;
تفریح و سرگرمی

از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 8 برسید!

سوال ریاضی جالب: یک معمای تصویری با چالش ریاضی که در آن کاربران علاقمند باید مشخص کنند که از چهار عمل اصلی در میان اعداد کدام ها باید استفاده شوند تا به نتیجه 8 دست پیدا کنیم. از چهار عمل اصلی بین چهار عدد استفاده کنید تا به جواب 8 دست پیدا کنید! بخش سرگرمی چشمک امروز با سوال ریاضی جالب آمده تا مغز شما را به چالش بکشد.  با ما همراه باشید.

این بازی فکری به سرعت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، زیرا کاربران آن متوجه شدند که تکمیل آن آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. بازیکنان باید در نظر داشته باشند که نتیجه عملیات باید 8 باشد، بنابراین باید علائم  (چهار عمل اصلی ریاضی) گم شده را به صورت درست بین چهار عدد قرار دهند (4، 6، 5، 10) تا به عدد 8 رسید.

بیشتر بخوانید: حکایت خارکن و دختر پادشاه: داستان مرد خارکنی که دختر پادشاه را از قبر درآورد و با او ازدواج کرد!

سوال ریاضی جالب

پازل های تصویری می توانند لحظات عالی و سرگرم کننده را به ارمغان بیاورند، آنها به گونه ای ساخته شده اند که کاربران علاقمند بتوانند زمان خود را صرف به چالش کشیدن مهارت های مشاهده و تجزیه و تحلیل خود کنند. این پازل ها البته در کنار سرگرمی می توانند با به چالش کشیدن مغز، جزئی نگری، دقت و تمرکز ما را افزایش دهند.

در سوال ریاضی جالب، بر روی تخته چند عدد دیده می شود که حاصل آنها به عدد 8 ختم می شود. باید فهمید از چهار عمل اصلی چگونه برای رسیدن به عدد 8 استفاده کرد.  این معمایی است که برای آن تنها اطلاع داشتن از دانش اولیه ریاضیات کافی است، اما نیاز به تفکر منطقی استثنایی دارد، آیا می خواهید آن را امتحان کنید؟ شما یک دقیقه وقت دارید. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی جالب همراه باشید.

شاید بپسندید:زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند!

سوال ریاضی جالب

شاید بپسندید: اگر سیب سبز را میان کاکتوس ها پیدا کنی چشمان تیز مثل عقاب داری!

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان آموزنده کرگدن اشرف مخلوقات نیست!

پاسخ سوال ریاضی جالب

امیدوارم تاکنون توانسته باشید به راه حل رسیده باشید. اگر در زمان تعیین شده موفق به حل آن شدید؟ تبریک می گویم! به نظر می رسد ریاضی شما بسیار عالی است یا ذهن آموزش دیده ای برای حل این نوع پازل ها دارید.

شاید بپسندید:آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

پاسخ سوال ریاضی جالب : اگر زمان شما گذشته و هنوز نتوانستید پاسخ مناسب را پیدا کنید، نگران نباشید، ما آن را در زیر با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. آفرین به همه کسانی که جرات کردند این چالش را قبول کنند. فقط تلاش برای حل این معمای ریاضی ذهن شما را تحریک کرد. برای کسانی که شکست خوردند، این یک تمرین عالی بود تا محدودیت های خود را شناسایی کنند. وقت آن است که راه حل این تست ریاضی را برای شما فاش کنیم.

اولین مرحله این است که یک تقسیم بین 3 و 7 وسط قرار دهید. سپس باید علامت + را قبل از 3 آخر قرار دهید. قبل از قرار دادن علامت ضرب بعد از 7 اول، این معادله را داخل پرانتز قرار دهید.

سپس به دست می آورید:

10 / 5 x 6 – 4= 8.

شاید بپسندید: تست قدرت چشم: جاروی جادگر را در میان جاروها شناسایی کنید

پاسخ سوال ریاضی جالب

امیدوارم از سوال ریاضی جالب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: دزد کیه !؟ | یکی چیزی رو قاپیده و کسی متوجه نشده!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: یخ در چه دمایی یخ می زند؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست قدرت بینایی: 3 موز پنهان را در میان مینیون های زرد رنگ پیدا کنید!

اگر پنگوئن بازیگوش رو بین پانداها پیدا کنی چشمای تیز مثل شاهین داری!

 اگر با جابجایی 2 چوب کبریت معادله را اصلاح کنی نابغه ای!

داستان همسر بازرگان و قاضی |بخش دوم داستان تاجری که زنش را نزد قاضی به امانت گذاشت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا