;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت تمرکز: نیم رخ پنهان را در تصویر پیدا کنید!

تست قدرت تمرکز با شناسایی نیم رخ : برای شروع یک سفر هیجان انگیز اکتشاف تصویری آماده شوید تا در دنیای شگفت انگیز چهره ها و پروفایل های پنهان درون تصاویر شیرجه بزنید. این چالش جذاب، ادراک، توانایی های شناختی و توجه شما به جزئیات را آزمایش می کند. آیا آماده رمزگشایی پازل، شکستن توهم و شناسایی سریع نمایه پنهان در این تصویر هستید؟ بیایید چشمانتان را تیزتر کنیم و کارآگاه درونی تان را بیدار کنیم تا از رازی که در زیر سطح تصویر به ظاهر ساده نهفته است، آشکار شود. بنابراین، خود را آماده کنید؛ یک ماجراجویی نوری جذاب در انتظار شماست!

توهمات نوری با درک ما از واقعیت به صورت روزانه بازی می کنند. آنها به ما نشان می دهند که چشمان ما گاهی اوقات می توانند ما را گمراه کنند. این پدیده های جذاب زمانی رخ می دهند که مغز سیگنال های بصری را به روش های غیرمنتظره ای تفسیر می کند. در زندگی روزمره ما، آنها می توانند بر انتخاب ها و واکنش های ما تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، قرار دادن استراتژیک آینه ها در فروشگاه ها می تواند توهم فضای بزرگتر را ایجاد کند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با شناسایی نیم رخ همراه شوید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: 3 تفاوت تصویر جهانگردها را پیدا کن!

تست قدرت تمرکز با شناسایی نیم رخ

با درک بهتر این پدیده ها، ما به خوبی مجهز شده ایم تا محیط خود را به درستی تفسیر کنیم. در اینجا یک تست بصری که به شما امکان می دهد حس مشاهده خود را بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید، واقعیت گاهی اوقات می تواند انعطاف پذیرتر از آنچه به نظر می رسد باشد.

در این آزمایش تصویری باید نیم رخی را پیدا کنید که به دقت در این تصویر پنهان شده است. تصویر یک شب برفی را نشان می دهد که یک گروه تلویزیونی مشغول گرفتن مصاحبه از مردم است. در کنار این افراد اگر دقت کنید، متوجه خواهید شد که یک نیم رخ در تصویر وجود دارد. آیا پس از بررسی دقیق تصویر می توانید کشف کنید که این نیم رخ در کجا پنهان شده است؟ با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با شناسایی نیم رخ همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام شکلک با بقیه فرق داره!؟

تست قدرت تمرکز با شناسایی نیم رخ

شاید بپسندید: سوال ریاضی: حاصل عبارت 18÷3(5-4+1)=? چند می شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: 3 تفاوت موجود بین دو تصویر خارپشت را پیدا کنید!

 

.

.

.

شاید بپسندید: با کمک اعداد (4، 2، 5، 3، 10) و 4 علامت (+-×=)، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناسایی نیم رخ

برای اینکه به شما ایده ای درباره اینکه نمایه ممکن است کجا باشد، بدانید که توهمات نوری اغلب با محیط ترکیب می شوند. هر گوشه و جزئیات را با دقت بررسی کنید. پس از انجام این کار، می توانید این نمایه را راحت تر پیدا کنید. این امکان وجود دارد که نیم رخ مورد نظر در خطوط درختان، بوته ها یا حتی در دیوار پنهان شود. روی مناطقی تمرکز کنید که اشکال ممکن است به روشی ظریف ترکیب شوند. گاهی اوقات تغییر منظر با نگاهی متفاوت به تصویر برای تشخیص نمایه پنهان می تواند مفید باشد.

شاید بپسندید:تست هوش: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت را اصلاح کنی نابغه ای!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: عدد 55 را میان اعداد 56 پیدا کنید!

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناسایی نیم رخ:  بدون هیچ مقدمه ای، راه حل اینجاست. در واقع نیم رخ با دقت بین دوربین و اتومبیل ون کشیده شده است. حالا که متوجه شدید، نمی توانید چشمان خود را از آن چهره بردارید، می توانید؟

شاید بپسندید:امتحان رفقا: حکایت تاجری که دوستان پسرش را در رفاقت امتحان کرد!

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناسایی نیم رخ

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر جهانگردها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آیا می توانید تفاوت های دو تصویر راسوی بدبو را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: در یک نگاه قبل از آنگه گرگ به گله بزند، آن را شناسایی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با هوشا بگن: عدد بعدی در عبارت 12، 24، 45، 86، ؟ چیه!؟

یکی از گربه سان ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

کدومیکی از این خانمای عصبانی همسر این مرد بخت برگشته است!؟

 تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر دخترک آشپز را پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا