;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: کدام مکانیک با بقیه فرق دارد!؟

آزمون شناخت مکانیک متفاوت: همه یک بازی فکری خوب را دوست دارند و هیچ چیز سرگرم کننده تر از یک تصویر متفاوت نیست. اما آیا می‌دانستید که دانشمندان توانستند بخش مهمی از مغز سمت راست را شناسایی کنند که هنگام حل سوالات هوش فعال می شود. بسیاری از مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. مغز نیز درست مانند هر ماهیچه دیگری در بدن، اگر از آن استفاده نشود، دچار ضعف می شود.

در آزمون شناخت مکانیک متفاوت شما اگر بتوانید مکانیک متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید، دارای تمرکز عالی و دقت نمره 20 هستید! با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت مکانیک متفاوت همراه باشید.

متمایل هستید و حاضرید سطح مهارت های خود را بسنجید؟ اگر پاسخ مثبت بود، پس از حل این چالش تصویری در زمان کوتاه 10 ثانیه ای، شک نکنید. باید در نظر داشته باشید که این چالش تنها توسط 15% از کاربران شبکه های اجتماعی حل شده است. مهارت های خود را بیازمایید و سعی کنید در اولین تلاش اختلافات موجود میان دو تصویر مکانیک متفاوت را در آزمون شناخت مکانیک متفاوت را حل کنید.

شاید بپسندید: در یک نگاه گربه را بین کاکتوس ها پیدا کنی چشم عقابی هستی!

آزمون شناخت مکانیک متفاوت

باید اشاره شود که چالش تصویری به شما کمک می کند تا استدلال منطقی و قیاسی و در عین حال همانطور که اشاره شد، سطح توانائیهای شناختی شما را بیازماید. آزمون شناسایی مکانیک متفاوت میتواند یک تمرین عالی برای مغز شما باشد. در کنار جسم، مغز شما نیز به تمرین روزانه دارد و مجله خبری چشمک این زمینه را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

امروز در مجله خبری چشمک یک پازل تصویری عالی داریم. آزمون شناخت مکانیک متفاوت، مغز شما به سختی مورد آزمایش قرار می گیرد. برای انجام این کار تایمری آماده کنید. برای انجام این آزمون تنها 10 ثانیه فرصت دارید. آزمون شناخت مکانیک متفاوت مطمئناً به شدت مغز شما را به چالش کشیده و سبب افزایش دقت، تمرکز و بینایی شما می شود. آگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید بفهمید که کدام مکانیک با بقیه مکانیک ها متفاوت است؟ اگر آماده هستید به تصویر زیر با دقت آزمون شناخت مکانیک متفاوت نگاه کنید!

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک چشم دارد، اما نمی تواند ببیند!؟

آزمون شناخت مکانیک متفاوت

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر اردک خوش تیپ را پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا نامزد مرد بیمار است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: نام پایتخت یک کشور است که با حذف حرف اول آن واحد پول یک کشور بدست می آید!

جواب آزمون شناخت مکانیک متفاوت

احتمالاً به این نتیجه رسیده اید که حل آزمون شناخت مکانیک متفاوت آسان نبود، اما غیرممکن هم نیست. اگر توانستید پیروز ظاهر شوید، مهارت های تصویری عالی دارید.بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام بازی های فکر همچون این آزمون ها و جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: آیا زن سمت راست از فروشگاه هندوانه دزدیده است!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که میان رادیو و دریا مشترک است!؟

جواب آزمون شناخت مکانیک متفاوت: مکانیک متفاوت در تصویر زیر مشخص شده است.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدام مرد از زندان فرارکرده و معلم نیست!؟

پاسخ آزمون شناخت مکانیک متفاوت

امیدوارم از آزمون شناخت مکانیک متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پسر بچه و سگ را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه برای پسر فقیر!

تست هوش: اگر 2+3=25 و 4+5=45 باشد 1+6 =؟ چند می شود؟

چیستان: نام شهری است که اگر حرف اولش رو برداریم شکل هندسی و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت یک کشور می شود!

اگر سگ تصویر را در یک نگاه دیدی، قدرت دیدت مثل شاهینه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پنج =

دکمه بازگشت به بالا