;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو کدوم پدر یا مادر بی فکر و بی مسئولیت هست!؟

سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر: مجله خبری چشمک هر روز با جذاب ترین و چالشی ترین معماهای تصویری با مخاطبان خود همراه است. بازی های فکری و انواع و اقسام آنها به خصوص سوالات، معماها و پارل های تصویری در اینترنت و شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی دارد. چرا که با کمک این معماها می توان مهارتها و توانائیهای شناختی را محک زد. این سوالات می توانند فعالیت مغز را افزایش دهند.

این افزایش عملکرد ذهن و مغز را نیز بهبود می بخشد. بنابراین شما همواره می توانید در بخش سرگرمی چشمک، بهترین بازی های فکری را مشاهده کنید. با سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر و مجله خبری چشمک همراه باشید. شما باید با توجه به تصویر بگوئید که کدامیک از این دو پدر یا مادر در بی فکری و بی توجهی به فرزند، دست همه را از پشت بسته اند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر ایران است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر

همان طور که در سطور بالا اشاره شد، برای بهبود عملکردها و فعالیت های مغزی بهتر است تحلیل و حل پازل ها، تست ها و بازی های فکری را در برنامه روزانه قرار داد. این بازی ها می توانند تمرین مناسبی برای ذهن و مغز باشند. برای انجام این سوالات باید تمام جوانب و نشانه های موجود در تصاویر معماها و سوالات را بررسی کرد. در سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر شما باید به دنبال پاسخ به این سوال باشید که کدامیک از والدین تصویر بی فکرتر است.

با توجه به سوال بالا بهتر است تصویر سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر را بررسی کنیم. اما قبل از دیدن این تصویر باید بگوئیم که برای ارائه پاسخ تنها 8 ثانیه فرصت دارید. لذا تلاش کنید تمام جزئیات را بررسی و سپس با قوه ادراک و تحلیل خود یک پاسخ درست و منطقی ارائه دهید. با مجله خبری چشمک و سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر همراه شوید.

شاید بپسندید: معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود؟

سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر

شاید بپسندید: اعتماد به نفس داری یا نه | یکی از اُرکیده ها را انتخاب کنم تا بهت بگم!

.

.

.

.

.

.

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: چند چوب کبریت در تصویر وجود دارد | خیلی ها اشتباه کردند!

پاسخ سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر

شاید شما توانسته باشید به پاسخ این معای تصویری یا سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر دست پیدا کرده باشید. اگر هنوز برای یافتن پاسخ تلاش می کنید، می توانید به بالا برگشته و بار دیگر میزان هوش خود را امتحان کنید.

شاید بپسندید:چیستان: این فرد پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

.

.

 

 

.

 

شاید بپسندید: معشوقه مرد جوان را بین سه زن تصویر پیدا کنید!؟

پاسخ سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر: پدر در سمت راست یک پدر نمونه است. او رابطه خوبی با همسر و فرزندش دارد. دخترش تصویری از خانواده خود را نقاشی و بر روی یخچال چسبانده است. پدر با دقت مواظب است که دخترش سیب زمینی ها را برش بزند. اما مادر سمت چپ بی توجه به اینکه ممکن است کودک را برق بگیرد در حال گوش دادن به موزیک است.مادر سمت چپ نمونه کامل یک مادر بی فکر و بی مسئولیت است!

شاید بپسندید: چیستان: خواهر دایی است اما خاله نیست! او کیست؟

پاسخ سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر

امیدوارم از سوال هوش تصویری شناسایی والدین بی فکر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه چشمات مثل عقاب باشه در یک نگاه گربه دوم تصویر را پیدا می کنی!

تست هوش: اگر 11×11=4 و 22×22=16 باشد عبارت 33×33= ؟ چند می شود!؟

اگر چشمات مثل عقاب باشه در 10 ثانیه حلزون، قورباغه و موش را بین گربه ها پیدا می کنی!؟

حکایت خواهر ندار و خواهر دارا | داستان خواهری که صداقتش عاقبت خوش را برایش رقم زد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا