;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدام مرد از زندان فرارکرده و معلم نیست!؟

آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان : بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. در واقع این سوال می تواند دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان باید بتوانید، معلم تقلبی و غیرواقعی را شناسایی کنید. با بخش تفریح و سرگرمی چشمک و آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان همراه باشید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: حکایت شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه برای پسر فقیر!

آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان

شما باید با دنیال کردن شواهد موجود در تصویر که در اختیارتان گذاشته شده، معلم غیرواقعی را از معلم اصلی تشخیص دهید. مطمئن هستیم که شما با کمی دقت و تمرکز و همچنین دنبال کردن اطلاعات به مانند یک کارآگاه، خواهید فهمید که معلم تقلبی کیست؟ به نظر شما چه کسی معلم واقعی نیست؟ اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی معلم تقلبی فقط 8 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 2+3=25 و 4+5=45 باشد 1+6 =؟ چند می شود؟

آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک چشم دارد، اما نمی تواند ببیند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بگم چقدر برای خود وقت میذاری و احترام قائلی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: نام پایتخت یک کشور است که با حذف حرف اول آن واحد پول یک کشور بدست می آید!

پاسخ آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان

امیدواریم توانسته باشید که معلم تقلبی را شناسایی کرده باشید. با کمی دقت و ردگیری شواهد این کار بسار آسان است. اگر می خواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید به بالا برگشته و دوباره به تصویر نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: آیا زن سمت راست از فروشگاه هندوانه دزدیده است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: در تصویر چند مربع وجود دارد!؟

شواهد را ببننید. در نگاه اول هر کسی معلم سمت چپ را فرد فراری از زندان معرفی می کنند. برخی زخم صورت و خالکوبی را دلیل این مسئله می دانند. اما واقعیت این است که خالکوبی و زخم نمی تواند دلیل کافی باشد. او بدن کاملا ورزشکاری دارد. او معلم ورزش است. اما در سمت راست معلم چوب نشانگری در دست دارد که هیچ ربطی به کره جغرافیایی و نوشته های ریاضی روی تخته ندارد. به نظر می رسد این مرد نقش معلم را بازی می کند.

شاید بپسندید: چیستان: نام شهری است که اگر حرف اولش رو برداریم شکل هندسی و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت یک کشور می شود!

پاسخ آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان

امیدوارم از آزمون شناسایی معلم متواری شده از زندان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پسر بچه و سگ را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر سگ تصویر را در یک نگاه دیدی، قدرت دیدت مثل شاهینه!؟

 رویاپردازی یا واقعیت گرا | یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم !

با شناسایی گربه های دم کوتاه تصویر جنگلی ثابت کن چشمات مثل عقاب تیزه!

حکایت شنیدنی حضرت سلیمان و زبان گربه ها | حکایت مردی که می‌خواست زبان حیوانات را بیاموزد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا