;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: چند دختر در تصویر وجود دارد!؟

آزمون خطای دید دخترها: خودت را بیازمای! نشان دهید که ظرفیت تصویری بالایی دارید و بر این توهم نوری پیچیده ای که فقط نابغه های واقعی قادر به حل آن هستند غلبه کنید. اگر فکر می‌کنید ذهن واقعاً قدرتمندی دارید، نمی‌توانید در مقابل حل این تست بینایی یا به عبارت بهتر آزمون خطای دید دخترها که توانائیهای شناختی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، مقاومت کنید. ثابت کنید که بهترین هستید و این توهم نوری را در زمان کمتر از 7 ثانیه حل کنید.

در آزمون خطای دید دخترها باید بفهمید واقعا چند دختر در تصویر وجود دارد. هر سر مربوط به کدام تنه است؟ با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و آزمون خطای دید دخترها همراه باشید.

این عکس توسط عکاس سوئیسی تیزیانا ورگاری به مسابقه اینستاگرامی به نام پروژه هشتگ آخر هفته ارسال شده است. این یک پازل تصویر دشوار است. بعضی ها 14 دختر دیدند، بعضی ها 4 دختر دیدند. خب، به نظر شما چند دختر در تصویر هستند؟ شما 10 ثانیه فرصت دارید تا مشکل را حل کنید. در نگاه اول دیدن چند دختر در تصویر می تواند دشوار باشد. برای این کار باید کمی تصویر را بررسی کنید و جزئیات را مرور کنید. سعی کنید قانون 10 ثانیه را نقض نکنید.

شاید بپسندید: تست هوش: اشتباهات تصویر برفی رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

آزمون خطای دید دخترها

به خاطر داشته باشید که بسیاری از مواقع چشمان ما موقعیتی را کاملاً متفاوت از آنچه واقعاً هست درک می کنند. بنابراین برای جلوگیری از تحریف واقعیت، باید تمرکز بالایی داشته باشید. در ادامه عکسی را به شما ارائه می دهیم که راز بزرگی را در خود پنهان می کند و ماموریت شما این است که کشف کنید واقعاً حقیقت عکس چیست. چند دختر در تصویر وجود دارد؟ دقت کنید و ببینید چقدر با این بازی فکری نابغه هستید.

در آزمون خطای دید دخترها، بعضی ها 14 دختر دیدند، بعضی ها 4 دختر دیدند. خب، به نظر شما چند دختر در تصویر هستند؟ شما 10 ثانیه فرصت دارید تا مشکل را حل کنید. در نگاه اول دیدن چند دختر در تصویر می تواند دشوار باشد. برای این کار باید کمی تصویر را بررسی کنید و جزئیات را مرور کنید. سعی کنید قانون 10 ثانیه را نقض نکنید.

شاید بپسندید:اگر حیواناتی که در تصویر کوهنورد مخفی اند را پیدا کنید، چشم هاتون مثل عقاب تیزه!

آزمون خطای دید دخترها

شاید بپسندید: حکایت راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان | داستان پادشاهی که عاشق دختر چوپان می شود!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  آیا همونطور که رئیس میگه دختر خانمه دیر اومده سر کار!؟

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت بینایی:پاندا را میان سگ ها پیدا کنید!

شما 10 ثانیه فرصت دارید تا مشکل را حل کنید. در نگاه اول دیدن چند دختر در تصویر می تواند دشوار باشد. برای این کار باید کمی تصویر را بررسی کنید و جزئیات را مرور کنید. سعی کنید قانون 10 ثانیه را نقض نکنید.احتمالا تاکنون توانسته باشید این پازل را حل کنید. اکنون که این قسمت متن را می خوانید، وقت شما تمام شده است. فرصت حل این تست تصویری به پایان رسیده است.

شاید بپسندید: چیستان: سوغاتی شیراز است که از هر طرف بخوانیش، همان است!

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: دزد اسب کجا قایم شده!؟

ما به کسانی که می توانند ببینند چند دختر در تصویر وجود دارد تبریک می گوییم. اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، می بینید که فقط 2 دختر هستند، اما هر دو در اتاقی نشسته اند که آینه هایی روی دو دیوار کنار آنها قرار دارد. با این حال، هر دو آینه روبه روی یکدیگر قرار دارند و این توهم نوری را ایجاد می کنند که تعداد دختران بیشتر است. بنابراین، حل چنین معماهایی نیاز به تفکر خارج از چارچوب و مهارت های مشاهده خارق العاده دارد.

شاید بپسندید:معما: چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

جواب آزمون خطای دید دخترها

امیدوارم از آزمون خطای دید دخترها امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل باد آورده را باد می برد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: زن جادوگر را بین شاهدخت ها پیدا کن!

حکایت پادشاه و دختر کشاورز | داستان جالب شرط کشاورز برای ازدواج پادشاه با دخترش!

تست قدرت دید: تفاوت های موجود میان دو تصویر زن دهه شصت میلادی آمریکا را پیدا کنید!

احساساتی هستی یا منطقی!؟ | یکی از گل ها را انتخاب کن تا بگم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا