;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

آزمون شناخت فرد موفق در امتحان: در آزمونی که امروز در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، شما باید بتوانید فردی که امتحان را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت را شناسایی کنید. در تصویر چند نفر در حال امتحان دادن هستند. تصویر به گونه ای است که یک ذهن خلاق می تواند تشخیص دهد که چه کسی در نهایت می تواند در این امتحان موفق باشد. آیا شما می توانید او را با استدلال و منطق شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت فرد موفق در امتحان همراه شوید.

شما باید ثابت کنید که دارای هوشیی بالا و ذهنی تحلیل گر هستید. در این صورت برای اثبات این موضوع کافی است که آزمون تصویری امروز را حل کنید. آزمون هایی شبیه آزمون شناخت فرد موفق در امتحان می تواند قدرت تحلیل و ادراک شما را مورد آزمایش قرار دهد. شما با فکر کردن می توانید هر چه بیشتر مغز خود را به فعالیت مثبت وادار کنید. این فعالیت خود به خود سبب رشد مهارت های شناختی شما و حتی هوش شما خواهد شد.

شاید بپسندید: چیستان: پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

آزمون شناخت فرد موفق در امتحان

شما با مراجعه به شبکه های اجتماعی متوجه خواهید شد که بر سختی معماها و سوالات تصویری روز به روز افزایش پیدا می کند. این مسئله به این علت است که ذهن و مهارت های افراد در حال رشد و توسعه است و نیازمند است با معماها و بازی های سخت تر مورد آزمایش قرار بگیرند.

به همین مناسبت، محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تصویری را با شما به اشتراک گذاشته است، که در آن چندنفر در موقعیت نسبتاً سخت قرار دارند. همه در حال امتحان دادن هستند. گویا امتحان مشکلی است. شاید آزمون استخدامی باشد. کس خوب نمی داند. شما باید با دلیل منطقی بگوئید که چه کسی در این آزمون موفق خواهد بود؟

یادتان باشد برای انجام آزمون شناخت فرد موفق در امتحان، فقط 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: دیدن پرنده های سبز فقط برای افراد چشم عقابی امکان پذیر است!

آزمون شناخت فرد موفق در امتحان

شاید بپسندید: اگه 3 پروانه را در تصویر طاووس پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر اردک خوش تیپ را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناخت فرد موفق در امتحان

آیا متوحه شدید که کدام یک از این افراد می توانند در امتحان موفق باشند. وقت شما تمام شد، لذا می توانید شانس دوم خود را امتحان کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: ماهی کجاست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

پاسخ آزمون شناخت فرد موفق در امتحان:زن اول از سمت راست در امتحان موفق خواهد بود. چرا که از طریق مراقب امتحان به پاسخ سوالات دست پیدا خواهد کرد. به چهره مراقب و این زن خوب دقت کنید. برخی دختر اول از سمت چپ را در امتحان موفق دانسته اند. اگر چه او در حال استخراج سوالات از طریق گوشی است. اما گویا پاسخی پیدا نمی کند. لذا او عرق کرده است. فرد وسطی که تلاش می کند از روی برگه دخترک چیزهایی بنویسد، اما قطعا او هم نتیجه نخواهد گرفت. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن صاحب گاو ثابت کن چشمات مثل شاهینه!

جواب آزمون شناخت فرد موفق در امتحان

امیدواریم از آزمون شناخت فرد موفق در امتحان استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

دانش آموزی که داره تقلب می کنه رو شناسایی کن!

آزمون هوش: اگر 8=56، 7=42، 6=30، 5=20، 3=؟ چند می شود!؟

تست هوش: کدام محصول تصویر از چوب درختان تهیه نشده است؟

چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا