;
تفریح و سرگرمی

اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول جغدها را بین مرغ ها پیدا کن!

سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها: مشاهده و حل تصاویر چالشی، معماها، تست های شخصیت شناسی و … به یکی از فعالیت های مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است. کافی است چند دقیقه در فیس‌بوک یا توییتر بچرخید تا بببینید که چقدر در این پلتفرم‌ها چالش‌هایی منتشر شده که در همه آنها، حواس ما مورد آزمایش قرار می گیرد. در سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها نیز دقت، توجه، تمرکز و قدرت بینایی شما به چالش کشیده می شود. شما باید در کمتر از 5 ثانیه جغدهایی را که خود را میان مرغ ها یا خروس ها مخفی کرده پیدا کنید. با چشمک و سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها همراه باشید.

شاید در وحله اول این تست ها فقط به عنوان سرگرمی در نظر گرفته شوند. اما بسیاری از محققان معتقدند که تصاویر معمایی و … سبب می شوند که مغز به دنبال پیدا کردن مورد سوال بیشتر فعالیت کند. این فعالیت به نوعی ورزش برای مغز محسوب می شود، به خصوص آنکه در دنیای فعلی مغز ما کمتر با چالش هایی که نیازمند دقت و تمرکز است روبرو می شود. این تست ها در بلند سبب افزایش قدرت تمرکز، دقت و در نهایت جزئی نگری افراد می شود. لذا انجام این تست ها فراتر از جنبه سرگرمی همواره توصیه می شود.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: مجموع ارزش عددی پرندگان در عبارت آخر چند می شود!؟

سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها

در این قسمت تصویری برای شما گذاشته شده است. شما باید بتوانید در کمتر از 7 ثانیه جغدهای بامزه را در میان مرغ های تصویر پیدا کنید. کافی است کمی تمرکز کنید و سپس با آمادگی به تصویر نگاه کنید.

تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

این تصویر از اثار هنرمند مجارستانی است. دوداس در تمام آثار خود تلاش می کند که در میان جنبه عمومی تصویر، یک تفاوت را ایجاد کند و بدین ترتیب بینایی، دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش بکشد. شما باید بتوانید در تصویر ذیل حیوانات یا پرندگانی که با بقیه متفاوت است را شناسایی کنید. در این تصویر شما با تعداد زیادی مرغ با نمک و فانتزی روبرو هستید.

شاید بپسندید: معشوقه مرد جوان را بین سه زن تصویر پیدا کنید!؟

سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها

شاید بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بگم چقدر برای خود وقت میذاری و احترام قائلی!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: چیستان: نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف، نام یک ورزش بدست می آید!

.

.

.

.

تست هوش: با حرکت دادن 3 چوب کبریت 3 تا مثلث درست کن!

جواب سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها

چالش همانطور که اشاره شد، پیدا کردن جغدها میان مرغ ها بود. احتمالا آن را پیدا کرده اید. اما اگر خسته شده اید می توانید به تصویر پایین نگاه کنید. اما بهتر است قبل از دیدن پاسخ، تمام گوشه های عکس را با دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: چند حرف P در میان حروف R وجود دارد!؟

.

.

.

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: نیم رخ پنهان را در تصویر پیدا کنید!

 

 

 

.

شاید بپسندید: تست تمرکز: کودکی که در اتاق مخفی شده است را پیدا کن!؟

پاسخ سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها: جغدهای بامزه اینجا پنهان شده است. جغدها همه منقار و بدون غبغبک هستند.  اگر چه خیلی خودشان رو شبیه مرغ ها کرده اند، اما چشم تیزبین می تواند آنها را به آسانی شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: تست ریاضی: وقتی همه اعداد روی صفحه تلفن را ضرب می کنید چه عددی به دست می آید!؟

پاسخ سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها

شما می توانید سوال تصویری شناخت جغدها بین مرغ ها را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگه 6 اختلاف خرمن سمت راست و چپ رو پیدا کنی، مثل عقاب تیزی!

 

 

بر

شاید برایتان جالب باشد

با دلیل بگو که بیمار باندپیچی شده زن است یا مرد!؟

چیستان: آن چیست که سرگرمی زمستان است!؟

آنچه که ابتدا می بینی نشان می دهد که آیا جاه طلبی یا خیر!؟

آزمون قدرت دید: قلبی که با بقیه متفاوت است را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا