;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با دلیل بگو که کدام کودک فقیر است!

آزمون تصویری شناخت کودک فقیر: شاید برایتان عجیب باشد، اما این سوال تصویری پس از آنکه در فیس بوک منتشر شد، عده زیادی را گیج کرد!؟ بیشتر افراد شرکت کننده در آزمون تصویری شناخت کودک فقیر، به دنبال نشانه های فقر در تصویر بودند، اما با جستجوی بیشتر ناامیدتر می شدند. لذا این افراد در بخش نظرات نوشته بودند که این معمای تصویری یکی از پیچیده ترین و چالشی ترین آزمون های تصویری است.

بر همین اساس مجله خبری چشمک تصمیم گرفت تا با انتشار آزمون تصویری شناخت کودک فقیر، سطح هوش و درک مخاطبان خود را مورد ارزیابی قرار دهد. لذا شما اگر فکر می کنید در حل آزمون ها و چالش ها تصویری نابغه اید؟  اگر احساس می کنید که مهارت های شناختی و قوه فهم و ادراک بالا دارید؟ نباید این آزمون را از دست بدهید. این آزمون به آسانی می تواند سطح ادراک و قوه شناسایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. پس با آزمون تصویری شناخت کودک فقیر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین بین اعداد 608 پیدا کنید!

آزمون تصویری شناخت کودک فقیر

بنابر آنچه در سطور بالا ذکر شد، برای آنکه بتوانید آزمون تصویری شناخت کودک فقیر را حل کنید باید تمام حواس و حداکثر ظرفیت هوشی و مهارت های شناختی خود را فعال کنید. برای حل آزمون تصویری شناخت کودک فقیر و آزمون مشابه، شما به این مسئله نیازمند هستید. ما امیدواریم که شما این سوال تصویری پیچیده را حل کنید و به همه اثبات کنید که یک نابغه واقعی هستید..

ماموریت امروز  شما اسان به نشر می رسد. در تصویر شما تعدادی از کودکان را می بینید که در حال بازی فوتبال هستند. طراح این آزمون معتقد است که همه این بچه ها فرزندان انسان های متمولی هستند، اما یکی از کودکان واقعا فرزند آدم ثروتمندی نیست. اما تلاش کرده شبیه این کودکان باشد. به نظر شما این کودک کدامیکی است؟

برای حل این آزمون شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید. اکنون که تصویر را با شما به اشتراک می گذاریم زمان شما آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: معما: گربه ای در یک اتاق شش گوش خوابیده، این گربه چند زاویه می بیند!؟

آزمون تصویری شناخت کودک فقیر

شاید بپسندید: چند تا اسب دیدی تا بگم چقدر منطقی هستی!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت دختر زیبای حاکم و شرط عجیب ازدواج برای سه خواستگار جوانش!

پاسخ آزمون تصویری شناخت کودک فقیر

چطور گذشت؟ ایا توانستید کودک متفاوت یا به عبارت دیگر کودکی که تلاش کرده شبیه کودکان دیگر باشد را شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

شاید بپسندید: صاحب کفش از خطرات در کمینش بی خبر است، لذا کدام کفش بی خطرتر است!؟

 

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه عدد 70 را در میان اعداد 07 مرد عنکبوتی پیدا کنی، خیلی تیزی!

پاسخ آزمون تصویری شناخت کودک فقیر: باید به پیراهن ورزشی کودکان دقت می کردید. به آرم و لوگوی آن ها دقت کنید. پیراهن کودک سمت چپی واقعا لباس ورزشی برند نیست. لوگوی برند ورزشی وارونه است. پس پیراهن او برند و اصلی نیست.

شاید بپسندید:با شناسایی اردک و جوجه هایش، ثابت کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

پاسخ آزمون تصویری شناخت کودک فقیر

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری شناخت کودک فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پرنده میان شاخه های مملو از برف،اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر دخترک در کتابخانه، اثبات کن که خیلی دقیق هستی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 با دلیل بگو که چه کسی مرد تصویر را مسموم کرده است!؟

آزمون دقت ذهن: کدام قلب ها با بقیه فرق داره !؟

آنچه ابتدا می بینید، نقاط قوت شما را آشکار می کند!

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پسر بچه و سگ را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا