;
تفریح و سرگرمی

با شناسایی اردک و جوجه هایش، ثابت کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش: ما در عصری زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش فعالی پیدا کرده اند. در حال حاضر همه نسل ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکنون پازل ها در شبکه های اجتماعی نیز کاربران اینترنتی را به خود جذب کرده اند. این پازل ها علاوه بر سرگرمی دقت، توجه و تمرکز را در شما افزایش می دهند. امروز  وب سایت چشمک با یک پازل سخت مهمان شماست. باید اردک و جوجه هایش را در تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش پیدا کنید.

اردک را در عکس بیابید. اگر بینایی خوبی داشته و تیزبین باشید، پرنده را به راحتی پدا خواهید کرد. این عکس اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و گفته می شود که در یکی از مناطق کوهستانی چین گرفته شده است. عکاس نیز متوجه پرنده نبود و بعدها متوجه آن شده است. در عکس یک پرنده و جوجه هایش وجود دارد. پیدا کردنش چندان راحت نیست. چون با رنگ سنگ های آنجا استتار شده است. با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش همراه شوید.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگو که چه کسی مرد تصویر را مسموم کرده است!؟

تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش

گاهی برخی تصاویر چشمان ما را فریب می دهند. این اتفاق به خصوص در طبیعت بسیار اتفاق می افتد. تو نمی توانی به درستی پدیده ها را تشخیص دهی. در آزمون امروز چشمان شما با یک عکش محک زده خواهد شد. با تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش همراه باشید.

اخیراً کاربران شبکه های اجتماعی مجذوب این عکس شده اند. برخی عکس ها ما را مسحور می کنند، برخی دیگر چشمان ما را فریب می دهند.  برخی از افراد هستند که از تماشای انواع ویدیوهای سرگرم کننده و ویدیوهای ویروسی لذت می برند. اما عده ای هم هستند که چالش ها را دوست دارند. به همین دلیل محتوایی که در شبکه جستجو می کنند نیز متفاوت است. من پازل عکس را دوست دارم. معماهایی مانند “چند حیوان در این عکس پنهان شده اند” .. “مار در این عکس پنهان شده است.. او را پیدا کنید” همیشه در حال پخش شدن هستند.

پازل های عکس گزینه ای عالی برای استراحت قبل از خواب و فعال کردن مغز هستند. اینها نه تنها مغز شما را تغذیه می کنند، بلکه چشمان شما را نیز آزمایش می کنند. برخی افراد تا زمانی که چیزی در عکس پیدا نکنند نمی خوابند. پازل های عکس اخیرا در شبکه های اجتماعی مرسوم شده است. در تصویر زیر نیز یک اردک و جوجه هایش مخفی شده است، آن را پیدا کنید.

شاید بپسندید:آزمون دقت ذهن: کدام قلب ها با بقیه فرق داره !؟

تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش

شاید بپسندید: چند تا اسب دیدی تا بگم چقدر منطقی هستی!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه عدد 70 را در میان اعداد 07 مرد عنکبوتی پیدا کنی، خیلی تیزی!

جواب تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش

آیا نتوانستید هنوز پرنده را پیدا کنید؟ این پرنده دقیقا لای تخته سنگ ها است. اگر قدرت چشم و تمرکز زیاد باشد در کمتر از 5 ثانیه آنرا پیدا می کنید. بسیار آسان است. پس دوباره امتحان کنید. اگر پیدا نتوانستید به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید: صاحب کفش از خطرات در کمینش بی خبر است، لذا کدام کفش بی خطرتر است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت دختر زیبای حاکم و شرط عجیب ازدواج برای سه خواستگار جوانش!

جواب تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش: به این تصویر دقت کنید. پرنده در تصویر علامت گذاری شده است.

شاید بپسندید:آنچه ابتدا می بینید، نقاط قوت شما را آشکار می کند!

پاسخ تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش

امیدوارم از تست قدرت تمرکز با اردک و جوجه هاش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پرنده میان شاخه های مملو از برف،اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر دخترک در کتابخانه، اثبات کن که خیلی دقیق هستی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پسر بچه و سگ را پیدا کنید!

سوال هوش: اگر 87+92=22 باشد و 39+21=31 باشد 52+31 +؟ چند می شود!؟

معما:دختر بچه‌ایی در خانه‌ایی تاریک که نه نور دارد،نه لامپ و نه شمع کتاب می خواند. چطور امکان دارد!؟

کدومیکی از این خانم خوشکلا همسر مرد گیجه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا