;
زندگی

تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

آزمون هوش با مربع و دایره: این تست هوش در شبکه های اجتماعی بارها و بارها همرسانی شده است. ظاهراً این سوال بسیار ساده به نظر می رسد، اما روند پاسخ به سوال، دسترسی به پاسخ صحیح به این سوال را سخت نموده است. سوالات ریاضی، معماها و ..و می توانند میزان عملکرد مغز شما را افزایش دهند. افزایش عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، جزئی نگری، دقت و تمرکز و حتی هوش شما را افزایش داده و از سوی دیگر سلامت مغز شما را تضمین کنند.

دانستن درباره‌ هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ی آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

عده‌ای معتقدند که هوش انسان در سال‌های اخیر تکامل زیادی پیدا کرده و هوش کلی انسان‌ها با پیشینه نژادی و قومی متفاوت تفاوت‌های زیاد و فاحشی با یکدیگر دارد. با توجه به دیدگاه اول، هوش اکتسابی است. بر همین اساس انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات و معماها طراحی می شوند تا ضمن فراهم نمودن برای ورزش مغز، زمینه برای رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم شود. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش با مربع و دایرهه همراه شوید.

شاید بپسندید: با هوشابگن: عدد بعدی در عبارت 12، 24، 45، 86، ؟ چیه!؟

آزمون هوش با مربع و دایره

درست است که ماهیت هوش کمی پیچیده است و هنوز کاملا شناخته‌شده نیست اما هر فردی در ذهن‌اش تصور و تعریفی از هوش دارد. بسیاری از افراد هوش را توانایی و استعداد یادگیری می‌دانند، عده‌ای آن را توانایی سازگاری افراد با محیط و موقعیت‌ها می‌پندارند، بعضی آن را علت پیشرفت و موفقیت افراد می‌دانند، عده‌ای توانایی فهم و درک امور را به هوش نسبت می‌دهند و… .به هر حال، امروز آزمون هوش با مربع و دایره برای سنجش ضریب هوشی شما طراحی شده است.

با بخش سرگرمی چشمک و آزمون هوش با مربع و دایره همراه باشید. شما برای یافتن پاسخ فقط 10 ثانیه فرصت دارید!؟ لذا با دقت به داده های ارائه شده در دو معادله اول نگاه کنید. سپس با توجه به دو معادله اول مجموع عدد مربع و دایره را در معادله سوم بدست آورید. برای این کار 10 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید:  معما: کدام درخت است که تا به حال کاشته نشده است!؟

آزمون هوش با مربع و دایره

احتمالاً بپسندید: با دلیل بگو صاحب گربه کدومیکی از این 3 کودک است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش با مربع و دایره

اگر تاکنون نتوانستید معما را حل کنید، 10 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش با مربع و دایره همراه باشید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش با مربع و دایره: ارزش عددی مربع 2 است و ارزش عددی دایره 1. این مسئله در معادله اول و دوم کاملا مشخص می شود. لذا پاسخ معادله سوم 1 می شود.

شاید بپسندید:  خواسته های واقعی درونی ات را با این تست شخصیت کشف کنید!

پاسخ آزمون هوش با مربع و دایره

امیدوارم از آزمون هوش با مربع و دایره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر پسر درسخوان را پیدا کن!

 پرنده را در تصویر پیدا کن و اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

 آزمون تمرکز: خرگوش رو بین بچه های بازیگوش پیدا کن!

تست هوش:با توجه به چهار عبارت ریاضی، پاسخ آخرین عبارت چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا