;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: کودکی که در اتاق مخفی شده است را پیدا کن!؟

آزمون تصویری شناخت کودک گمشده: با کمک مهارت های شناختی می توانید کودک پنهان شده در تصویر را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید. در واقع تیزبین ها و افرادی که دارای مهارت های شناختی بالا هستند می توانند کودک پنهان شده یا گم شده در تصویر را پیدا کنند. ایا برای انجام آزمون تصویری شناخت کودک گمشده، آمادگی دارید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت کودک گمشده همراه شوید.

یکی از مواردی که سبب فراگیر شدن آزمون های تصویری در فضای اینترنت و شبکه های مجازی شده است، جنبه های سرگرم کننده و رشد دهنده این آزمون ها است این آزمون بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت شما هستند. همچنین بازی های فکری می توانند سبب افزایش فعالیت مغزی شوند. این فعالیت ها، در نهایت منجر به رشد مهارت های شناختی کمک زیادی می کنند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر دخترک در ساحل را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناخت کودک گمشده

در ماه های اخیر، هزاران نفر به دنبال پیچیده ترین چالش های تصویری برای بهبود هر یک از توانایی های خود بوده اند. از این رو چالش جدیدی را به شما معرفی می کنیم که تبدیل به یک ترند در شبکه های اجتماعی اصلی شد.

در این تمرین تصویری جدید می توانید مشاهده کنید که مردی که با کودک خود بازی قایم باشک انجام می دهد، به دنبال او وارد اتاق همسرش می شود. او از اینکه ممکن است در این بازی شکست بخورد ناراحت است. ایا شما می توانید به این مرد کمک کنید تا در بازی شکست نخورد. فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

اگر آماده هستید با یکدیگر تصویر آزمون تصویری شناخت کودک گمشده را مرور می کنیم. یادتان باشد برای انجام این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی آقاست و خودش را بین خانما جا زده!؟

آزمون تصویری شناخت کودک گمشده

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: حاصل عبارت 35 ÷ 5 × (4 + 9) = ؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که باید باز شود، اما قفل و کلیدی برای باز شدن آن نیست!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت کودک گمشده

آیا تاکنون نتوانستید پاشخ آزمون تصویری شناخت کودک گمشده را پیدا کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید می توانید در تلاش دوم و در عرض 5 ثانیه این گار را انجام دهید.

شاید بپسندید: فقط افراد تیزبین قادر به شناسایی تفاوت های دو تصویر دخترک کتابخوان هستند!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در موردتان افشا می کند!

پاسخ آزمون تصویری شناخت کودک گمشده: برخی معتقدند که زن در حال خیانت به همسر خود است. اما باید بدانید پنهان شدن یک مرد در زیر دامن ممکن نیست. به واقع کودک این زن زیر دامن مادرش پنهان شده است. آیا جزئیات تصویر را بررسی کردید؟

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که دو نفر را به هم متصل می کند اما فقط یک نفر را لمس می کند!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت کودک گمشده

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری شناخت کودک گمشده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پرنده زیبای کوهستان را پیدا کنید!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یکی از گربه ها را انتخاب کن تا بگم ذاتاً یک رهبری و آدم مستقل یا وابسته!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با دلیل بگو که کدام کودک فقیر است!

آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین بین اعداد 608 پیدا کنید!

معما: گربه ای در یک اتاق شش گوش خوابیده، این گربه چند زاویه می بیند!؟

با شناسایی اردک و جوجه هایش، ثابت کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا