;
تفریح و سرگرمی

کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

سوال هوش شرلوک هلمز: تست هوش امروز به شما کمک می کند تا مهارت های کیفی و استدلالی خود را بسنجید. در این آزمون که به جای فرمول های معمولی ریاضی نیاز به جزئیات و مهارت های مشاهده ای دارد، باید کسی را که دعوا کرده است را شناسایی کنید. این تشخیص نشان می دهد که شما به اندازه یک کارآگاه باهوش هستید! به واقع باید بدانید که فقط افراد دارای هوش کارآگاهی می توانند فردی را که به تازگی دعوا کرده است را در تصویر پیدا کنند!

باید بدانید که تست‌های هوش نیاز به یک تفکر غیر متعارف دارند، اما گاهی اوقات یک رویکرد کیفی عالی می‌تواند به راحتی شما را به پاسخ برساند. مهم است که از مهارت های مشاهده و استدلال خود برای پیدا کردن فرد دعوا کرده در سوال هوش شرلوک هلمز استفاده کنید. آیا شما می توانید کودک دعوا کرده را در تصویر پیدا کنید؟ با مجله خبری چشمک و سوال هوش شرلوک هلمز همراه باشید.

شاید بپسندید:اگر می خواهی خود و اطرافیانت را بهتر بشناسی یکی از درب ها را انتخاب کنید !

سوال هوش شرلوک هلمز

تست های هوش در واقع یک روش منطقی برای تفکر هستند. مهارت های تفکر و تصمیم گیری شما با هر آزمایش بهبود می یابد. تست های هوش نیز به حل مسئله و تقویت شهود انتقادی شما کمک می کند. وقتی به تصویر سوال هوش شرلوک هلمز دقت کنید، می بینید که 4 کودک در تصویر حضور دارند. یکی از این کودکان قبل از آمدن به کلاس درس یک دعوا را پشت سر گذاشته است. به نظر شما کدامیک از این کودکان قبل از حضور در کلاس یک دعوا را پشت سر گذاشته است؟

حالا تمام احتمالاتی که پیدا کردید را مرور کنید تا هیچ سرنخی را از دست ندهید. این آزمون مستلزم بررسی ساده توانایی مشاهده شما است. شما می توانید هر روز از چنین تست هایی برای بهبود مهارت های شناختی و حل مسئله و قدرت حافظه خود استفاده کنید. شما باید در این آزمون، فرد دعوا کرده را در تصویر شناسایی کنید. با سوال هوش شرلوک هلمز و مجله خبری چشمک همراه شوید. یادتان باشد برای انجام این آزمون تنها 4 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: گروه خونی ات چیه تا بگم واقعاً کی هستی!؟

سوال هوش شرلوک هلمز

شاید بپسندید: اگه ریاضی‌ات خوبه بگو حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

 

 

احتمالا بپسندید: معشوقه مرد جوان را بین سه زن تصویر پیدا کنید!؟

پاسخ سوال هوش شرلوک هلمز

به کسانی که جواب را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن 3 چهره مخفی در گلفروشی اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

 

 

.

احتمالا بپسندید: آزمون شناسایی احمق: کدومیکی در حماقت دست اون یکی رو از پشت بسته!

پاسخ سوال هوش شرلوک هلمز: بسیاری از افراد بلافاصله پسر راستی را به عنوان فردی که تازه دعوا کرده است، معرفی نمودند. اما باید بدانید فقط چشمان او سیاه شده است، اما هیچ آثار دیگری از دعوا در او دیده نمی شود. به نظر می رسد که او قبلاً دعوا کرده است. اما اگر به قیافه دختر نگاه کنید، خواهید دید که او عصبانی است. سرخ شده است و موهایش پریشان است. به نظر می رسد که او قبل از کلاس یک مشاجره و دعوا داشته است. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: غذا خوردن تلخ خرچنگ حین پخت داخل قابلمه جوشان (فیلم)

پاسخ سوال هوش شرلوک هلمز

امیدوارم از سوال هوش شرلوک هلمز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: کدومیکی نامزد اصلی مرد تصویره!؟

چیستان: کدام سبزی است که به صورت منجمد، کنسرو شده، فرآوری شده، پخته شده و … به جز تازه فروخته نمی شود!؟

سوال ریاضی: مقدار عددی لیونل مسی و توپ و کفش ورزشی را پیدا کنید!

 آیا همونطور که رئیس میگه دختر خانمه دیر اومده سر کار!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا