;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت را اصلاح کنی نابغه ای!

سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت: جرات دارید با این بازی فکری عقل خود را به چالش بکشید؟ با چالش جایه جایی و سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت که در مجله خبری چشمک منتشر شده است می توانید ضریب هوشی بالا خود را آزمایش کنید. آیا می توانید آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت را رمزگشایی کرده و معما را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید؟ با مجله خبری چشمک و سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت همراه شوید.

امروز قصد داریم شما را با یک معمای معادله چوب کبریت به چالش بکشیم که فقط کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند آن را حل کنند. آیا برای آزمایش مهارت های حل مسئله خود آماده اید؟ معادله چوب کبریت که به شما ارائه شده است نادرست است. وظیفه شما این است که فقط 2 چوب کبریت را برای تصحیح معادله حرکت دهید و فقط 10 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید!

شاید بپسندید:چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به خود است!؟

سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت

باید بدانید که سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت، فقط آزمونی برای مهارت های ریاضی شما نیست، بلکه سرعت و خلاقیت شما را نیز امتحان می کند. این معادله نادرست در سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت ارائه شده است: 41-2=4. بله درست خواندید این معادله که تماماً از چوب کبریت تشکیل شده است، نادرست است. وظیفه شما در سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت رفع مشکل و اصلاح عبارت ریاضی درست شده با چوب کبریت است.

به یاد داشته باشید، شما باید دقیقا 2 چوب کبریت را حرکت دهید، نه بیشتر، نه کمتر. و شما فقط 10 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید. می دانیم که این کار ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما نگران نباشید! در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد. ابتدا به این فکر کنید که تنها با حرکت دادن چند چوب کبریت می توانید چه اعدادی ایجاد کنید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت همراه شوید.

شاید بپسندید:سوال تصویری: اشتباه اصلی تصویر باغ وحش چیه!؟

سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت

شاید بپسندید: با پیدا کردن پاندا بین پنگوئن ها، اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

 

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید:یکی از حیوانات فانتزی را انتخاب کن تا بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

پاسخ سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت

راه حل پازل ها از ما می خواهند که هم از ذهن و هم از خلاقیت خود استفاده کنیم. برای حل این چالش، باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم. این کار آسانی نیست، اما می توان آن را انجام داد! ما باید به روی احتمالات مختلف باز باشیم و از تخیل خود برای کشف راه حل استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر فیل اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معمای ریاضی: آیا می توانید پاسخ عبارت آخر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت: معادله صحیح 11-2=9 است. ما راه حل تصویری زیر را برای شما قرار داده ایم. برخی از شما ممکن است راه حل جایگزین داشته باشند. در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 3 پیدا کنید!

پاسخ سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت

امیدوارم از سوال تصویری اصلاح عبارت ریاضی با کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پیرمرد را پیدا کنید!

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیکی داندانپزشک نیست!؟ | در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر هدهد اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

چیستان: یکی از خوردنی هاست، اما کسی دوست ندارد بخورد!

آزمون تمرکز: کدوم پروانه با بقیه پروانه ها فرق داره!

سوال ریاضی: حاصل عبارت 230-220÷2=؟ چند می شود!؟

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. میگین با یه چوب کبریت بعد خودتون دوتا جا به جا میکنید؟😐
    با جا به جا کردن ۲ تا که معلومه میشه😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا