;
تفریح و سرگرمی

چشات تیز مثل عقاب باشه، خرگوش های مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی: اکر در 3 ثانیه تمام خرگوش های مخفی درون درخت را تشخیص دهید، یک تیزبین تمام عیار هستید. تصاویر معمایی یا آنچه که بیشتر تحت عنوان تصاویر توهم نوری از آن ها یاد می شود، هزاران کاربر اینترنت را به دردسر انداخته است. برخی فکر می کردند که از هوش بالایی برخوردارند، اما در حل این تصاویر با مشکلات فراوانی روبرو شده اند. در آزمون شناسایی حیوانات مخفی ، بار دیگر بینایی و دقت شما به چالش کشیده می شود. شما باید بتوانید خرگوش های مخفی درون درخت را شناسایی کنید. با بخش سرگرمی چشمک , آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی همراه باشید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 احتمالاً بپسندید: کدام بابانوئل یک زن است!؟

آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی

امروز هم ما یک توهم نوری باورنکردنی را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. این تصویز نه تنها چشم خوانندگان را آزمایش می کند، بلکه سعی می کند ظرفیت واقعی آنها را در سطح شناختی رمزگشایی کند. همانطور که قبلاً در سایر ازمون ها و تصاویر معمایی نشان داده ایم، این استثنا نیست و دیدن همه حیوانات بسیار دشوار است. همه چیز به سطح فکری شما بستگی دارد.

در تصویر آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی، یک درخت مانند درخت های دیگر دیده می شود. اما این توهم نوری زمانی مطرح می شود که به این موضوع اشاره می کنیم که در این درخت چندین حیوان مخفی شده اند. اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کرده و حیوانات را شناسایی کنید. 3 ثانیه بیشتر وقت ندارید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: حکایت راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان | داستان پادشاهی که عاشق دختر چوپان می شود!

آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی

شاید بپسندید:صاحب سگ کیه، پسر جوان یا دخترک جوان!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: سوغاتی شیراز است که از هر طرف بخوانیش، همان است!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت بینایی:پاندا را میان سگ ها پیدا کنید!

پاسخ آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی

شاید تاکنون خرگوشها را در آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی شناسایی کرده اید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: دزد اسب کجا قایم شده!؟

.

.

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: مقدار عددی لیونل مسی و توپ و کفش ورزشی را پیدا کنید!

پاسخ آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی: خوانندگانی که توانستند تمام خرگوش ها را در این تصویر تجسم کنند، همانطور که نشان دادند سطح فکری بالاتری نسبت به بقیه دارند.

آمار نشان می دهد که تنها 23٪ از کسانی که این آزمون را انجام داده اند موفق شده اند که در کمتر از 3 ثانیه و یک نگاه، موفق به دیدن سه خرگوش شوند. این امر به خودی خود نشان می دهد که این افراد از دقت و قدرت تمرکز بالایی برخوردار هستند. به تصویر دقیقی که در زیر به شما نشان می دهیم، نگاه کنید. آیا همه آنها را به طور کامل دیدید؟ اگر چنین است، به ما نشان دادید که توانایی شناختی شما بسیار بالاتر از سایر افراد است.

شاید بپسندید: کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!؟ | در نگاه اول چی دیدی!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی

امیدوارم از آزمون قدرت دید با حیوانات مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر صورتک خوک را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت دید: چند دختر در تصویر وجود دارد!؟

تست هوش: اشتباهات تصویر برفی رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

اگر حیواناتی که در تصویر کوهنورد مخفی اند را پیدا کنید، چشم هاتون مثل عقاب تیزه!

معما: چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا