;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: چه کس چپ دست هست!؟

آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست: دانستن درباره‌ی هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. شما با شناسایی فرد چپ دست تصویر می توانید هوش خود را بسنجید. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ی آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

عده‌ای معتقدند که هوش انسان در سال‌های اخیر تکامل زیادی پیدا کرده و هوش کلی انسان‌ها با پیشینه نژادی و قومی متفاوت تفاوت‌های زیاد و فاحشی با یکدیگر دارد. با توجه به دیدگاه اول، هوش اکتسابی است. بر همین اساس انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات و معماها طراحی می شوند تا ضمن فراهم نمودن برای ورزش مغز، زمینه برای رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم شود. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست همراه شوید.

شاید بپسندید: چه اشتباه و یا اشکالی در تصویر دست می بینید!؟ | نابغه ها در یک نگاه متوجه میشن!

آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست

درست است که ماهیت هوش کمی پیچیده است و هنوز کاملا شناخته‌شده نیست اما هر فردی در ذهن‌اش تصور و تعریفی از هوش دارد. بسیاری از افراد هوش را توانایی و استعداد یادگیری می‌دانند، عده‌ای آن را توانایی سازگاری افراد با محیط و موقعیت‌ها می‌پندارند، بعضی آن را علت پیشرفت و موفقیت افراد می‌دانند، عده‌ای توانایی فهم و درک امور را به هوش نسبت می‌دهند و… .به هر حال، امروز یک معمای تصویری برای سنجش ضریب هوشی شما طراحی شده است.

شما در تصویر آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست، چند فرد با شغل های متفاوت را مشاهده می کنید. در نگاه اول شاید همه این افراد راست دست باشند. اما یکی از این افراد چپ دست است. آیا می توانید این فرد را شناسایی کنید. برای انجام این تست تنها 4 ثانیه فرصت دارید. تلاش کنید که در زمان مشخص شده آزمون را حل کنید. با همدیگر تصویر آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی از افراد پارک میخاد کودک را بدزده!؟

آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست

شاید بپسندید:چیستان: پرنده ای است که اگر نامش را به دو نیم تقسیم کنیم، نام دو شهر می شود!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  سوال ریاضی: مجموع ارزش عددی پرندگان در عبارت آخر چند می شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چهره های مخفی که در حال دید زدن افراد پارک جنگلی هستند را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست

زمان شما به پایان رسید. آیا به پاسخ دست پیدا کردید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید. این بار نیز 3 ثانیه فرصت دارید.

احتمالا بپسندید: آزمون شناسایی احمق: کدومیکی در حماقت دست اون یکی رو از پشت بسته!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت بی عقل و با عقل | حکایت نادانی که در عین کم عقلی می گفت من چیزی می دانم که شما نمی دانید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست: چپ دست تصویر گارسون است. چون پیشخدمت های چپ دست سینی ها را در دست راست می گیرند و با دست چپ سرو می کنند. درست مثل گارسون تصویر.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: در تصویر چند فیل وجود دارد!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست

شما می توانید آزمون تصویری شناخت فرد چپ دست را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه نمی دونی تو چی استعداد داری یکی از این چشم ها را انتخاب کن!

سوال هوش: اگر 1×2=4 و 1×8=6 باشد 2×7=؟ چند می شود؟

اگه ریاضی‌ات خوبه بگو حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =

دکمه بازگشت به بالا