;
تفریح و سرگرمی

گربه اخمو تصویر رو پیدا کنی، چشات تیز مثل عقابه!

تست قدرت دید با گربه اخمو : اگر چه راههای زیادی برای بهبود عملکر مغز وجود دارد، اما شاید محبوب ترین این راهها تصاویر معمایی و … باشند. این تصاویر مغز شما وادار به فعالیت می کند. شما مجبورید با تمام دقت و تمرکز به عکس نگاه کنید و این تمرین در بلند مدت می تواند سبب افزایش قدرت تمرکز و دقت شما شود.

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

این عکس در حیاط پشتی یک خانه قدیمی در حومه لندن گرفته شده است. صاحب این خانه، برای اینکه بازسازی و نوسازی این ملک را به یک شرکت واگذار کند، نیازمند ارائه چند عکس از نمای کلی و تمام زوایای خانه شد. لذا او عکس های متعددی از خانه گرفته و برای شرکت ارسال نمود. موقع انتخاب عکس ها، چیزی جالبی توجهش را جلب کرد و آن چیز یک گربه بود. گربه ای که صاحب ملک در زمان گرفتن عکس ها، هیچگاه متوجه آن نشده بود. همین مسئله سبب شد تا وی این عکس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد تا قدرت دید دوستان خود را به چالش بکشد.

در تست قدرت دید با گربه اخمو شما باید بتوانید در عرض 10 ثانیه گربه مخفی شده در تصویر را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با گربه اخمو همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد: تست قدرت دید: خرس عسل خوار را بین زنبورها شناسایی کنید!

تست قدرت دید با گربه اخمو

در گذشته یادگیری به آسانی نبود. وسایل کمک آموزشی امروزی وجود نداشت. اما امروز با انواع و اقسام وسایل آموزشی، فیلم ها و … کار بسیار آسان شده است. تنها کار  فقط کلیک کردن است. اگر چه این مسئله کار ما را راحت کرده است، اما از طرف دیگر راه فکر کردن و تمرکز را بر ما بسته است و عملاً فعالیت های مغزی ما را کاهش داده است.

این تصویر و تصاویر مشابه می تواند؛ مدتی کوتاه سبب شود تا شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید و این مسئله در زشد فعالیت های مغزی شما نقش مهمی ایفا کند. اگر آماده هستید تصویر تست قدرت دید با گربه اخمو را ببینید!

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدام زندانی تصمیم دارد از زندان فرار کند!؟

تست قدرت دید با گربه اخمو

شاید بپسندید: اگه مار را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

.

.

 

 

 

بیشتر بخوانید: چشات تیز مثل عقاب باشه، خرگوش های مخفی تصویر را پیدا می کنی!

پاسخ تست قدرت دید با گربه اخمو

امیدوارم توانسته باشیدکه گربه را پیدا کرده باشید. اگر هنوز پیدا نکردید به بالا برگردید و با دقت بیشتری به عکس نگاه کنید. در صورتی که خسته شده اید، می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی لاک پشت و مار | داستان از چاله درآمد داخل چاه افتاد!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: خواهر دایی است اما خاله نیست! او کیست؟

جواب تست قدرت دید با گربه اخمو: این هم گربه مخفی شده ما در تصویر. جالب بود! نه!؟

شاید بپسندید: در تصویر اول چی دیدی تا بهت بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

پاسخ تست قدرت دید با گربه اخمو

استتار چیست؟

مشاهدهٔ استتار حیوانات در طبیعت همیشه برای انسان‌ها جذاب بوده است. حیوانات و جاوران مختلف طی صدها هزار سال با این شیوه توانسته‌اند خود از تهدید دشمنان حفظ کرده و امنیت را تجربه کنند.

لغت استتار به معنای «پوشیده و پنهان بودن» است. چنان‌که دیده‌ایم اهل ادبیات از «پیامِ مستتر در جمله» حرف می‌زنند. برخی خانواده‌ها هم نام دختران خود را مستوره می‌گذارند که به همین معنا اشاره دارد. اعراب امروزی از اصطلاح «سُتره» تقریباً معادل «پوشاک» استفاده می‌کنند (پوشاک = همهٔ ابزارهایی که ما برای پوشاندن بدن خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم).

در زبان انگلیسی هم برای استتار از واژهٔ  Camouflage استفاده می‌‌کنند که ظاهراً ریشهٔ فرانسوی دارد و در گذشته برای توصیف دزدانی به کار می‌رفته که با لباس مبدّل سعی می‌کرده‌اند هویت خود را پنهان کنند.

استتار پلنگ در طبیعت

امیدوارم از تست قدرت دید با گربه اخمو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:  تعداد بزی که در تصویر پیدا می کنی اطلاعات جالبی درباره ات افشا می کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند! 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  اگر پلنگ خالدار را در تصویر پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت دید: خرگوش مخفی تصویر کجاست!؟

حکایت پینه‌دوز و آهنگری که دو تا زن داشت!

تست شخصیت: دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟

قدرت دید: با پیدا کردن سگ بین گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا