;
تفریح و سرگرمی

اگر سگ تصویر را در یک نگاه دیدی، قدرت دیدت مثل شاهینه!؟

آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه: بازی های فکری تصویری امروزه به شدت ذهن و فکر ما را مشغول می کنند. این تصاویر هر روز بیشتر در اینترنت در حال داغ شدن می باشند. مجله خبری چشمک امروز یک تصویر بسیار جالب را برای شما به اشتراک گذاشته است. در این تصویر یک حیوان جالب پنهان شده است. اگر شما بتوانید سگ خانگی را در این تصویر آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه پیدا کنید، قدرت دید و تمرکزت بسیار عالی است.

با آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه مجله خبری چشمک همراه باشید. شما در این آزمون اگر بتوانید در کمتر از 5 ثانیه سگ خانگی را پیدا کنید، قدرت تمرکز، دقت و دیدت عالی است.

شاید بپسندید: رویاپردازی یا واقعیت گرا | یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم !

آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه

آیا می توانید در 5 ثانیه سگ موجود در عکس را پیدا کنید؟ اما اگراین سگ خود را به خوبی در تصویر کوچه پنهان کرده است. آیا می توانید سگ  را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ در واقع هیچ کس نمی تواند بدون تمرکز و دقت کافی سگی که در کوچه نهان شده است را پیدا کند. آن را امتحان کنید. این تصویر در واقع یک توهم نوری است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

استتار حیوانات از جمله شگفتی های طبیعت است. حیوانات از این ابزار در جهت اهداف خاص خود استفاده های زیادی می کنند. حیوانات شکارچی از این ابزار برای صید طعمه و دیگر حیوانات برای حفاظت خود از آن استفاده می کنند. اسستار یا ترکیب این حیوانات با محیط اطرافشان آنقدر ماهرانه صورت می گیرد که گاهی اوقات شناسایی آنها در طبیعت تنها با یک چشم تیزبین ممکن است.

همین مسئله سبب شده است تا برخی از افراد از عکس های استتار شده حیوانات برای به چالش کشیدن اطرافیان خود استفاده کنند. شناسایی این حیوانات واقعا برای هر کسی ممکن نیست و افراد باید از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه همراه باشید.

شاید بپسندید: با شناسایی گربه های دم کوتاه تصویر جنگلی ثابت کن چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه

شاید بپسندید: چیستان: نام شهری است که اگر حرف اولش رو برداریم شکل هندسی و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت یک کشور می شود!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول جغدها را بین مرغ ها پیدا کن!

پاسخ آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه

احتمالاً توانسته اید گربه را پیدا کنید. به شما تبریک می گویئم. از شما دعوت می کنیم که دیگر چالش هاص تصویری مجله خبری چشمک را نیز امتحان کنید. اما اگر هنوز نتوانستید سگ را پیدا کنید، به شما یک فرصت دیگر نیز می دهیم. می توانید به بالا برگردید و در 5 ثانیه سگ را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: در تصویر چند مربع وجود دارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: سال 2023 را بین سال های 2024 پیدا کن!

پاسخ آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه: باید بدانید که انجام منظم این تست ها می تواند بدون آنکه شما باخبر شوید بر سطح توانائیهای شناختی شما تأثیر مثبت بگذارد. در آینده متوجه خواهید شد که توانائیهای شناختی شما افزایش پدیا کرده است و هر چالشی را در زمان کم حل می کنید. پاسخ این تصویر در زیر علامت گذاری شده است. سگ کاملا در مقابل چشمان شما قرار گرفته بود.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی حضرت سلیمان و زبان گربه ها | حکایت مردی که می‌خواست زبان حیوانات را بیاموزد!

آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه

م این هم تصویر بزرگ نمایی شده این سگ

پاسخ آزمون بینایی با شناسایی سگ

امیدوارم از آزمون بینایی با شناسایی سگ کوچه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پسر بچه و سگ را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 اگه گربه ای که با دو تای دیگه فرق داره رو شناسایی کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

چیستان: نام دو شهر است که اگر دو حرف آخر این شهرها را برداریم، نام دو حیوان بدست می آید!

دزد کیه !؟ | یکی چیزی رو قاپیده و کسی متوجه نشده!

 اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا