;
تفریح و سرگرمی

اگه 3 پروانه را در تصویر طاووس پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون شناخت پروانه در تصویر طاووس: مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و در این چالش سرگرم کننده شرکت کنید! آیا می توانید در کمتر از 10 ثانیه سه پروانه را در بین طاووس ها پیدا کنید؟ وقت آن است که چشمان خود را به همراه مهارت شناختی همچون دقت، تمرکز و … را مورد ارزیابی قرار دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس همراه شوید.

آیا به دنبال یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز هستید؟ بازی روز ما این است که در کمتر از 10 ثانیه سه پروانه را در میان طاووس ها پیدا کنیم. چالش های تصویری مانند پیدا کردن موارد عجیب و غریب، تشخیص تفاوت و موارد دیگر در کشورهای مختلف در شبکه های اجتماعی محبوبیت پیدا کرده است. اگر این نوع چالش های تصویری را دوست دارید، وب سایت چشمک بازی های بیشتری برای ارائه دارد. کافی است به بخش تفریح و سرگرمی در زیر شاخه بخش زندگی وب سایت مراجعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس

بازی‌ها و پازل های ارائه شده در مجله خبری چشمک برای کمک به بهبود مهارت‌های شناختی شما و تیز نگه داشتن مغز شما طراحی شده‌اند. آنها همچنین برای گرد هم آوردن دوستان و خانواده برای رقابت دوستانه عالی هستند. رمزگشایی آزمون شناسایی پروانه در تصویر طاووس ممکن است کار دلهره‌آوری به نظر برسد، اما اگر از مهارت‌های مشاهده‌ای خود استفاده کنید، می‌تواند تجربه بسیار مفیدی باشد.

وقت بگذارید و تصویر را با دقت مشاهده کنید و ببینید آیا می توانید سه پروانه پنهان شده در میان طاووس ها را ببینید. به ما اطلاع دهید که چقدر طول کشید تا این چالش را کامل کنید. بیا، آن را امتحان کن! نکته کلیدی این است که از نزدیک به جزئیات نگاه کنید و هرگونه مزاحمتی را نادیده بگیرید.

شاید بپسندید: چیستان: پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

آزمون شناخت پروانه در تصویر طاووس

شاید بپسندید: داستان شنیدنی خبر دادن خرکی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر اردک خوش تیپ را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناخت پروانه در تصویر طاووس

آیا موفق شده اید در  تصویر این طاووس 3 پروانه پیدا کنید؟بازی‌های مشاهده‌ای سال‌هاست که محبوب بوده‌اند و محبوبیت آن‌ها در چند وقت اخیر افزایش چشمگیری داشته است. این نوع چالش‌ها عموماً در اینترنت یافت می‌شوند و برای آزمایش مهارت‌های مشاهده‌ای یک فرد طراحی شده‌اند. بازی های مشاهده ای محبوب هستند زیرا روشی جذاب برای آزمایش مهارت های مشاهده و گذراندن زمان ارائه می دهند.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: ماهی کجاست!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

پاسخ آزمون شناخت پروانه در تصویر طاووس: تبریک به شما که توانستید در کمتر از 10 ثانیه سه پروانه را در بین طاووس ها پیدا کنید! همه قادر به انجام این کار نیستند.در زیر تصویری را به شما نشان می دهیم که در آن می توانید راه حل را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: دیدن پرنده های سبز فقط برای افراد چشم عقابی امکان پذیر است!

جواب آزمون شناخت پروانه در تصویر طاووس

امیدوارم از آزمون شناخت پروانه در تصویر طاووس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 با پیدا کردن صاحب گاو ثابت کن چشمات مثل شاهینه!

دانش آموزی که داره تقلب می کنه رو شناسایی کن!

آزمون هوش: اگر 8=56، 7=42، 6=30، 5=20، 3=؟ چند می شود!؟

تست هوش: کدام محصول تصویر از چوب درختان تهیه نشده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا