;
تفریح و سرگرمی

سوال ریاضی: حاصل عبارت 230-220÷2=؟ چند می شود!؟

سوال ریاضی با حل عبارت ساده: شما در تصویر یک معادله را می بینید که شما باید بتوانید پاسخ این معادله را در 8 ثانیه حل کنید. بازی فکری حل معادله می تواند به خوبی هوش ریاضی شما را ارزیابی کنید. این معادله تصویری یک بازی فکری هیجان انگیز است که مردم باید درباره آن فکر کنند و آن را حل کنند. افراد باید مشکل را شناسایی کرده و به آن پاسخ دهند. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را حل کنند! با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با حل عبارت ساده همراه شوید.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید. معادله یا عبارت 230-220÷2=؟ است که پاسخگویی به آن، آسان به نظر می رسد. شما باید در 8 ثانیه حل کنید. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با حل عبارت ساده همراه شوید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن طوطی های بین درختان،اثبات کنید چشمانتان مثل عقاب تیزه و قویه!

سوال ریاضی با حل عبارت ساده

فعال نگه داشتن ذهن از طریق این بازی های فکری به شما امکان می دهد سطح استرس و خستگی را کاهش دهید. منطق را با هوش خود ترکیب کنید و پاسخ را ارائه دهید. معماها، بازی های فکری و توهمات متعددی وجود دارد. سعی کنید مواردی را که در حوزه مورد علاقه شما هستند حل کنید تا مغز خود را تمرین دهید. برای یافتن راه حل از منطق و هوش استفاده کنید.

حل پازل های ریاضی لذت بخش است اما نیاز به کار ذهنی دارد. این بازی های فکری از ما می خواهند که از توانایی های شناختی خود و همچنین تفکر خلاق استفاده کنیم. در نتیجه این موضوعات در گفتگوهای سالم مطرح می شوند. حتماً از قانون ریاضی در کلاس برای حل طیفی از مسائل و عبارات ریاضی استفاده کرده اید. در این مورد نیز همین امر صادق است.

معادله یا عبارت ریاضی 230- 220÷2=؟ را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا یک ریاضیدان قهار هستید. با سوال ریاضی با حل عبارت ساده، مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

شاید بپسندید: اولویت شما در زندگی چیست!؟ | یکی از تصاویر ماندالا را انتخاب کنید و پاسخ را دریابید!

سوال ریاضی با حل عبارت ساده

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدوم پروانه با بقیه پروانه ها فرق داره!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اعداد 71 اثبات کنید که چشمانتان مثل عقاب تیزه!

 

.

.

.

شاید بپسندید:یکی از حیوانات فانتزی را انتخاب کن تا بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

پاسخ سوال ریاضی با حل عبارت ساده

بازی های فکری مفاهیم ساده ای هستند. اگر با دقت در مورد آنها فکر کنید، راه حل ها را پیدا خواهید کرد. پازل ریاضی و پاسخ آن در اینجا ارائه شده است. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است که بیشتر معادله را بررسی کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: امضای‌تان در مورد شما چه می گوید؟

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: کدامیک از لیوان ها، سریع‌تر پر می شود!؟

پاسخ سوال ریاضی با حل عبارت ساده: اگر می خواهید ضریب هوشی خود را افزایش دهید، باید آن را امتحان کنید. بازی های فکری شما را دیوانه می کند، اما از راه حل های آنها شگفت زده خواهید شد. پاسخ با توجه به اولویت ها در زیر ارائه شده است و پاسخ عدد 120 می باشد.

 220÷2=110

230-110=120

شاید بپسندید: ضرب المثل یک خشت هم بزار در دیگ|عروسی که نمی خواست مادر شوهرش بفهمد که چیزی بلد نیست!

جواب سوال ریاضی با حل عبارت ساده

امیدوارم از سوال ریاضی با حل عبارت ساده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن الگوی عبارت ها، پاسخ عبارت 8+5+1=؟؟ را بدست آورید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یکی از عناصر طبیعی را انتخاب کنید تا بفهمید که چه چیز به شما در زندگی انگیزه می دهد؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت دید: افراد و چهره های مخفی تصویر را شناسایی کنید!

 کدام ویژگی شخصیتی سبب می شود که دیگران به سمت تان جذب شوند؟ | آن را تقویت کنید!

 آزمون تمرکز: ستاره شناس کجا مخفی شده است!؟

تست هوش: به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. اول اولویت با تقسیم بود باید تقسیم میکردیم و جواب رو منها میکردم که میشه ۱۲۰

  2. آقا تو این سوال باید از حق تقدم استفاده کرد چون در حق تقدم حق تقدم اول با ضرب وتقسیم و بعد با جمع و تفریق

  3. جالبه انگار بعضیا هنوز همون کلاس شیشمم رد نکردن، اولویت اول با ضرب و تقسیم، بعد از انجام دادن تقسیم باید منها کرد

  4. این اشتباه 120نمیشه مگه بی سوادی اول تقسیم نی کنیم چوم تقسیم رو آخر سرش گذاشته اول ۲۲۰-۲۳۰ می کنیم ۲۰۰ رو در نظر میگیرم ۳۰رو میزاریم کنار ۲۰۰-۲۰۰ مسابیس با ۰ حالا ۰۳-۲۰ جواب ۱۰ بعدش ۱۰روتقسیم بر
    ۲میکنیم میریم توی جدول ضرب۲چون تقسیم بر۲شده پس میریم توی جدول ضرب۲ میگردیم چی تقسیم بر۲بشه میشه۱۰جواب۱۰=۲×۵حالاکه فهمیدیم جواب رو به دست آوردیم جواب تقسیم۵چون۵تقسیم بر۲شده۱۰

  5. دوست عزیز، همیشه توی محاسبه اینجور چیزها، باید اولویت هارو در نظر گرفت.
    همیشه هم اولویت اول با پرانتزه، که اگه پرانتزی وحود نداشت(مثل همین عبارت) اولویت با ضرب و تقسیم هست.
    پی باید اول ۲۲۰ رو بر ۲ تقسیم کرد؛۲۲۰ بر ۲ بخش پذیر هست چون رقم یکانش زوج هست و جواب میشه ۱۱۰.
    بعد باید ۲۳۰ رو از ۱۱۰ همونظور که سوال خواسته کم کنی و اگه کم کنی، به جواب ۱۲۰ خواهی رسید.
    امیدوارم متوجه شده باشی دوست عزیز:)

  6. آخه بیسوادی ک سوادت پایین تر از کلاس ششمه ، همیشه اول تو هر مسئله ای اول اولویت با پرانتز بعد ضرب و تقسیم و بعد جمع و تفریقه اینجا هم اول باید تقسیم کنی و بعد عدد هارو از هم کم کنی ک میشه ۱۲۰ .
    بفهم بیسواد . برو درساتو بخون مشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا