;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: زن جادوگر را بین شاهدخت ها پیدا کن!

آزمون تصویری شناسایی جادوگر خبیث: یک جادوگر روی زمین است تا سیندرلا را بکشد. آیا می توانید قبل از اینکه او کاری انجام دهد، او در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟ در این آزمون سیندرلا تنها زمانی نجات پیدا می کند که شما بتوانید با مهارت های مشاهده ای و شناختی خود، جادوگر خبیث را شناسایی کنید. پس از مهارت های خود استفاده کرده و جادوگر را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی جادوگر خبیث همراه شوید.

شما بارمزگشایی این آزمون می توانید سیندرلا را از طلسم جادوگر سبز نجات دهید. فرار کنید. بیشتر سوالات هوش تصویری، معمولاً معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند و نه معادله ریاضی. مهمتر از همه، بازی های فکری ارتباطات بین سلول های مغزی را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. کلمات بس است، حالا وارد عمل شوید و جادوگر سبز را در این پازل تصویری ببینید.

شاید بپسندید:حکایت پادشاه و دختر کشاورز | داستان جالب شرط کشاورز برای ازدواج پادشاه با دخترش!

آزمون تصویری شناسایی جادوگر خبیث

برای حل آزمون تصویری شناسایی جادوگر خبیث، شما باید از دید تیز و مهارت های مشاهده ای عالی خود استفاده کنید تا جادوگر را در میان شاهزاده خانم های این پازل تصویری پیدا کنید. اگرچه پاسخ درست در مقابل شماست، اما سبک لباس پوشیدن مشابه این سه زن کار را سخت می کند.

سیندرلا یا کفش شیشه‌ای کوچک، یک داستان عامیانه است که عنصری از ستم و پاداش پیروزمندانه را تجسم می‌کند. این داستان، یک پدیده جهانی است. شخصیت اصلی داستان، دختری است که در شرایط سختی با نامادری و خواهران ناتنی ظالم خود زندگی می‌کند؛ و به خاطر شرایطی که در زندگی داشت، اتفاق‌های خوبی برای او می‌افتد.

حالا جادوگر سبز قصد دارد سیندرلا را طلسم کند. تنها چیزی که مطلع هستیم ارائه یک تصویر از سه شاهدخت است. یکی از این سه شاهدخت، یک جادوگر است که خود را به پوشش شاهدخت در آورده است. این جادوگر تنها بعد از ساعت 12 نیمه شب به بعد کم کم به شکل سابق خود که جادوگری سبز است در می آید. لذا او  باید بعد از 12 نیمه شب، خود را از انظار پنهان کند. این عکس در ساعت 12 نیمه شب از سه شاهدخت گرفته شده است. با این توضیحات در کمتر از 5 ثانیه جادوگر را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: تفاوت های موجود میان دو تصویر زن دهه شصت میلادی آمریکا را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی جادوگر خبیث

شاید بپسندید:معما: چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: حکایت ضرب المثل اهل بخیه هست!

پاسخ آزمون شناسایی جادوگر خبیث

زمان به پایان رسید. اگر با موفقیت جادوگر را در تصویر پیدا کردید، به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را از دست داده اید، یا در مورد آن سردرگم هستید، می توانید با دقت بیشتر به جزئیات تصویر و همچنین توضیحات دقت کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت خواهید داشت.

شاید بپسندید:  آیا همونطور که رئیس میگه دختر خانمه دیر اومده سر کار!؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: دزد اسب کجا قایم شده!؟

پاسخ آزمون شناسایی جادوگر خبیث:اگر به دست راست زن اول از سمت راست نگاه کنید متوجه خواهید شد که سبز رنگ است. در توضیحات گفته شده بود از ساعت 12 نیمه شب او کم کم به حالت اول خود بر می گردد. لذا سبز شدن او از دستانش شروع شده است. این زن جادوگر است.

شاید بپسندید: احساساتی هستی یا منطقی!؟ | یکی از گل ها را انتخاب کن تا بگم!

جواب آزمون تصویری شناسایی جادوگر خبیث

امیدوارم از آزمون شناسایی جادوگر خبیث استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:فقط باهوشا در نگاه اول متوجه اشتباه تصویر میشن | خیلی ها موفق نشدند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بگو اول چی دیدی تا بگم متوجه شوید که آدم متعهد و مسئولیت پذیری یا خیر!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت مرد سه زنه | آخر و عاقبت مردی که چند زن گرفته بود و آنها را فریب می داد!

تست قدرت دید: گلی که با بقیه فرق داره رو پیدا کن!

حکایت تاجر و دامادش | تاجری که قصد داشت با کشتن دامادش سرنوشت را تغییر دهد!

حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز | زنان حقه بازی که کلاه جوجه فروش را برداشتند و لختش کردند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا