;
تفریح و سرگرمی

سوال تصویری: اشتباه اصلی تصویر باغ وحش چیه!؟

سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش: بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

همراه مجله خبری چشمک باشید و با پیدا کردن اشتباه موجود در سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش همراه باشید. این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه هستید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش همراه باشید.

شاید بپسندید: تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 3 پیدا کنید!

سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش

این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و در 5 ثانیه اشتباهات را در سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش شناسایی کنید. سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش، بسیار  ساده به نظر می رسد. درست است؟

احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمی تواند به راحتی تمرکز کند و اکنون شما متوجه شده اید که به آسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند.

پس با دقت به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 5 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کرده و اشتباه تصویر باغ وحش را پیدا کنید. با هم تصویر سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش را مرور می کنیم. شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها، اشتباه موجود در باغ وحش را شناسایی کنید. شما تصویری از یک باغ وحش را می بینید. اگر دقت کنید در تصویر یک اشتباه دیده می شود. اشتباه در چیست؟ زمان پاسخگویی نیز تنها 5 ثانیه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر هدهد اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش

شاید بپسندید:چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به خود است!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید:یکی از حیوانات فانتزی را انتخاب کن تا بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

پاسخ سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات است. اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

شاید بپسندید: معمای ریاضی: آیا می توانید پاسخ عبارت آخر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

 

.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر فیل اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

پاسخ سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش: برخی وجود سبد گوشت میان حیوانات علفخوار را اشتباه تصویر می دانند. اما اشتباه اصلی وجود آدم ها بین حیوانات وحشی است! ورود آدم های عادی به قفس یا محوطه حیوانات ممنوع است.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از خوردنی هاست، اما کسی دوست ندارد بخورد!

جواب سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش

امیدوارم از سوال تصویری شناخت اشتباه باغ وحش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیکی داندانپزشک نیست!؟ | در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یکی از عناصر طبیعی را انتخاب کنید تا بفهمید که چه چیز به شما در زندگی انگیزه می دهد؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: کدوم پروانه با بقیه پروانه ها فرق داره!

سوال ریاضی: حاصل عبارت 230-220÷2=؟ چند می شود!؟

 با پیدا کردن طوطی های بین درختان،اثبات کنید چشمانتان مثل عقاب تیزه و قویه!

 اولویت شما در زندگی چیست!؟ | یکی از تصاویر ماندالا را انتخاب کنید و پاسخ را دریابید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا