;
تفریح و سرگرمی

دزد کیه !؟ | یکی چیزی رو قاپیده و کسی متوجه نشده!

آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا : شما در این آزمون باید به دنبال شناسایی یک دزد ناقلا باشید. دزدی که اخیرا سرقتی انجام داده است و شما می توانید بر اساس نشانه ها بفهمید این دزد کیه؟ یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله خبری چشمک با انتشار آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند.

پس از انتشار آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا در فیس بوک، بلافاصله این تصویر 1200 مرتبه همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا

اگر می خواهید خود و توانائیهای شناختی تان را بهتر بشناسید، نیازمند آن هستید که خود را با ابزارها و بازی های متعددی ازمایش کنید. برای شناخت میزان نکته سنجی، تیزبینی و حتی توانائیهای شناختی خود نیاز دارید با کمک بازی های فکری خود را بسنجید. درجه سختی آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا، به دلیل زمان محدود 3 ثانیه ای دو چندان شده است. تلاش کنید که پاسخ مورد نظر خود را با ارامش و بدون هیجان ارائه دهید.

پاسخ شما و تحلیل و منطق شما می تواند برای این ازمون جالب باشد. پاسخ ها می تواند متفاوت باشد، اما دلیل منطقی و تحلیل صحیح که ناشی از تفکر منطقی است، هدف اصلی آزمون شناسایی دزد ناقلا  است. چرا که شما برای ارائه پاسخ فکر کردید و مغز خود را وادار به فعالیت کرده اید. این فعالیت در حکم ورزشی مناسبی برای مغز می باشد.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا شما تعدادی آدم رو می بینید. یک مادر و کودک، یک بچه تخس که در مکان عمومی اسپیکرش روشنه و داره آهنگ پخش می کنه و یه خانم باکلاس که گویا نسبت به صدای اسپیکر بچه تخس ناراحت هست. این همه ماجرا نیست. یکی از این افراد اخیراً سرقتی انجام داده است که در تصویر کاملاً مشخص است.به نظر شما کدومیکی سارق است؟

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: ماهی کجاست!؟

آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا

شاید بپسندید:چیستان: نام دو شهر است که اگر دو حرف آخر این شهرها را برداریم، نام دو حیوان بدست می آید!

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  سوال ریاضی: مجموع ارزش عددی پرندگان در عبارت آخر چند می شود!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا

وقت 3 ثانیه ای شما به پایان رسید. اگر هنوز پاسخ را نمی دانید، ولی هنوز از جستجو خسته نشده اید، ما زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم.  3 ثانیه دیگر فرصت اضافه از همین حالا شروع شد.

شاید بپسندید:3 تفاوت دو تصویر بابانوئل را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدوم بچه شیطون لباس مادرش رو رنگی کرده!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا: بچه تخس مشخصه که کارش آزار و اذیت دیگران هست. مادر و کودک هم به نظر نمیرسه دزد باشند.کودک شاید سوسیس زیرشکمش گذاشته باشه، اما خوب این کار شیطنت کودکانه است و اگر مادر و کودک دزد بودند؛ مادر به گونه ای که سوسیس ها دیده نشود، آن ها را جاساز می کرد. به نظر می رسه خانم با کلاس دزد تشریف دارند. به قطعه امنیتی که فروشگاههای لباس به لباس ها نصب می کنند نگاه کنید. این خانم با کلاس یادش رفته اون رو برداره.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در تصویر چی دیدی تا بگم آدم صبوری یا بی حوصله!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی دزد ناقلا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: اگر 87+92=22 باشد و 39+21=31 باشد 52+31 +؟ چند می شود!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

معما: سه تا رفیق (یک کور، یک لال و یک کر) با هم میرن جزیره ای که هیچ کسی توش نیست. کر به قتل میرسه، لال چطور به رفیق کورش بفهمونه که کر مرده!؟

چیستان: پرنده ای است که اگر نامش را به دو نیم تقسیم کنیم، نام دو شهر می شود!

تست هوش: چه کس چپ دست هست!؟

چه اشتباه و یا اشکالی در تصویر دست می بینید!؟ | نابغه ها در یک نگاه متوجه میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =

دکمه بازگشت به بالا