;
تفریح و سرگرمی

بیمار باندپیچی شده همسر زن گریون هست یا زنه توهم زده!؟

سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار: مجله خبری چشمک با یک ازمون جذاب و چالشی دیگر با شماست. شما باید بتوانید با کمک نشانه های موجود در تصویر پاسخ سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار را در کمتر از 3 ثانیه ارائه دهید. دیدن این نشانه، شاید برای بسیاری در این مدت کوتاه ممکن نباشد. اما یک نگاه تیزبین و متمرکز می تواند در کمتر از 3 ثانیه آن را پیدا کرده و به سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار پاسخ درست ارائه دهد.

آیا شما فکر می کنید که تیزبین ونکته سنج هستید؟ ایا فکر می کنید همواره با ورود به یک مکان، جزئی ترین چیزها را درک می کنید؟ اگر این گونه فکر می کنید با تسوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار مجله خبری چشمک همراه شوید. این آزمون چشمک می تواند ادعای شما را ثابت کند. پس با سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: داستان شرط چهل دروغ: حکایت چوپانی که چهل دروغ گفت و با دختر پادشاه ازدواج کرد!

سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار

پس همان گونه که اشاره شد، اگر خود را در حل معماهای تصویری و چالشی، متخصص می دانید، با گذراندن این آزمون ثابت کنید . براساس داده های آماری وب سایت طراح این آزمون تنها 15 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در مدت زمان 3 ثانیه ای، تسوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار را حل کنند. اگر آماده هستید به تصویر سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار نگاه کنید.

در تصویر شما با یک اتاق بیمارستان روبرو هستید. مصدومی که به شدت دچار جراحت شده است بر روی تخت قرار دارد. او کاملا باندپیچی شده است و مشخص نیست که این بیمار زن است یا مرد. زنی سراسیمه وارد اتاق شده و مدعی می شود که همسرش را به این بیمارستان بستری و این اتاق همسر اوست و فردی که بر روی تخت دراز کشیده است همسرش است. اما پزشکی که در تصویر حضور دارد، مدعی است که بیمار یک خانم است و زن حتما اشتباه به این اتاق آمده است. چرا که در اتاق کناری نیز یک بیمار باندپیچی شده وجود دارد.

به نظر شما در سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار کدامیک درست می گوید؟

شاید بپسندید: اگر سیب سبز را میان کاکتوس ها پیدا کنی چشمان تیز مثل عقاب داری!

سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: دزد اسب کجا قایم شده!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگه ریاضی‌ات خوبه بگو حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

پاسخ سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار

شاید پاسخ را پیدا کرده باشید. به شما و مهارت دید و قدرت آن تبریک می گوئیم. شما بسیار تیزبین و جزئی نگر هستید. اما اگر می خواهید خود به پاسخ برسید یک تایم 5 ثانیه ای دیگر به شما فرصت داده می شود. این آزمون یک ورزش و تمرین مناسب برای مغز شماست. آن را با دوستان ونزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: اگه نکته تصویر مراسم کریسمس رو شناسایی کنی، دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

پاسخ سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار: بله کاملا درست تشخیص دادید. بیمار یک مرد است. زن حقیقت را می گوید. این مسئله از روی نوشته ای که برای هر بیمار در تخت اوست، مشخص است. نام بیمار اقای اسمیت است و دکتر بدون نگاه کردن به مشخصات بیمار، فکر کرده است که با بیمار باندپیچی شده اتاق کناری روبروست.

شاید بپسندید: از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 8 برسید!

پاسخ سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چیستان: نام دو شهر است که اگر دو حرف آخر این شهرها را برداریم، نام دو حیوان بدست می آید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگر گربه داخل کوچه را در یک نگاه ببینی، قدرت دیدت مثل عقابه!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت خارکن و دختر پادشاه: داستان مرد خارکنی که دختر پادشاه را از قبر درآورد و با او ازدواج کرد!

زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند!

تست قدرت چشم: جاروی جادگر را در میان جاروها شناسایی کنید

تست قدرت بینایی: 3 موز پنهان را در میان مینیون های زرد رنگ پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا