;
تفریح و سرگرمی

ویژگی اصل شخصیتی‌ات رو با انتخاب یکی از حیوانات شناسایی کن!

تست شخصیت بر اساس انتخاب : شخصیت خود را بر اساس گربه سان مورد علاقه خود کشف کنید! آیا همیشه آرزو داشته اید که بر اساس گربه سان مورد علاقه خود بدانید چه شخصیتی دارید؟ دیگر نگاه نکنید، امروز ما به شما یک تست شخصیت بر اساس نمادهای گربه سانان پیشنهاد می کنیم. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت بر اساس انتخاب همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت حمالی که زنش به حمام زنانه رفت و بعد او را مجبور کرد که رمال شود + قسمت اول

تست شخصیت بر اساس انتخاب

تست های شخصیت می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید که چه کسی هستید، چه چیزی را دوست دارید و چگونه با دیگران تعامل دارید. این تست ها برای ارائه اطلاعات در مورد شخصیت شما طراحی شده اند و می توانند برای اهداف درمانی یا بهبود ارتباط بین افراد مورد استفاده قرار گیرند. آنها همچنین می توانند برای به دست آوردن اطلاعات در مورد سازگاری بین شما و شخص دیگر استفاده شوند.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو کدوم زن عاشق شده!؟

تست شخصیت بر اساس انتخاب

شاید بپسندید: اگر موش رو میان قارچ ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدومیکی نامزد اصلی مرد تصویره!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر گل متفاوت را بین گل ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تفسیرهای تست شخصیت بر اساس انتخاب

این تست شخصیت مبتنی بر گربه می تواند راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودتان باشد. با انتخاب نماد گربه از بین موارد ارائه شده، متوجه خواهید شد که با توجه به حیوان مورد علاقه خود چه نوع شخصیتی دارید. نتیجه شما چه خواهد شد؟

شخصیت خود را بر اساس گربه مورد علاقه خود کشف کنید!

احتمالا بپسندید: تست هوش: با دلیل افسر پلیس را در کلاس شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: اگه 3 تا تفاوت دو تصویر روباه را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

تست شخصیت بر اساس انتخاب

گربه سان شماره 1

افرادی که گربه شماره 1 را انتخاب کردند افرادی هستند که به دنبال کمال هستند و دقیقاً می دانند چه می خواهند. آنها آرام، محجوب، اما بسیار مصمم هستند. پلنگ نشانه اراده و هوش تسلیم ناپذیر است. این افراد الگوی همسالان خود محسوب می شوند زیرا می دانند چگونه بدون به خطر انداختن اصول خود به اهداف خود برسند.

گربه سان شماره 2

این افراد قدرت درونی بالایی دارند. آنها بسیار مستقل هستند و می توانند با اطمینان تصمیم بگیرند. آنها از فکر کردن خارج از چارچوب نمی ترسند و دوست دارند خلاقیت خود را به کار گیرند تا همه چیز را به سطح جدیدی برسانند. این افراد بسیار پرشور هستند و دوست دارند پروژه های جدیدی را انجام دهند.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدوم عروس عصبانی، همسر آقای داماده!؟

گربه سان شماره 3

این افراد حضور اجتماعی قوی دارند. آنها از پرداختن به موضوعات بحث برانگیز یا داشتن دیدگاه های متفاوت نمی ترسند. آنها شهود اجتماعی بالایی از خود نشان می دهند، که اغلب به آنها اجازه می دهد تا انگیزه های دیگران و احساسات پشت کلامشان را درک کنند. این افراد همچنین از به اشتراک گذاشتن علایق خود با دیگران لذت می برند.

به هر حال امیدواریم این تست شما را سرگرم کرده باشد و از شما دعوت می کنیم که این تست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و فردا برای تست دیگری به وب سایت مجله خبری چسمک برگردید! ممنون از اینکه وقت گذاشتید و آن را تا آخر خواندید.

 

امیدوارم از تست شخصیت بر اساس انتخاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: نام برادر شهردار شهر مایکل است، ولی مایکل می‌گوید، هیچ برادری ندارد؛ چه طور ممکن است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست هوش: کدام محصول تصویر از چوب درختان تهیه نشده است؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان بهلول و فروختن خانه در بهشت!

تست قدرت دید: خرس قهوه ای را در میان گوزن های شمالی پیدا کن!

اگه پروانه را تو تصویر پیدا کردی میشه گفت چشمات مثل شاهین تیزه!

 داستان حیله زن مکار و شوهرش: داستان زنی که شوهرش را لب آب تشنه برد و آورد + قسمت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا