;
تفریح و سرگرمی

اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو یه نگاه ساعت مشکل دار را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی ساعت مشکل دار : این بازی فکری برای افرادی طراحی شده است که به جزئیات توجه زیادی دارند. فقط 15٪ افراد شرکت کننده در تلاش اول توانسته اند، آزمون شناسایی ساعت مشکل دار را شناسایی کنند.

انواع و اقسام بازی های فکری می توانند، مهارت ها و چابکی ذهن شما را آزمایش می کنند. برای اینکه آزمون بتواند چنین عملکردی داشته باشد، شما باید بتوانید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را حل کنید. از سوی دیگر باید بدانید که آزمون ها و سوالات تصویری هوش می توانند به رشد قدر ت حافظه و نیز افزایش دقت و تمرکز شما کمک کنند. به این ترتیب این بازی ها امروزه برای برای آموزش مغز و تقویت مهارت های شناختی استفاده می شود.

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: دزد اسب کجا قایم شده!؟

آزمون شناسایی ساعت مشکل دار

شما در اینترنت و فضای مجازی با انواع و اقسام، بازی های فکری روبرو خواهید بود. برخی از این آزمون ها ساده و برخی پیچیده هستند. به این ترتیب به اشکال مختلف در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. لذا این بازی ها به صورت بازی های کلمات، پازل های تصویری، معماهای منطقی، جدول کلمات متقاطع و سوالات تصویری و غیره منتشر می شوند.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تمرکز خود را بهبود ببخشید، ذهن خود را تازه کنید، و همزمان با این بازی فکری تصویری سرگرم کننده، سرگرم شوید. در این تصویر 3 ساعت مختلف را در آزمون شناسایی ساعت مشکل دار مشاهده می کنید که هر کدام زمان متفاوتی را نشان می دهند. ممکن است در نگاه اول تصویر کاملاً عادی به نظر برسد، اما در این تصویر مشکلی وجود دارد. آیا می توانید اشکال تصویر را در 3 ثانیه پیدا کنید؟

شاید بپسندید:بیمار باندپیچی شده همسر زن گریون هست یا زنه توهم زده!؟

آزمون شناسایی ساعت مشکل دار

قسمت اول را اینجا بخوانید: حکایت حمالی که توسط همسرش حسودش رمال باشی شد + قسمت اول

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه 3 پروانه را در تصویر طاووس پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی ساعت مشکل دار

همان طور که در ابتدای متن آمده است، تنها 15 درصد افراد توانسته‌اند تشخیص دهند که چه چیزی اشتباه است، چیزی که به نظر می‌رسد، یک تصویر کاملاً عادی است زمان شما به پایان رسیده است. بهتر است که بار دیگر تلاش دوم خود را برای رمزگشایی آزمون شناسایی اشکال ساعت انجام دهید.

شاید بپسندید: اگه نکته تصویر مراسم کریسمس رو شناسایی کنی، دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

 

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم عروس عصبانی، همسر آقای داماده!؟

پاسخ آزمون شناسایی ساعت مشکل دار: به ساعت دوم نگاه کنید. ببینید که وضعیت ساعت شمار این ساعت چگونه است و واقعا این ساعت چه زمانی را نشان می دهد؟ دو ساعت دیگر یک زمان را نشان می دهد، اما ساعت وسطی مشخص است که مدتهاست کار نکرده است.

آزمون شناسایی ساعت مشکل دار

احتمالاً بپسندید:اگه ریاضی‌ات خوبه بگو حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

.

.

درست در امتداد عدد 6، عدد 9 روی ساعت قرار دارد. به جای عدد 9 عدد 12 به کار رفته است.

شاید بپسندید: داستان شرط چهل دروغ: حکایت چوپانی که چهل دروغ گفت و با دختر پادشاه ازدواج کرد!

پاسخ آزمون شناسایی ساعت مشکل دار

امیدوارم از آزمون شناسایی ساعت مشکل دار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چیستان: نام دو شهر است که اگر دو حرف آخر این شهرها را برداریم، نام دو حیوان بدست می آید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگر گربه داخل کوچه را در یک نگاه ببینی، قدرت دیدت مثل عقابه!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر سیب سبز را میان کاکتوس ها پیدا کنی چشمان تیز مثل عقاب داری!

 از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 8 برسید!

حکایت خارکن و دختر پادشاه: داستان مرد خارکنی که دختر پادشاه را از قبر درآورد و با او ازدواج کرد!

زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا