;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این خانمای عصبانی همسر این مرد بخت برگشته است!؟

معمای تصویری شناخت همسر مایکل: مجله خبری چشمک هر روز با چندین سوال و معمای تصویری با شماست. باید گفت که سوالات هوش تصویری به یک بازی سرگرم کننده در فضای مجازی تبدیل شده اند. آنچه علاقمندی به این سوالات و معماها را افزایش داده است، میزان سنجی سطح دقت، تمرکز و حتی بینایی شماست. به واقع این سوالات دقت و تمرکز و جزئی نگری شما را مورد سوال قرار می دهند. باید گفت که افراد نکته سنج و تیزبین می توانند به آسانی، این سوالات و معماهای تصویری را در زمان بسیار محدود تجزیه و تحلیل قرار داده و پاسخ دهند. شما در معمای تصویری شناخت همسر مایکل با یکی از همین سوالات مواجه هستید.

معماها، سوالات هوش و دیگر بازی های فکری می توانند به خوبی ساعات پایانی یک روز را برای شما دلپذیر و جذاب کنند. این سوالات به شما کمک می کنند تا خود را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. در معمای تصویری شناخت همسر مایکل شما با یک معمای تصویری بسیار چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید این چالش را در کمتر از 5 ثانیه پاسخ دهید. با مجله خبری چشمک و معمای تصویری شناخت همسر مایکل همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر دخترک آشپز را پیدا کن!

معمای تصویری شناخت همسر مایکل

با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، برای پاسخ به سوالات مختلف هوش، شما باید از تمام قوه بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. در آزمون امروز، شما باید بتوانید در یک نگاه همسر واقعی مایکل را شناسایی کنید.

درباره معمای تصویری شناخت همسر مایکل آمده است: مایکل یکی از سرمایه داران معروف شهر خود است. او پس از چند هفته به خانه برگشته است. او متوجه می شود که دو خانم در خانه حضور دارد. هر کدام از این دو زن مدعی است که همسر اوست. به نظر شما کدامیک از این دو زن همسر مایکل است.

هر کدام از این دو زن مدعی است که زن واقعی مایکل است؟ آیا شما بر اساس نشانه ها می توانید بگوئید همسر واقعی مایکل چه کسی است؟ شما حتما می توانید به او کمک کنید تا به یاد بیاورد که همسرش، کدامیک از دو زن است. با هم عکس معمای تصویری شناخت همسر مایکل را مرور می کنیم. فقط یادتان باشد برای پاسخ دادن فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن 4 کبریت این فلش را به 2 فلش تبدیل کن!

معمای تصویری شناخت همسر مایکل

شاید بپسندید: یکی از گربه سان ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: با کمک اعداد (4، 2، 5، 3، 10) و 4 علامت (+-×=)، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به خود است!؟

پاسخ معمای تصویری شناخت همسر مایکل

شاید توانسته باشید که معمای تصویری شناخت همسر مایکل را رمزگشایی کنید. اگر نتوانستید، باید بدانید که زمان شما به پایان رسیده است. نگران نباشید. همانطور که بارها اشاره کرده ایم، همه این آزمون ها، وسیله ای برای ورزش مغز شماست. می توانید از زمان دوم خود برای رمزگشایی این آزمون استفاده کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: عدد 55 را میان اعداد 56 پیدا کنید!

 

.

.

.

.

 شاید بپسندید: در نگاه اول متوجه چی شدی تا بعدش بگم به لحاظ عاطفی چه جور آدمی هستی!؟

پاسخ معمای تصویری شناخت همسر مایکل: کافی است به عکس کمی بیشتر نگاه کنید. زن سمت چپ اگر چه یک ماهی تابه به دست دارد و قصد دارد بر سر مایکل بکوبد، اما گوشه چشم مایکل به زن سمت راست است. او از زن سمت چپ نترسیده است، اما کاملا مشخص است از زن سمت راست کاملاً ترسیده است. لذا مشخص است که زن سمت راستی، همسر واقعی مایکل است.

شاید بپسندید: سوال هوش: چرا مرد در خیابان زن رو هُل میده!؟

جواب معمای تصویری شناخت همسر مایکل

امیدوارم از معمای تصویری شناخت همسر مایکل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو کدوم خانم معلم وضع مالی بهتری داره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر مردی که میخاد بره خواستگاری را پیدا کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست قدرت بینایی: عدد متفاوت را بین اعداد 746 پیدا کنید!؟

تست شخصیت: بگو در نگاه اول سگ دیدی یا گربه تا بعدش شگفت زده ات کنم!؟

مجموع عددی کلوچه، تخم مرغ و گل نرگس را در کمتر از 10 ثانیه بدست آورید!؟

رفتی هند حواست باشه جشن تولدا کیک نخوری! | میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا