;
تفریح و سرگرمی

دانش آموزی که داره تقلب می کنه رو شناسایی کن!

آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب: بازها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک معمای تصویری نباشد.نیست. دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است. امروز هم با آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

با مجله خبری چشمک و یافتن دانش آموز متقلب در آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب همراه باشید. این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که به لحاظ هوشی نابغه اید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 8=56، 7=42، 6=30، 5=20، 3=؟ چند می شود!؟

آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید تایمر گوشی خود را را بر  روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه دانش آموز متقلب را شناسایی کنید.

چالش تصویری بالا ساده به نظر می رسد، درست است؟ مانند چیزی که در دوران کودکی در دبستان داشته اید. اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل بی توجهی به بدیهیات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد. پس با دقت به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 5 ثانیه فرصت دارید. تنها پیدا کردن یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این پازل تصویری را حل کنید.با هم تصویر آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: تست هوش: کدام محصول تصویر از چوب درختان تهیه نشده است؟

آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب

شاید بپسندید: با پیدا کردن صاحب گاو ثابت کن چشمات مثل شاهینه!

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی: کدام مکانیک با بقیه فرق دارد!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده یا آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب را حل کنید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: ماهی کجاست!؟

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

پاسخ آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب: به نظر می رسد تنها دختر دانش آموز سمت راستی در حال تقلب کردن است. او یک گوشی در گوش خود دارد و خیلی ارام سوالات را برای کسی که بیرون کلاس درس نشسته است می خواند و او سوالات را پاسخ می دهد. نوع لبخند و خوشحالی او نشان می دهد که او در حال تقلب کردن است. برخی گفته اند که او با برخی ادا و اوطارها قصد دارد تا از پسر کناری خود کمک بگیرد، اما اگر دقت کنید پسر کناری خودش وضعیت درستی ندارد و نتوانسته به سوالات پاسخ دهد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت دانش آموز متقلب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: همسر کشاورز کجاست!؟

اگر صورتک خوک را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

حکایت ضرب المثل باد آورده را باد می برد!

فقط باهوشا در نگاه اول متوجه اشتباه تصویر میشن | خیلی ها موفق نشدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا