;
تفریح و سرگرمی

اگه چشمات مثل عقاب باشه در یک نگاه گربه دوم تصویر را پیدا می کنی!

تست قدرت بینایی با گربه باغچه 2: تصاویر چالشی یکی از تفریحات زیبا در فضای مجازی هستند. شما در این تصاویر باید به دقت، جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. در حل این تصاویر دقت، تمرکز و توجه نقش اصلی را ایفا می کنند. چشمک در تست قدرت ینایی با گربه باغچه با شماست. امیدوارم بتوانید در یک نگاه، گربه های داخل باغچه را که در حال دید زدن شماست را بیابید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 11×11=4 و 22×22=16 باشد عبارت 33×33= ؟ چند می شود!؟

تست قدرت بینایی با گربه باغچه 2

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کاربری با آی دی pizzaslayer111 با مراجعه به Reddit، تصویری از باغچه خانه خود را به اشتراک گذاشت و نشان داد که دوستان چهار پا او در جایی در این تصویر پنهان شده اند. او از دوستانش خواست که گربه او را در تصویر پیدا کنند. این عکس در هفته گذشته تقریباً 800 نظر دریافت کرده است و بیش از 500 مرتبه نیز در شبکه های اجتماعی مختلف همرسانی شد. اکنون شما نیز با دقت به تصویر تست قدرت بینایی با گربه باغچه نگاه کنید. آیا می توانید در کمتر از 5 ثانیه گربه را پیدا کنید.

گربه اول در تصویر کاملا مشخص است. اما جفت این گربه نیز در جایی از این تصویر پنهان است. ایا می توانید این گربه را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید.

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل عقاب باشه در 10 ثانیه حلزون، قورباغه و موش را بین گربه ها پیدا می کنی!؟

تست قدرت ینایی با گربه باغچه 2

شاید بپسندید: آزمون هوش: چه کسی مجرم و احتمالاً در صدد آدم ربایی است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که بیمار باندپیچی شده زن است یا مرد!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه باغچه 2

اگر نیاز به یک سرنخ نیاز دارید، باید بگویم، شما باید به دنبال یک گربه سفید باشید. خوب احتمالا پیدایش کردید. اگر هنوز پیدا نکردید و خسته شده اید، می توانید به پائین صفجه مراجعه کنید. گربه جایی در همین تصویر است. زود قضاوت نکنید. کسی نمی خواهد شما را سر کار بگذارد. تست بینایی با گربه خانگی فقط می خواهد برای لحظه ای دقت و تمرکز شما را یکجا متمرکز کند.

شاید بپسندید: اگر دقیق و تیزی دو زن حاضر در تصویر را شناسایی کن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: خواهر دایی است اما خاله نیست! او کیست؟

خوب این شما و این هم گربه مخفی در تست قدرت بینایی با گربه باغچه

شاید بپسندید: حکایت خواهر ندار و خواهر دارا | داستان خواهری که صداقتش عاقبت خوش را برایش رقم زد!

پاسخ تست قدرت ینایی با گربه باغچه

امیدوارم از تست قدرت بینایی با گربه باغچه 2 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو صاحب گربه کدومیکی از این 3 کودک است!؟

تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

با هوشابگن: عدد بعدی در عبارت 12، 24، 45، 86، ؟ چیه!؟

 معما: کدام درخت است که تا به حال کاشته نشده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا