیل ساختگی دارد. برخی دیگر فرد اول از سمت راست را به این دلیل که کتاب را برعکس گرفته است، ادم ربا معرفی کرده اند. اما واقعیت این است که یک آدم ربا خیلی تابلو عمل نمی کند. به احتمال زیاد فرد وسطی آدم رباست.

شاید بپسندید:حاصل عبارت 50÷5(5-3)+5÷5/1=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

پاسخ تست هوش شناسایی آدم ربا

امیدوارم از تست هوش شناسایی آدم ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی: اسب دریایی کوچک را بین دایناسورها پیدا کنید!؟

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آنچه ابتدا می بینید، نقاط قوت شما را آشکار می کند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: آن چیست که دو نفر را به هم متصل می کند اما فقط یک نفر را لمس می کند!؟

تست شخصیت: یکی از پنگوئن ها را انتخاب کنید تا خودتان را بهتر بشناسید!

 آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر اردک خوش تیپ را پیدا کن!

تست قدرت بینایی: کدام مکانیک با بقیه فرق دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا